Bilder från Mr Olympia, förbedömningen

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från Mr Olympia, förbedömningen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

[http://www.bbszene.de/show.php4?/html/2005/mro_2005/day3_prejudging Bodybuilding Szene har bilder fr

Synd att bilderna var riktigt kassa, ännu mer synd om fotografen..
    Riktigt synd för att bilderna är ju de första som jag sett hittills av årets Mr O-deltagare på scenen. ;)

Spännande att se mer!

CiB wrote:
    Synd att bilderna var riktigt kassa, ännu mer synd om fotografen..
    Riktigt synd för att bilderna är ju de första som jag sett hittills av årets Mr O-deltagare på scenen. ;)

Jo, det var inte optimal placering för fotografering. Men han var först online! :D

FLEXOnline.com kommer att ha bildgalleri online från förbedömningen inom kort. Och då blir det bra foton!

Magnus Branzén wrote:
    Jo, det var inte optimal placering för fotografering. Men han var först online! :D

FLEXOnline.com kommer att ha bildgalleri online från förbedömningen inom kort. Och då blir det bra foton!

Ja, jag antar att killen inte befann sig bland de mest prioriterade fotograferna i ”diket” utan fick hamn i publikhavet istället :D
    FlexOnLine är bäst på fotografierna! :up:

Klicka p

Efter att sett dessa bilder ser det ut som om Jay Cutler tar hem årets Mr. Olympia. Vi får väl se…

Joachim Bartoll wrote:
    Efter att sett dessa bilder ser det ut som om Jay Cutler tar hem årets Mr. Olympia. Vi får väl se…

Given första plats till Cutler.. ja skulle vilja se Gunter som 2 med över coleman han har tappat allt enligt bilderna vad symetri heter..

Får gå mot strömmen och säga att Coleman är lite vassare. Som det ser ut enligt bilderna så har jag honom som vinnare.

[http://ironmancontests.com/index.cfm?go2=contests_year&ContestYearID=184 IronmanContests.com] har nu uppdaterat med bilder fr

Cutler har en i mina ögon mer komplett fysik. Jag hoppas att han kniper guldet detta året.

Jorgen wrote:
    Cutler har en i mina ögon mer komplett fysik. Jag hoppas att han kniper guldet detta året.

Jag personligen tycker att han är lite för hmm ”fyrkantig” i sin fysik på något sätt, men å andra sidan vem är jag att argumentera med en rutinerad domare:)

Blir spännande hur som helst!

håller nog med alla.. visst, man vet ju inte hur de är ”live”, men efter att ha sett fotona är fakiskt cutler bättre.. men å andra sidan har coleman det i ryggen att han vunnit sju stycken och det blir lättare för domarna att låta coleman vinna istället för cutler..

Voldemaahr wrote:
    håller nog med alla.. visst, man vet ju inte hur de är ”live”, men efter att ha sett fotona är fakiskt cutler bättre.. men å andra sidan har coleman det i ryggen att han vunnit sju stycken och det blir lättare för domarna att låta coleman vinna istället för cutler..

Det beror nog på hur mycket varje enskild domare har tagit till sig de nya bedömningskriterierna… Personligen ser jag Cutler som klar vinnare utifrån detta, med Günter på knapp andraplats. Men realistiskt står det mellan Jay och Ronnie. Om cirka fem timmar vet vi…

Efter de nya bilderna på ironmancontest har jag nog Ronnie före Günter i varje fall. Günter har dock förbättrat sig rejält. Grymt!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.