Bilder önskas!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder önskas!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Vore väldigt roligt att få se mer bilder från herrarnas AF/BF tävlingar från det gångna året. Tror storleken på AF/BF deltagarna är vad de flesta av oss ser som ideal. Visst, BB är både freakigt:bb2: och kul men det vore himmla peppande att få fler BF/AF bilder att glo på, en morot av vad som komma skall (förhoppningsvis:emo-thumb )!

Extra roligt vore det att få se ”icke tävlingsbilder” eller bilder där det inte flexas och poseras, utan hur kroppen ser ut när man går/står och rör sig i allmänhet. Kanske bara jag som resonerar så men det är ju det man ska titta på 99.9% av året så det känns ganska relevant. Hur bra alla ser ut i poser på scenen vet man ju redan!:D

Tack på förhand!

Jag tror de flesta tycker af-killarna ser bra ut på scenen men i själva verket är de som är i toppen av symmetrironderna där väldigt stora, faktiskt. Många där har armar på runt 43-44cm vilket är stort när man är i tävlingsform. Mitt ideal ligger därikring, men jag tror inte en vanlig random-snubbe på gatan tycker det är idealet.

Håller med Jacksatan, killarna kan se ”normala” ut på lite avstånd men när man står bredvid en rippad AF/BF kille så ser man att det faktiskt inte är några små killar man har att göra med. Men det är mitt ideal och något jag tänker eftersträva.

Jacksatan wrote:
    Jag tror de flesta tycker af-killarna ser bra ut på scenen men i själva verket är de som är i toppen av symmetrironderna där väldigt stora, faktiskt. Många där har armar på runt 43-44cm vilket är stort när man är i tävlingsform. Mitt ideal ligger därikring, men jag tror inte en vanlig random-snubbe på gatan tycker det är idealet.

43-44 cm oj då ha ha

jag hade 48 hårda nu när jag tävla sist..:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.