Body fitness +163 @ Nogp

Home Forums Tävlingar och Events Body fitness +163 @ Nogp

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 76 total)
  • Author
    Benjamin wrote:
    Rätt tjej vann

Och jag håller med, Benjamin. :)

Tack för bilderna, Hubas. och grattis till Cinnabon, hon gjorde en mkt bra tävling!:)

Benjamin wrote:
    Nu är du helt ute och surfar….
    Tjejen har större vader än lår och på tal om låren så finns det inte EN enda linje där. HELT släta, det enda som är bra är magen och så är hon vacker.

Rätt tjej vann

Det var nog bara jag som trodde Bodyfitness var en skönhetstävling… men det var ju bra att jag fick motsatsen bevisad :emo-thumb
    Tycker iaf hon snyggast på scen, kanske för att hon hade lite mer byggarkropp än övriga och bra utstrålning.
    Men jag ska inte lägga mig i BF… tydligt det ;)

Har tagit massa fler bilder under söndagen och mer kommer det att bli men måste checka ut från hotelet nu så jag får lägga upp dem senare!

Jag tycker att Cicci skulle ha vunnit. Hon har en fantasitisk utstråling, lagom definition och lagom med muskler. Hon är muskulus men ser ändå kvinnlig ut. Hon är min absoluta favorit och förebild.

Linn wrote:
    Bara jag som tyckte isländskan (nr 9) skulle kommit etta?? Katastrof… :nono: hon såg absolut bäst ut, hade muskler, lagom hårdhet och perfekta linjer!

Jag håller absolut med! Isländskan utstrålar sundhet och friskhet, och har en väldigt fin fyllighet i muskulaturen. I bodyfitness föredrar jag rundare, kvinnligare linjer framför en superdeffad fysik. Benen var kanske inte bäst i klassen, men helhetsintrycket var ändå det bästa. Tycker jag, men det beror ju alltid på vad man premierar…;)

Bra Hubas, vi väntar på dina bilder:up:

Alla har sin egna smak gällande bodyfitness, men lyckligtvis har vi domare.. Jag tycker att bodyfitness är SPORTSGREN, vilket betyder att man måste se ut som tränat med vikter o deffat! Dock är det helheten (hårdhet,muskulatur,posering,dräkter,symmetri,linjer osv osv) som avgör men jag tycker att hårdheten, muskulatur och linjer är viktigast..

Anne wrote:

Alla har sin egna smak gällande bodyfitness, men lyckligtvis har vi domare.. Jag tycker att bodyfitness är SPORTSGREN, vilket betyder att man måste se ut som tränat med vikter o deffat! Dock är det helheten (hårdhet,muskulatur,posering,dräkter,symmetri,linjer osv osv) som avgör men jag tycker att hårdheten, muskulatur och linjer är viktigast..

Holder med dig Anne :emo-thumb

Forresten .. ved du om der kommer til at være BF til det finske grandprix næste år ??

Har en veninde jeg gerne vil besøge … kunne være sjovt at palnlægge efter både konkurrence og besøg :D

Norah wrote:
    Forresten .. ved du om der kommer til at være BF til det finske grandprix næste år ??

Vi har haft bara GP tävling i herrars bodybuilding, men vet inte ännu va det blir nästa år. GP tävlingar i bf och classic bb skulle vara mkt intressanta! Men jag lovar och informera dig sen.. genast jag bara vet om ämnet:)

Och sorry för lite off topic :)

Anne wrote:
    Tack för bilderna, Hubas. och grattis till Cinnabon, hon gjorde en mkt bra tävling!:)

Tack Anne! :D Vi hade grymt kul och är jättenöjda med tävlingen :yahoo:

Anne wrote:

Precis man ska se tränad ut från topp till tå, sen har alla rätt att tycka vad de vill.

Jesper Näsström wrote:
    Grymt av min klubbkompis Madde att bli 4:a i detta motståndet. Stort grattis Madde – önskar jag och Andrea

Tackar tackar, jag e supernöjd och glad!!! :emo-thumb
    Och lite glad att det e över också… :P

Linn wrote:
    Bara jag som tyckte isländskan (nr 9) skulle kommit etta?? Katastrof… :nono: hon såg absolut bäst ut, hade muskler, lagom hårdhet och perfekta linjer!

Ut i fra bildene kan jeg være tilbøyelig til å være enig, men hun som vant var jo desidert hardest. Hadde Heidrun vært litt hardere hadde hun nok hatt større sjans, for hun har en utrolig utstråling på scenen, også har hun en veldig flott ramme. Nr. 1 manglet veeeeeldig mye rygg, noe som i hvert fall JEG hadde trukket henne for om jeg hadde sittet som dommer. Men bilder er som sagt noe heeeelt annet enn å se det ”live”.

Gratulerer til alle for å slitt i måneder med dietten og klart å komme seg på scenen!:)

Annika (5an) tycker jag är väldigt snygg=)

Emily var riktigt fin i lördags! Roligt att träffa alla från teamet också, siktar på att själv stå där uppe om nått år (drar ut på det…) *ler*

Isländskan skulle vunnit imo.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 76 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.