Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder på två AF killar från Malmö
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2007 at 22:43 #819041Anonym anvandareMemberfrida.b wrote:tapetklister ftw
Vad menas med tapetklister??
26 november, 2007 at 23:50 #819042Anonym anvandareMemberLotorian wrote:Vet ni varför tjejer gillar hästar?Tro mig.. han har berättat :emo-thumb
27 november, 2007 at 10:13 #819043Anonym anvandareMemberSamson kommer ta hem hela skiten… :up:
27 november, 2007 at 14:43 #819044Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Samson är alltid VASS på DC (++)..:up:pop:
27 november, 2007 at 18:44 #819045Anonym anvandareMemberbra form och symetri, men det är endå bara ett av tre moment. Vad gör dessa killar i styrkemomentet och rodden? Jäkligt nyfiken:)
27 november, 2007 at 19:55 #819046Anonym anvandareMemberarnemar wrote:bra form och symetri, men det är endå bara ett av tre moment. Vad gör dessa killar i styrkemomentet och rodden? Jäkligt nyfiken:)Vem bryr sig, det är fysiken som räknas
27 november, 2007 at 20:12 #819047Anonym anvandareMemberSer verkligen fram emot DC. Ska bli jäkla kul! Jag bänkar mig redan kl. 8 på morgonen! Det är en tävling som ska ses, DC är dödssynd att missa..särskilt om man bor i Lund..
27 november, 2007 at 23:54 #819048Anonym anvandareMemberorbis wrote:Vi får hoppas att han har lagt på sig lite mer muskler på ben och vader eller lyckats deffa fram några schyssta seperationer så att dem ser större ut, tycker dem vara katastrofalt dåliga på videon som lades upp. Men klart det är ju på tävlingsdagen allt sker och mycket kan hända efter att filmen lades upp.Allt är bra förrutom vaderna, ryggen är dock den bästa muskelgruppen.
Dennis har man inte fått se så mycket av då vi tränar helt olika tider, men jag tror att det kommer att gå bra för honom då han är väldigt komplett29 november, 2007 at 16:39 #819049Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut, ska bli kul att se på DC!
1 december, 2007 at 19:32 #819050Anonym anvandareMemberEtt stort grattis till de båda :emo-thumb
Båda 2 gjorde fantastiska prestationer på scen. Båda 2 hade också kul både bakom och på scen vilket skall höra till en tävling.
Bra jobbat Jesper och Dennis.
Mvh Jespers coach
3 december, 2007 at 12:43 #819051Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Wtf! Samson?!Ser bra ut!
Tackar så hemskt mkt Robert….
En del tyckte jag skulle passa bättre i Cb…classic byggning på lucia..men NÄ inget för mig…hörde att jag var på gränsen till för stor&hård av någon domare…men men det gick ju vägen för mig…är mkt nöjd med min 3:e plats på min 1:a Dc tävling….Ha det bra….
/Samson::up:
3 december, 2007 at 12:46 #819052Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Står ju skådis t.om:DTackar så mkt…har slitet som bara den i många månder med allt….&varigt mkt seriös/noga med kosten-motionen-kört tungt på gymmet….tränat 6 ggr i veckan&motionerat 3 ggr dag 6 dagar i veckan dom 3 sista månaderna…
Ha det bra kompis….V-hälsningar…
/Samson:
3 december, 2007 at 12:50 #819053Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Fan vad alla kollar på porr här (Ja jag med) hahahaAllvarligt så har han grym form, nästan lite för stor för AF, men ska bli spännade att se resultatet…
Japp hade prickat formen jäkligt bra…NJA..hmm kanske för stor???upp till vara&en att yttra sig ju….hörde att någon domare tyckte jag log på gränsen….pga min storlek&hårdhet….ska det dietas seriöst ska det tas på allvar till 100%…
Fick mersmak som FAN kan jag säga…..&är mkt nöjd med min 3:e plats för att ställa upp för 1:a gången…Hälsningar…
/Samson:
3 december, 2007 at 12:54 #819054Anonym anvandareMemberGrymt jobbat Samson.
En riktigt snygg fysik och bra form.Sanslöst bra debut..
3 december, 2007 at 13:46 #819055Anonym anvandareMemberSamson wrote:Japp hade prickat formen jäkligt bra…NJA..hmm kanske för stor???upp till vara&en att yttra sig ju….hörde att någon domare tyckte jag log på gränsen….pga min storlek&hårdhet….ska det dietas seriöst ska det tas på allvar till 100%…
Fick mersmak som FAN kan jag säga…..&är mkt nöjd med min 3:e plats för att ställa upp för 1:a gången…Hälsningar…
/Samson:
Så länge man kommer högt upp i protokollen är man ju inte för stor, man såg ju på SM också att storlek o hårdhet är viktigt.
Vad fick du för olika resultat i dom olika grenarna?
Formen var mycket bra i AF-mått och bra symmetri, inget som släpar märkbart från det jag sett :up:Antar att man lär träffa på dig på nått SM?
Mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.