Bilder på två AF killar från Malmö

Home Forums Tävlingar och Events Bilder på två AF killar från Malmö

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    Så länge man kommer högt upp i protokollen är man ju inte för stor, man såg ju på SM också att storlek o hårdhet är viktigt.
    Vad fick du för olika resultat i dom olika grenarna?
    Formen var mycket bra i AF-mått och bra symmetri, inget som släpar märkbart från det jag sett :up:

Antar att man lär träffa på dig på nått SM?

Mvh

Hej Martin…

Nä d stämmer kanske det du säger…är dock ej så insatt i det hela…men men…
    Fick 19 chins&22 dips bara ändå…samt 344 m i rodden…men som sagt det var min 1:a tävling&jag tänker vara med fler gånger&bättra på i dom 3 momenten.
    SM inte omöjligt att jag hakar på där….redan i oktober nästa år el om det blir Dc-2008 hmm har ej bestämmt mig i dag/nu som sagt…men i b back…STOR&HÅRD..kroppsfett i % låg på 5,5%-vikten på 81 kg:

V-hälsningar..

/S a m s o n:

Samson wrote:
    Tackar så hemskt mkt Robert….
    En del tyckte jag skulle passa bättre i Cb…classic byggning på lucia..men NÄ inget för mig…hörde att jag var på gränsen till för stor&hård av någon domare…men men det gick ju vägen för mig…är mkt nöjd med min 3:e plats på min 1:a Dc tävling….

Ha det bra….

/Samson::up:

Tjena Samson!

Tror du skulle passa alldeles ypperligt i CBB om domarna tyckte du var för stor i AF.

Mvh AndreasP

Samson wrote:
    Hej Martin…

Nä d stämmer kanske det du säger…är dock ej så insatt i det hela…men men…
    Fick 19 chins&22 dips bara ändå…samt 344 m i rodden…men som sagt det var min 1:a tävling&jag tänker vara med fler gånger&bättra på i dom 3 momenten.
    SM inte omöjligt att jag hakar på där….redan i oktober nästa år el om det blir Dc-2008 hmm har ej bestämmt mig i dag/nu som sagt…men i b back…STOR&HÅRD..kroppsfett i % låg på 5,5%-vikten på 81 kg:

V-hälsningar..

/S a m s o n:

tycker du har en mk bra fysik, CBB skulle passa klockrent, vad fick du för placering i fysikronden då?

Pelle svensson wrote:
    Ett stort grattis till de båda :emo-thumb

Båda 2 gjorde fantastiska prestationer på scen. Båda 2 hade också kul både bakom och på scen vilket skall höra till en tävling.

Bra jobbat Jesper och Dennis.

Mvh Jespers coach

Tack, hade jävligt kul, roligt med trevligt folk bakom scenen också!!!
    Tack Petrus, alltid ödmjuk och behjälplig!!!

Samson wrote:
    Tackar så hemskt mkt Robert….
    En del tyckte jag skulle passa bättre i Cb…classic byggning på lucia..men NÄ inget för mig…hörde att jag var på gränsen till för stor&hård av någon domare…men men det gick ju vägen för mig…är mkt nöjd med min 3:e plats på min 1:a Dc tävling….

Ha det bra….

/Samson::up:

Imponerad av din prestation samsom, hoppas du fått blodad tand…. ha det!

Grattis Dennis och Samson, ni gjorde riktigt bra ifrån er! :emo-thumb

Mvh Bo

jantell wrote:

Nemas problemas Dennis! Hade lika kul själv :emo-thumb

AndreasP wrote:
    Tjena Samson!

Tror du skulle passa alldeles ypperligt i CBB om domarna tyckte du var för stor i AF.

Mvh AndreasP

Tjena på dig….Andreas….

Japp det var vad jag hörde…hmm lite knepigt tycker jag själv men men..ja jag var uppsatt på classic byggning denna helg men hoppar det…INTE min grej…brinner ej för byggning även om jag kanske mer har det utseendet i kroppen…MÅNGA sa att jag skulle ställa upp…men satte upp mig i fall att men nja….hade ej som sagt rätta känslan för det…
    Ha det bra själv&lycka till…

/Samson:

jantell wrote:
    Imponerad av din prestation samsom, hoppas du fått blodad tand…. ha det!

Tjena på dig….

Tack detsamma kompis…ja det kan du ge dig på att jag fick…..saknar det trevliga gemenskapen vi med hade….ligger gärna i framår sommaren för Dc-2008…hård&i bra trim igen….
    Ha det bra…..vi ses&hörs av.
    Vänliga hälsningar…

/Samson:

jantell wrote:

Tackar så hemskt mycket för all hjälp petrus&ja trevligt värre/väldigt kul var det-hade vi…
    saknar det…&ja fick mersmak som bara den….I BE BACK kan jag säga till Dc-2008:

Vänliga hälsningar…

/Samson:

jiggen wrote:
    tycker du har en mk bra fysik, CBB skulle passa klockrent, vad fick du för placering i fysikronden då?

Tjena Martin….

Tackar för det…..ja jag var uppsatt på ccb..men hoppade av..pga jag ej brinner för byggning…alls…drämmer mer gärna till&fixar kroppen i ruskigt bra trim till nästa Dc-2008 som sagt…fick mersmak som bara den…&bryr mig ej om att någon domare tyckte jag var på gränsen till för stor&hård…HERREGUD jag kan ju inte ställa upp mindre hård i kroppen&se mindre hård/odeffad ut&dvs vara tyngre…men japp vet att jag måste fixa till ben baksida&vader…annars tycker jag att jag lyckas vara rätt jämn….för att vara 1:a gången…Ha det bra kompis….

V-hälsningar…

/Samson:

Samson wrote:
    Tackar så hemskt mycket för all hjälp petrus&ja trevligt värre/väldigt kul var det-hade vi…
    saknar det…&ja fick mersmak som bara den….I BE BACK kan jag säga till Dc-2008:

Vänliga hälsningar…

/Samson:

Det var inget Samson, Du imponerade på mig och en lättare adept att ha och göra med får man leta efter.

Nästa år har vi kanske ännu en tävlande, Kinapojken skall chocka :up:

Pelle svensson wrote:
    Det var inget Samson, Du imponerade på mig och en lättare adept att ha och göra med får man leta efter.

Nästa år har vi kanske ännu en tävlande, Kinapojken skall chocka :up:

Fint/bra att höra….
    Kul att jag gjorde det…&att det gick som det gjorde som sagt….
    Ja nästa år kanske vi har en massiv hård kinapojke med herregud chocka
    är bara förnamnet…då får jag se upp…..oj OJ:

Samson wrote:
    Fint/bra att höra….
    Kul att jag gjorde det…&att det gick som det gjorde som sagt….
    Ja nästa år kanske vi har en massiv hård kinapojke med herregud chocka
    är bara förnamnet…då får jag se upp…..oj OJ:

Han satsar på den stora bucklan som Andreas vann, så du slipper oroa dig haha

AndreasP wrote:
    Tjena Samson!

Mvh AndreasP

Tjena Andreas:

Ja jag skulle varigt med på cbb…men lätt att säga i ef hand….får väll ta tag i det till 2008….får fixa mina vader grymmt svårt men hårda&linjer är det i dom ändå-samt lite mer lår/ben baksida…så är jag mkt komplett anser jag….men det är inte jag som dömmer….vägde in på 81 kg-kroppsfett 5.5% för att vara min 1:a gång-på allvar&blev nöjd med mitt utseende…men kan finslipas lite mer som sagt….skam den som ger sig.

Vänliga hälsningar/Samson:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.