Bilder på Erika!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder på Erika!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 154 total)
  • Author

Hej Erika,

Du kan enkelt kontakta vem du vill i förbundet via Skkfs hemsida:
    [http://www.skkf.org/index.php?option=com_contact&catid=12&Itemid=3 http://www.skkf.org/index.php?option=com_contact&catid=12&Itemid=3%5D

Uffe befinner sig utomlands på VM, så jag rekommenderar jag att du skickar din ansökan till någon annan i förbundet. Lämpligen kanske till någon av oss tre som har uppmärksammat dina planer här i tråden. Kontaktformulären är kopplade till underliggande mailadresser, så de läses regelbundet. :)

Med vänliga hälsningar
    Mirjana Ivanic

Vad kostar en sån här resa för en tävlande atlet?
    Vilka kostnader står förbundet för och vilka kostnader får man står för själv?

vad coolt om det blir vm!!

vilket debut-år…tjejen som inte tänkt ställa sig på scen överhuvudtaget i år, om jag fattat det rätt… coolt!

hoppas det blir vm och lycka till isåfall!!
    jag är mycket imponerad av Erica.. :)

Borde in Förbundet (SKKF), och lämpligen kanske någon av ”de tre som har uppmärksammat Erikas planer” här i tråden, höra av sig till henne och göra en förfrågan om det finns allvarliga funderingar rörande Junior VM :|

När det nu finns en sådan lovande junioratlet borde det inte ligga i Förbundets intresse att ”puscha”/hålla koll/ motivera fram de förmågor som finns i Sverige?

Ja, det är ju bara min åsikt :D

Annika Warg wrote:
    Borde in Förbundet (SKKF), och lämpligen kanske någon av ”de tre som har uppmärksammat Erikas planer” här i tråden, höra av sig till henne och göra en förfrågan om det finns allvarliga funderingar rörande Junior VM :|

Nej.

Jorgen wrote:
    Nej.

Varför inte?

Jorgen wrote:
    Nej.

Detta postade din kollega samtidigt som du gjorde denna post

[http://forum.body.se/showthread.php?p=414348#post414348]

Undertecknat, Bästa hälsningar

/Förbundet som jobbar för dig som är medlem.

:frust:

Starta en ny tråd om ni vill diskutera hur förbundet agerar. Förstör inte Erikas tråd med allmänt tjafs hit och dit.

Annika Warg wrote:
    Detta postade din kollega samtidigt som du gjorde denna post

Hej Annika,

Jättebra att du läste mitt inlägg för du vet du vart du ska vända dig om du har synpunkter eller frågor, alltså direkt till källan.

Må så gott så ses och hörs vi!

Mvh,
    Mirjana Ivanic

Annika Warg wrote:
    Detta postade din kollega alldeles samtidigt som du gjorde denna post

Det hade varit tråkigt om du skrattat ihjäl dig. Vem skulle då påpeka alla fel vi gör?

För att citera in lite mer från den posten du så vänligt länkade till

Quote:
    Du är alltid välkommen att kontakta någon av oss i förbundet. Det kan vara frågor såsom till exempel:

Sanktionsansökan för att tävla utomlands

Och för vilken gång i ordningen vet jag inte. Annika, om du vill disskutera saker rörande förbundet är du välkommen att göra det via mail.

Tack på förhand.

Jorgen wrote:
    Det hade varit tråkigt om du skrattat ihjäl dig. Vem skulle då påpeka alla fel vi gör?

För att citera in lite mer från den posten du så vänligt länkade till

Och för vilken gång i ordningen vet jag inte. Annika, om du vill disskutera saker rörande förbundet är du välkommen att göra det via mail.

Tack på förhand.

Ok käre Jörgen men när ni (förbundet) inte svarar via mail och man väljer att lägga ut förfrågan direkt på forumet och inte ens får svar där, ursäkta språket men var f*n vänder man sig då :frust:

Ps. Ursäkta så jättemycket Erika, inte alls mening att på ngt sätt förstöra din fina tråd, jag hoppas verkligen du kommer iväg på JuniorVM, du är en stor talang och borde få göra denna resa. Kanske dags att starta en insamling, Erika mot Junior VM :emo-thumb Kör hårt, du har en supersnygg fysik, ser fram emot att följa dina framgångar. STORT LYCKA TILL :up:[/b]

athleticmia wrote:
    vad coolt om det blir vm!!

vilket debut-år…tjejen som inte tänkt ställa sig på scen överhuvudtaget i år, om jag fattat det rätt… coolt!

hoppas det blir vm och lycka till isåfall!!
    jag är mycket imponerad av Erica..

Förfrågan, har som Jonas skrev skickats och blev besvarad igår redan…jag får representera Sverige på junior VM:yahoo:

Just nu känner jag mig mer tvivelfull och nervös än cool, kan inte fatta att ens tanken på att åka på en så stor tävling finns i mitt huvud…jag som tyckte sm var ett för stort steg:|

Men som många skrivit så lär jag ju ångra mig om jag inte tar chansen, vad är det man brukar säga…friskt vågat hälften vunnit, eller?!
    Tack för att ni tror på mig…;)

Jag ska försöka prestera så bra som möjligt sen får vi se hur långt det räcker, känner dock att jag saknar tävlingserfarenhet (och tävlingsnerver dessutom) men jag får hoppas att det ska gå vägen ändå, det kommer iaf bli grymt lärorikt och en upplevelse utöver det vanliga:up:

Grymt =)

Ett stort grattis till landslagsplatsen och ett grymt debutår, oavsett hur det går på VM så Har hela detta året varit grymt för dig =)

GRATTIS! OCH Du var ju jätteduktig på SM! Det kommer går HUR BRA SOM HELST!

Oj vad coolt! :yahoo: Lycka till nu, Erika:)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 154 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.