Bilder från NOGP 2006

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från NOGP 2006

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • Author
    IATOAON wrote:
    Den där isländskan går inte av för hackor! 8)
    Fler än jag som tyckte hon var grov nog för att satsa på byggning?

Whatever! Kan inte misslyckas.

Janpeter Sangborn wrote:
    Whatever! Kan inte misslyckas.

Hehe verkar inte ensam om att finna hennes fysik tilltalande mer än på scen som tävlande.

IATOAON wrote:
    Hehe verkar inte ensam om att finna hennes fysik tilltalande mer än på scen som tävlande.

Jag är rädd att det inte är bara du och jag som vill bryta arm om härskartiteln.;)

Tycker hon är perfekt för bf. Sjukt snygga linjer, bra muskulatur .. bara ett par kilo hårdare så är hon perfekt:up:

Tack för de bilderna, ioaotoatatoaon ( fan vilken svår nickname att stava:D )

Anne wrote:
    Tycker hon är perfekt för bf. Sjukt snygga linjer, bra muskulatur .. bara ett par kilo hårdare så är hon perfekt:up:

Tack för de bilderna, ioaotoatatoaon ( fan vilken svår nickname att stava:D )

Tycker vi behöver fler bra byggare, BF-tjejer har vi ju överskott på, iaf i Norden :ph34r:

Maria wrote:
    :emo-thumb :nod
    Håller med dig, Iatoaon!
    Hon har potential!!
    Mvh
    Maria

:yahoo: :bb:

Tack Maria!
    Mvh Lina

Janpeter Sangborn wrote:
    Jag är rädd att det inte är bara du och jag som vill bryta arm om härskartiteln.;)

Jag är rädd att jag fått spela på hennes moderskänslor om det blivit armbrytning om henne :|

Jag kommer inte in på sidan :(

Hade du några bilder från nybörjar byggningen?

Klo wrote:
    Jag kommer inte in på sidan :(

Hade du några bilder från nybörjar byggningen?

[http://danielnordstrom.se http://danielnordstrom.se] sen går du antingen in via ”Bodybuilding & Fitness” -> ”2006” eller så klickar du på NOGP i framen till vänster på förstasidan.

Där finns bilder från nybörjartävlingen ja.

Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.