- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder önskas!
Vore väldigt roligt att få se mer bilder från herrarnas AF/BF tävlingar från det gångna året. Tror storleken på AF/BF deltagarna är vad de flesta av oss ser som ideal. Visst, BB är både freakigt:bb2: och kul men det vore himmla peppande att få fler BF/AF bilder att glo på, en morot av vad som komma skall (förhoppningsvis:emo-thumb )!
Extra roligt vore det att få se ”icke tävlingsbilder” eller bilder där det inte flexas och poseras, utan hur kroppen ser ut när man går/står och rör sig i allmänhet. Kanske bara jag som resonerar så men det är ju det man ska titta på 99.9% av året så det känns ganska relevant. Hur bra alla ser ut i poser på scenen vet man ju redan!
Tack på förhand!
Jag tror de flesta tycker af-killarna ser bra ut på scenen men i själva verket är de som är i toppen av symmetrironderna där väldigt stora, faktiskt. Många där har armar på runt 43-44cm vilket är stort när man är i tävlingsform. Mitt ideal ligger därikring, men jag tror inte en vanlig random-snubbe på gatan tycker det är idealet.
Håller med Jacksatan, killarna kan se ”normala” ut på lite avstånd men när man står bredvid en rippad AF/BF kille så ser man att det faktiskt inte är några små killar man har att göra med. Men det är mitt ideal och något jag tänker eftersträva.
43-44 cm oj då ha ha
jag hade 48 hårda nu när jag tävla sist..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY