Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder på Erika!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2007 at 18:54 #799182Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendes att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…
Måste iaf säga att Erika har en riktigt snygg fysik med riktigt läckra linjer!
Fortsätt kämpa på!!:emo-thumb17 oktober, 2007 at 19:45 #799183Anonym anvandareMemberHon har riktigt bra muskel massa samt bra symmetri.
Det finns en liten sak som man aldrig får glömma:
Vissa har genetiska anlag för att bygga muskler vissa har det inte..
:emo-thumb17 oktober, 2007 at 19:59 #799184Anonym anvandareMemberFan, hon pissar ju på många här=) Riktigt snyggt!
17 oktober, 2007 at 21:13 #799185Anonym anvandareMemberLiten men svag wrote:Ser bra ut men för din egen skull hoppas jag du inte tänker satsa på denna sport allt för många år, då sporten har en tendens att påskynda åldrandet lite snabbare än vad naturen tänkt plus lite andra mer eller mindre ”roliga” bieffekter. Skoj så länge det varar men myntet har en baksida också. Detta är ingen hälsosam sport. Men det har väl din coach berättat för dig när du valde att låta honom hjälpa dig…Tack! Men förstår inte riktigt vad du menar när du skriver att du inte anser att denna sport inte är hälsosam för mig?!
Själv anser jag att just denna sport både gett mig värdefull kunskap om hur både träning och kost påverkar mig och min kropp samt hur man på bästa sätt kan anpassa dessa faktorer för att nå så bra resultat som möjligt.Denna bild är tagen när jag är 17 år (tycker du jag ser mycket äldre ut nu med tanke på att du antyder att åldrandet tenderar att påskyndas?)och som du kanske ser så har det inte tillkommit avservärt med muskelmassa på min kropp på dessa dryga 3 år snart 4 år, så till din stora besvikelse kommer jag nog hålla på med denna sport i många år till eftersom det tar många år att bygga upp en muskulös kropp (om du nu inte vet det).
17 oktober, 2007 at 23:04 #799186Anonym anvandareMemberSådär, ska ni plocka bort Erikas inlägg nu också?
Varför vart mitt inlägg borttaget?
Varför ska han ge henne råd om hur hon ska sköta sin karriär? Är inte det upp till henne, var det så förbjudet att skriva? Jag hade en åsikt, Andreas Guiance har sagt att sådanna inägg inte ska bli borttagna.
Mvh
17 oktober, 2007 at 23:12 #799187Anonym anvandareMemberErika wrote:Denna bild är tagen när jag är 17 år (tycker du jag ser mycket äldre ut nu med tanke på att du antyder att åldrandet tenderar att påskyndas?)och som du kanske ser så har det inte tillkommit avservärt med muskelmassa på min kropp på dessa dryga 3 år snart 4 år, så till din stora besvikelse kommer jag nog hålla på med denna sport i många år till eftersom det tar många år att bygga upp en muskulös kropp (om du nu inte vet det).Nu ljuger du väl lite? Är inte det där en studentmössa? Fast du kanske hoppade fram några år i plugget, som sagt, vissa utvecklas fort..
17 oktober, 2007 at 23:34 #799188Anonym anvandareMemberSjukt grymt jobbat. Grym fysik som 17-åring också
18 oktober, 2007 at 06:43 #799189Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Du är riktigt bra Erika, jag var inte själv där men med tanke på bilderna från i helgen och bilder jag tidigare sett så håller jag fast vid mitt ord! Sånär blir nästa tävling då? Den ser jag fram emot :emo-thumbTack så mycket Charlotte och ni andra för alla snälla kommentarer, det känns otroligt roligt att läsa… har verkligen fått så mycket positiv feedback från så otroligt många ang. form och fysik!
Det är inte riktigt bestämt när jag ska tävla nästa gång men förhoppningsvis blir det i år:emo-thumbMvh Erika
18 oktober, 2007 at 07:31 #799190Anonym anvandareMemberErika wrote:Det är inte riktigt bestämt när jag ska tävla nästa gång men förhoppningsvis blir det i år:emo-thumbMvh Erika
Klart att det blir;)
December nästa…:bb2:
18 oktober, 2007 at 11:06 #799191Anonym anvandareMemberErika wrote:Tack! Men förstår inte riktigt vad du menar när du skriver att du inte anser att denna sport inte är hälsosam för mig?!
Själv anser jag att just denna sport både gett mig värdefull kunskap om hur både träning och kost påverkar mig och min kropp samt hur man på bästa sätt kan anpassa dessa faktorer för att nå så bra resultat som möjligt.Denna bild är tagen när jag är 17 år (tycker du jag ser mycket äldre ut nu med tanke på att du antyder att åldrandet tenderar att påskyndas?)och som du kanske ser så har det inte tillkommit avservärt med muskelmassa på min kropp på dessa dryga 3 år snart 4 år, så till din stora besvikelse kommer jag nog hålla på med denna sport i många år till eftersom det tar många år att bygga upp en muskulös kropp (om du nu inte vet det).
Haha, den satt fint!
Sen att BB åldrar kroppen i förtid; Hur många 40+are ser ut som Maria Eriksson & Ingvar Larsson? Isf vill jag också vara föråldrad i förtid när jag blir äldre! (Mindre ung…..)
18 oktober, 2007 at 11:33 #799192Anonym anvandareMemberGrymt snygga linjer! Helt enkelt imponerad av denna tjej. Dambyggning när den är som bäst! Lycka till…
18 oktober, 2007 at 18:58 #799193Anonym anvandareMember[img=http://img223.imageshack.us/img223/7954/bod4035ps0.jpg][img=http://img81.imageshack.us/img81/6243/bod4017zy5.jpg]
18 oktober, 2007 at 21:24 #799194Anonym anvandareMemberTrycklös wrote:Grymt snygga linjer! Helt enkelt imponerad av denna tjej. Dambyggning när den är som bäst! Lycka till…+Uno
19 oktober, 2007 at 15:32 #799195Anonym anvandareMemberStort grattis till Erika, lite i efterskott…
En enastående fysik, som du ska ha cred för! Det såg mycket bra ut och jag misstänker att tjejerna i BB kommer få det tufft framöver… Hoppas få se dig på scen många gånger i framtiden.
20 oktober, 2007 at 07:37 #799196Anonym anvandareMemberTack än en gång!
Suget att tävla börjar redan infinna sig men kroppen känns rätt sliten…men jag ska nog kunna övertala den:p
Första tävlingen gick över förväntan även om vi inte lyckades pricka formen exakt så är jag själv ändå MYCKET nöjd (Det är Jonas förtjänst till stor del, världens bästa coach med enormt tålamod och gnälltålig dessutom;))[/b]
Det som överraskade mig enormt under tävlingen var den positiva atmosfären…tycker verkligen alla (tävlanden, publik, arrangörer, killen backstage och ja tom domarna:p) där var jätte trevliga!
Jag har bara positiva upplevelser med mig hem från detta års SM därför kan jag kan inget annat göra än att ge tävlingen en stor[/b] tummen upp, själva tävlingen höll hög klass (detta trots att jag inte fick ställa upp i senior, då måste ni väll förstå vilken klass det var på denna tävling:emo-thumb). -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.