Bilder från NOGP 2006

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från NOGP 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • Author

det låter kanon=) duktigt jobbat!ska bli kul och få se jag som inte va där=(

I’ll be waiting =) then

Har du möjligtvis några på oss i CB-178cm oxå?

-178 cm

[img=http://img143.imageshack.us/img143/3488/dsc01994vg.jpg]

Härligt… Patrik ser riktigt bra ut!!

Tack så mkt! Det va riktigt kul i Västerås. Vill passa på att tacka alla medtävlande för en positiv stämning. Stort grattis till Martin som tog en pall plats :up:

jag kan fortfarande inte se nått :(

Vanessa Frykman wrote:
    jag kan fortfarande inte se nått :(

Inte jag heller…:(

Jag vill tacka alla som var i NOGP och hoppas att pricka till formen inför Luciapokalen -06.
    Någon som vet om det finns filmat och om det blir nått av det??

Fortfarande ngt fel på sidan :(

Sidan är tyvärr fortfarande nere. Äreendet ligger hos webhotellet, jag kan tyvärr inte påverka processen. Vad som hänt vet jag fortfarande inte. Livesupporten påstod att något hänt med accessen till mitt konto på webhotellet. Enligt deras support löser de alla äreenden inom 24 timmar och jag anmälde det till dom vid 12.30 igår.

Hemsidan är klar, jag gjorde vid alla albumen igår och har med mig de till jobb idag så när jag kommer åt mitt konto igen kommer de laddas upp. Efter en grov gallring slutade jag på totalt ca 1600 bilder från helgen.

Ber om ursäkt för att sidan inte är uppe men det är tyvärr utanför min makt att fixa det själv.

Du gör ju vad du kan, och det är vi tacksamma över :up:
    Ser fram emot alla dina fina bilder :nod

IATOAON wrote:
    Sidan är tyvärr fortfarande nere. Äreendet ligger hos webhotellet, jag kan tyvärr inte påverka processen. Vad som hänt vet jag…

Ber om ursäkt för att sidan inte är uppe men det är tyvärr utanför min makt att fixa det själv.

Tack så mkt snällt av dig, du behöver inte känna dig pressad uppdatera oss när de ee klart bara och tack igen

Såja, då är det mesta på plats igen. Sidan är iaf åtkomlig.

Håller på att ladda upp albumen där de egentligen skall ligga. De gamla länkarna funkar fortfarande. När allting är klart kommer man redirectas till startsidan om man använder de länkarna där länkar till de nya albumen finns.

Nu är alla bilder uppe! :nerd:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.