Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder från söndagen (Fitnessfestivalen 2006)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2006 at 11:06 #931021Anonym anvandareMember
Här fick man veta att båda hade samma poäng. Spännande! Fredrik ser ut att tänka något i stil med ”Det var som f*n”. :nerd:
En extremt svettig vinnare! [img=http://graphics.gaiaonline.com/images/template/smiles/icon_sweatdrop.gif]Grattis Farzad! Jag är nöjd. (Jag tyckte att han skulle vinna på sin hårdhet och X-form.)~ nu är det slut ~ (Hylla mig! :o)
14 december, 2006 at 11:51 #931022Anonym anvandareMemberNiiina Lätt – klapp-klapp-klappklappklapp!
Niiina Lätt – klapp-klapp-klappklappklapp!Hejarklackshyllning
14 december, 2006 at 12:28 #931023Anonym anvandareMemberStart jobbat Robert Bengtsson :up: Riktigt roligt med en skånsk andra placering Nu ser vi fram emot freaky friday om 3 veckor typ hehe
14 december, 2006 at 13:32 #931024Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:~ nu är det slut ~ (Hylla mig! :o):emo-thumb bra bilder! O jag hör inte till det ryggdunkande släktet;)
14 december, 2006 at 14:49 #931025Anonym anvandareMemberKan inte hålla med om att Better Bodies Showen var töntig!:evil:
Såg när tjejerna repade för showen på lördagen…
De hade inte lång tid på sig att öva, men ändå såg det riktigt bra ut på scen.
Det ska ju vara lite fart och fläkt på scenen, så publiken inte tröttnar..
Jag tror att alla tjejer som klagar på att det är töntigt, gärna skulle vilja stå på scenen och dansa de me om de kunde 😮Nina Lätt wrote:Better Bodies Fitness Model SearchDet var visserligen roligt med show, men det gick inte att komma ifrån att det var lite töntigt. :ph34r: Modigt av tjejerna, det måste jag säga.
Den här tjejen hade exotic moves. [img=http://patch29.smugmug.com/photos/10852456-Ti.gif]Jag röstade inte på Anna Maria på webben, men det hade jag gjort live. Hon var helt enkelt pertfekt för uppgiften. Pigg, charmig, vältränad och verkade allmänt välmående.
14 december, 2006 at 22:24 #931026Anonym anvandareMemberRiktigt bra bilder Nina. Du får fota fler tävlingar för detta gjorde du mycket bra.
15 december, 2006 at 10:22 #931027Anonym anvandareMemberJerrka wrote:Bra bilder..t-train wrote:bra bilder! O jag hör inte till det ryggdunkande släktet~Frida~ wrote:Skitsnygga bilder av en skitsnygg fotografJorgen wrote:Riktigt bra bilder Nina. Du får fota fler tävlingar för detta gjorde du mycket bra.Janpeter Sangborn wrote:Niiina Lätt – klapp-klapp-klappklappklapp!
Niiina Lätt – klapp-klapp-klappklappklapp!Hejarklackshyllning
Det var så lite så! [img=http://smileys.inzenet.org/repository/Respect/0015.gif]
Bettbulk wrote:Kan inte hålla med om att Better Bodies Showen var töntig!:evil:Jag tror att alla tjejer som klagar på att det är töntigt, gärna skulle vilja stå på scenen och dansa de me om de kunde
Du har rätt till din åsikt. Och jag till min. Allt man tycker och tänker behöver inte bero på avundsjuka eller missunsamhet. :nerd:
15 december, 2006 at 10:47 #931028Anonym anvandareMemberNina Lätt
rockar fätt
fotar kroppar
hård som slät(t):worship:
15 december, 2006 at 11:03 #931029Anonym anvandareMemberHahaha!! MEEEEEEEEEEEER!!!! [img=http://www.drunkendonkey.net/eng/html/emoticons/dribble.gif]
15 december, 2006 at 14:08 #931030Anonym anvandareMemberHejsan! Var med på FF, Body Fitness korta klassen (nr 6, grön baddräkt / rosa bikini – andra plats… ) men hade ingen kamera med mig! Skulle vilja lägga upp lite bilder på min hemsida (med info om mig) från tävlingen och ev backstage och undrar om någon skulle kunna vara snäll och bidra med lite bilder? Självklart hänvisar jag till fotografen under bilden! Jättetack!
15 december, 2006 at 18:38 #931031Anonym anvandareMemberSAlexandra wrote:Hejsan! Var med på FF, Body Fitness korta klassen (nr 6, grön baddräkt / rosa bikini – andra plats… ) men hade ingen kamera med mig! Skulle vilja lägga upp lite bilder på min hemsida (med info om mig) från tävlingen och ev backstage och undrar om någon skulle kunna vara snäll och bidra med lite bilder? Självklart hänvisar jag till fotografen under bilden! Jättetack!Vad sägs om att läsa första inlägget? :emo-thumb
19 december, 2006 at 17:54 #931032Anonym anvandareMemberRiktigt snygga bilder.
Bra jobbat !23 december, 2006 at 23:09 #931033Anonym anvandareMemberfina bilder=)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.