Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder på Erika!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2007 at 21:59 #799167Anonym anvandareMember
Måste bara instämma! Shit vilken inledning på söndagen när du kom ut!!! Fan va bra du är!
16 oktober, 2007 at 22:07 #799168Anonym anvandareMembergillar benen skarpt
17 oktober, 2007 at 06:38 #799169Anonym anvandareMemberHaha ja du var häftig att se på scenen!:up:
Klass till tusen & ett nästan förvånat leende när taket lyfte i hallen…
Du kommer sopa i senior när du får, Jonas vet vad han snackar om.
mvh/ Micke
17 oktober, 2007 at 06:54 #799170Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Haha ja du var häftig att se på scenen!:up:Klass till tusen & ett nästan förvånat leende när taket lyfte i hallen…
Du kommer sopa i senior när du får, Jonas vet vad han snackar om.
mvh/ Micke
Haha, tack så mycket Micke m.fl!
Var väldigt nervös när jag stod där på scenen men insåg efter ett tag att det var nog inte så farligt som jag föreställt mig:p
Har fått så mycket positiva kommentarer så det ska bli riktigt spännande att se hur min nästa tävlingen kommer att gå:emo-thumb
17 oktober, 2007 at 07:55 #799171Anonym anvandareMemberDu är riktigt bra Erika, jag var inte själv där men med tanke på bilderna från i helgen och bilder jag tidigare sett så håller jag fast vid mitt ord! Sånär blir nästa tävling då? Den ser jag fram emot :emo-thumb
17 oktober, 2007 at 11:47 #799172Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Lördag, dagen före:
[img=http://img232.imageshack.us/img232/5875/erika003xb4.jpg]Måste nog köpa ny kamera![/b]Söndag, tävlingsdagen:
[img=http://img80.imageshack.us/img80/6509/bod4013ys7.jpg]Riktigt skarpa studiobilder, tack Alex!Har sett att det har kommit upp bilder ifrån Alex plåtning, så antar att det är godkänt?[/b]Nästa gång hoppas vi att Erika får någon att tävla emot…!
Riktigt jävla bra! Synd att du inte fick ställa upp.
17 oktober, 2007 at 12:09 #799173Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Riktigt skarpa studiobilder, tack Alex!Har sett att det har kommit upp bilder ifrån Alex plåtning, så antar att det är godkänt?[/b]
Sure! Tack! (även om jag personligen hade putsat bort alla fläckar på golvet, och gjort en snygg friläggning innan jag postade dom, men vad vet jag?J)[/b]
Riktigt vass fysik!
mvh
Alex
17 oktober, 2007 at 12:50 #799174Anonym anvandareMemberMycket imponerande. Bättre än många killar…:emo-thumb
17 oktober, 2007 at 13:01 #799175Anonym anvandareMemberMBW wrote:Bättre än många killar…:emo-thumb??
Det är inte många killar som har så välbalanserad fysik. Otroligt imponerande!
17 oktober, 2007 at 13:07 #799176Anonym anvandareMemberBra jobbat Erika!!
Grattis till SM-guldet. Ska bli riktigt roligt att se bilder från scenen.
mvh Jesper
17 oktober, 2007 at 16:08 #799177Anonym anvandareMemberGrym fysik Erika!:up: Så dig uppe på Sm och du var riktigt bra. Synd bara att du inte hade någon att tävla mot men du hade vunnit ändå.
17 oktober, 2007 at 17:26 #799178Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendes att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…Vilken tur att du inte behöver bry dig grabben.. Sköt dig själv så ska du se att hon sköter sig själv och sin egen karriär.
Riktigt fin fysik du har Erika, ska bli kul och se vad du kan åstadkomma framöver :up:
Mvh
17 oktober, 2007 at 17:56 #799179Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendes att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…Vad du än tror, hur ska jag säga det, så är det inte som du tror…
Erika vill inte bli för stor och muskulös och vill inte göra vad som krävs för att hävda sig på yttersta topp-/elit -nivå.
Hon har väldigt bra förutsättningar, har varit brottare (2:a U-SM bla.), tränat sedan hon var barn, tränar hårdare och har mer disciplin än någon jag har träffat eller känner till.
Hon är 21 år och tjej, tjejer ska definitivt inte försöka bli pojkar är min starka övertygelse!
Jag hade liknande tankar när jag träffade henne…hon var för bra…
Man kan dricka lite öl eller en flaska whisky…..Hon gör vad hon tycker är roligast, men inte på bekostnad av vad som helst!
Hoppas din träning också går bra, trots ditt namn.17 oktober, 2007 at 17:58 #799180Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendes att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…Dum i huvudet eller ?
Tror du Erika har tränat i tre veckor eller ? Coachen har inte så mycket med resultaten att göra snarare den tillfälliga tävlingsformen. Hon lever mer hälsosamt än dom flesta och är de någonting den här sporten gör för henne så är de att hålla henne yngre snyggare och friskare. Jag känner personligen Erika och jag har då inte sett någon med samma drivkraft och målmedvetenhet. Hon äter bra och tränar bra. där av resultaten. Inget annat!
Om du hade skött dina kort som Erika hade du kanske vart stor och stark istället för liten och svag(begåvad).
Eddie.
17 oktober, 2007 at 18:01 #799181Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendes att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…Du har inte postat ett enda vettigt inlägg!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.