Biljetter Nutrition Outlet Grand Prix

Home Forums Tävlingar och Events Biljetter Nutrition Outlet Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Håller med. Hoppas inte polaren hämtat ut lösbiljetterna ännu.

Sedan den här skillnaden är riktigt skum:

Weekendbiljett sö 21 maj 2006, kl 14.59

Weekendbiljett lö 20 maj 2006, kl 15.00

Får hoppas nån reder ut det innan den 30e då det är sista dagen för att hämta ut dom. Är ju så kul att köra 60 mil och upptäcka att man fått biljetter till en final bara och sen inte kan få tag på bra platser på plats.

Silvia wrote:
    Jo, det går. Skriv in nutrition som sökord så får du upp weekendbiljetterna, har precis bokat, så det funkar

då måste du haft tur!
    jag tittar där titt som tätt och då kommer detta medelandet:
    Obs evenemanget kan inte bokas för närvarande !
    För närvarande helt uppbokat
    [/b]

Jonas Lundberg wrote:
    då måste du haft tur!
    jag tittar där titt som tätt och då kommer detta medelandet:
    Obs evenemanget kan inte bokas för närvarande !
    För närvarande helt uppbokat
    [/b]

Kommer du inte vidare från denna sida? [http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=STH14616ARO13320]

Obs. Jag är inte inloggad som kund på ticnet. Det kanske ser annorlunda ut då?

Jay wrote:
    Kommer du inte vidare från denna sida? [http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=STH14616ARO13320]

Obs. Jag är inte inloggad som kund på ticnet. Det kanske ser annorlunda ut då?

det går att komma vidare efter inloggning, men svaret är detsamma; uppbokat!

Jay wrote:
    Är det någon som har fått klarhet i om helgbiljetterna gäller hela helgen inkl. söndagens finaler?

Självklart! De gäller!

Har även satt NO-teamet på att kolla upp vad som mankerar med bokningarna.

Janpeter Sangborn wrote:
    Självklart! De gäller!

Gott!

Nu ska jag bara lyckas boka också. För nu får jag samma felmeddelande som Jonas. Jag kanske har datortummen mitt i handen. 😮

Janpeter Sangborn wrote:
    Självklart! De gäller!

Tack för beskedet! Då slipper man åka upp med dubbla biljetter till allt bara för vara på säkra sidan :emo-thumb

(ja jag gillar att både ha hängslen och livrem och borde premunera på Valium :| )

Även jag fick problem att boka weekend biljetter, provade att ringa och boka-inga problem alls. Bad dem att kolla upp det….

Nu funkade det o boka weekend biljetter..men… Det gick inte o få 2 platser ihop ?? det kan väl inte redan vara så fullbokat så det inte finns platser bredvid varann ?

Skulle rekommendera alla att ringa. Internetbokning verkar det vara lite vajsing med. När jag ringde var det inga problem att få rad fyra mot mitten.

Hämtade nyss ut mina biljetter så det skall vara ok.

Nu är Helgbiljetter kirrat. Det vara bara att ringa.

Allt strul med internetbokningar ska vara kirrade nu. De hade haft en del tekniska problem, tydligen.

Men det gäller nog att ligga på, för tydligen hade de varit helt nerringda efter biljetter idag!

Finns det biljetter kvar? Jag fick oxå uppbokat-beskedet på nätet och trodde det var sant.. alla härinne kastade sig över datorn på samma gång och så tog de slut :) Ska testa ringa imorrn. MÅSTE HA BILJETTER JU!

(och bredband innan jag blir tokig..!)

Vilken ska man köpa om man även vill kolla på kosttillskott och sånt som säljs runt omkring? om de nu gör de :what:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.