Bilder på Erika!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder på Erika!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 154 total)
  • Author
    Camilla Öhman wrote:
    Erika hade, utan tvekan, vunnit seniorklassen -55 kg…det är fruktansvärt synd att hon inte fick ställa upp där!

Fantastiskt grym byggarbrud!:worship:

Du själv såg riktigt vass ut !

Lite trist med regeln där, känns som den är en kvarleva ifrån en tid då det fanns fler tävlande i varje klass.

Camilla Öhman wrote:
    Erika hade, utan tvekan, vunnit seniorklassen -55 kg…det är fruktansvärt synd att hon inte fick ställa upp där!

Fantastiskt grym byggarbrud!:worship:

Tack Camilla!
    Det är alltid roligt att få positiv feedback speciellt från personer man jälv beundrar…du är grymt imponerande och har motiverat mig många gånger under denna diet även om du inte vet om det:)

Grattis till vinst ( :D ) och till en helt grym form !

Ser verkligen fram emot din nästa tävling !! :up:

Var oxå på sm å blev helt hänförd över din fysik! Grymt tjejen! Du är supersnygg!

Riktigt snyggt :up:.

SÅ jäkla snyggt!!!!

Jag har sagt det till dig förr Erika.. Soooo amazing!
    Otroligt snyggt och fin var du på scenen!

Riktigt grymt det där Erika!!! Vad vägde du in på??

Linn wrote:
    Riktigt grymt det där Erika!!! Vad vägde du in på??

Tack!
    Eftersom jag visste att jag skulle tävla i en öppen klass brydde jag mig inte om vikten men vägde in på 54.7kg iaf…

Erika wrote:
    Tack!
    Eftersom jag visste att jag skulle tävla i en öppen klass brydde jag mig inte om vikten men vägde in på 54.7kg iaf…

Varför fick du inte ställa upp i seniorklassen?

no_pain wrote:
    Varför fick du inte ställa upp i seniorklassen?

Om jag fattade det rätt så var det för att jag inte kan debutera på ett SM som senior utan bara junior

Såg riktigt grymt ut!!

Kan bara stämma in i vad alla andra säger! Brutalt bra ben hurru! 4 tummar upp!

Riktigt BRA jobbat Erika!
    Du var en klass för sig och jag tyckte det var kul att du valde att starta enbart i juniorklassen (DU fick ju inte enligt relgerna starta som senior heller så valet var rätt lätt vad jag förstår,junior åren kommer aldrig tillbaka *tro det eller ej, ler* ta vara på dom (även om du hade haft en GOD chans i seniorklassen!). Se nu till och njuta av denna fina prestation, jobba vidare och kom igen om ännu bättre på nästa tävling!
    Du har allt och kan bli hur bra som helst!
    Bara å kötta!
    Lycka till!

Mvh/ Johanna B.

DAmn!

Riktigt fin fysik, ser jämnt å fint ut och en riktigt snygg midja med.

Grattis till genomförandet och ett otroligt resultat. Vem du än hade haft hjälp av är det ändå du som gjort slitgörat ;)

Anna

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 154 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.