Home › Forums › Tävlingar och Events › Biljetter?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 februari, 2007 at 12:48 #899397Anonym anvandareMember
Dum fråga kanske… om man tävlar på fredagen behöver man biljett till lördagen då eller kommer man in som tävlande hela ”helgen”
21 februari, 2007 at 12:58 #899398Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Tack för tipset. Det är nog jag som är skyldig dig en mugg eller nåt. Säg till på tävlingen så ska jag ordna något.Så här är det:
Ticnet är ett fantastiskt verktyg. Under förutsättning att man slipat det, vill säga. Nu ser jag att de gjort nåt konstigt, minst sagt.
Biljetterna är heldagsbiljetter, så bry er inte om att boka förbedömning. Jag har bett dem ändra, så det hoppas jag görs i rappet. Det var ju också lite knixigt att ta sig fram till bokningen, eftersom de missat att lägga ut tävlingens namn och affisch.
Sorry!
Ja det var ju lite humanare.
Har själv inget emot att sponsra SKKF men det hade nog skrämt släktingar/oinvigda..
PS. en pallplats på SMtungvikten kommer inte på fråga som tack?
21 februari, 2007 at 13:09 #899399Anonym anvandareMemberBokade weekend biljetter för 560kr/st. Damen fick dock leta rätt länge för att hitta dessa. Dom fanns ej utlagda på nätet.
21 februari, 2007 at 13:13 #899400Anonym anvandareMemberSå har man bokat finalbiljetter kommer de alltså gälla hela den dagen.
Man behöver inte makulera sin bokning och boka om efter de ordnat upp det?
21 februari, 2007 at 13:42 #899401Anonym anvandareMemberDe har strulat till det lite (eller mycket), men det som gäller är följande:
Weekend 500:- (alla platser utom främre parkett mitten)
Dag: 400:- främre parkett mitten.
Dag: 300:- övriga platser.
Förbedömningen ingår i dessa.
Eventuellt överblivna biljetter säljs på plats.Ticnet får reda ut det som blivit fel med de som hunnit boka. Jag hoppas få bekräftelse på hur de ska göra detta under dagen.
Tävlar man ena dagen får man köpa biljett till andra dagen.
Serviceavgifter ingår inte i ovanstående.
22 februari, 2007 at 21:35 #899402Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:De har strulat till det lite (eller mycket), men det som gäller är följande:Weekend 500:- (alla platser utom främre parkett mitten)
Dag: 400:- främre parkett mitten.
Dag: 300:- övriga platser.
Förbedömningen ingår i dessa.
Eventuellt överblivna biljetter säljs på plats.Ticnet får reda ut det som blivit fel med de som hunnit boka. Jag hoppas få bekräftelse på hur de ska göra detta under dagen.
Tävlar man ena dagen får man köpa biljett till andra dagen.
Serviceavgifter ingår inte i ovanstående.
så om jag förstått det rätt.. beställer man weekend så kommer man in båda dagar ?:ph34r:
22 februari, 2007 at 22:11 #899403Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:så om jag förstått det rätt.. beställer man weekend så kommer man in båda dagar ?:ph34r:Yup. Det var liksom det som var poängen med weekend. Lite billigare om man bokar båda dagarna på samma gång. Ibland är livet både enkelt och underbart!
22 februari, 2007 at 22:23 #899404Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Yup. Det var liksom det som var poängen med weekend. Lite billigare om man bokar båda dagarna på samma gång. Ibland är livet både enkelt och underbart!Prima ballerina.. då bestälde jag rätt då :emo-thumb tackar
22 februari, 2007 at 22:28 #899405Anonym anvandareMemberTävlande måste lösa biljetter till den dag de inte tävlar.
Vi kan inte ta in fler personer i lokalen än antalet sittplatser vilket
gör att alla måste ha löst biljett utom de som tävlar respektive dag och deras coacher.Ulf Björnfot
23 februari, 2007 at 10:44 #899406Anonym anvandareMemberUlf Björnfot wrote:Tävlande måste lösa biljetter till den dag de inte tävlar.
Vi kan inte ta in fler personer i lokalen än antalet sittplatser vilket
gör att alla måste ha löst biljett utom de som tävlar respektive dag och deras coacher.Ulf Björnfot
Fortfarande ingen som svarat… vart anmäler man sin coach? På invägningen?
23 februari, 2007 at 21:14 #899407Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Fortfarande ingen som svarat… vart anmäler man sin coach? På invägningen?Coachen behöver inte anmälas innan. Den som coachar får någon typ av passertillstånd på morgonen respektive tävlingsdag, så det löser sig även om coachen skulle bli sjuk eller få andra förhinder dagen innan. Smidigt och enkelt.
23 februari, 2007 at 21:17 #899408Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Coachen behöver inte anmälas innan. Den som coachar får någon typ av passertillstånd på morgonen respektive tävlingsdag, så det löser sig även om coachen skulle bli sjuk eller få andra förhinder dagen innan. Smidigt och enkelt.:emo-thumb
28 februari, 2007 at 19:07 #899409Anonym anvandareMembernågon som vet hur numrering av platser ser ut. Ska man välja plats 40 rad 3 eller plas 1 rad3??? Hittar inte någon sida över arenan med denna infon. Vill ju självklart ha bästa möjliga plats.
1 mars, 2007 at 09:32 #899410Anonym anvandareMemberHär kan du se hur salen ser ut.
jag tror att du kommer att sitta ungefär lika långt ut på kanten oavsett vad du väljer dock så tror jag att det är bättre att sitta långt till vänster än höger om det ser ut på samma sätt som det brukar göra.
[http://www.acc.se/acc/vara_lokaler.asp]21 mars, 2007 at 18:47 #899411Anonym anvandareMemberEventuellt överblivna biljetter säljs på plats.
Är det vanligt att dte blir biljetter över?
Blir dessa isåfall billigare?Kommer det vara någon sorts mässa runtomkring där det är gratis att gå in??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.