Body fitness +163 @ Nogp

Home Forums Tävlingar och Events Body fitness +163 @ Nogp

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 76 total)
  • Author
    fitnessjanne wrote:
    Ut i fra bildene kan jeg være tilbøyelig til å være enig, men hun som vant var jo desidert hardest. Hadde Heidrun vært litt hardere hadde hun nok hatt større sjans, for hun har en utrolig utstråling på scenen, også har hun en veldig flott ramme. Nr. 1 manglet veeeeeldig mye rygg, noe som i hvert fall JEG hadde trukket henne for om jeg hadde sittet som dommer. Men bilder er som sagt noe heeeelt annet enn å se det ”live”.

Gratulerer til alle for å slitt i måneder med dietten og klart å komme seg på scenen!:)

Helt enig!

Heidrun har en av de allra bästa grundstrukturerna jag sett, men behöver bli ett par kilo hårdare för att kunna hävda sig hela vägen. Att hon inte skulle se tränad ut, kan inte jag hålla med. Står man bredvid henne, ser man en icke föraktlig mängd muskler.

För att ingen skulle förstå fel… jag menade INTE med mitt inlägg att Heidrun skulle inte vara bra. Hon är sjukt bra + otroligt vacker tjej hon är! Som JP sa, hon behöver vara lite hårdare.. Menade att enligt min smak var hon vinnare i bäst form(hårdheten ,muskulaturen ..) och därför var ”rätta vinnaren” …:)

Anne wrote:
    För att ingen skulle förstå fel… jag menade INTE med mitt inlägg att Heidrun skulle inte vara bra. Hon är sjukt bra + otroligt vacker tjej hon är! Som JP sa, hon behöver vara lite hårdare.. Menade att enligt min smak var hon vinnare i bäst form(hårdheten ,muskulaturen ..) och därför var ”rätta vinnaren” …:)

Ja, en vinnare är alltid en vinnare och jag är övertygad om att mina kollegor satte rätt personer på rätt platser.

Jesper Näsström wrote:
    Grymt av min klubbkompis Madde att bli 4:a i detta motståndet. Stort grattis Madde – önskar jag och Andrea

I knew it! Tyckte väl att jag kände igen nr 2 :)

Peter Storhannus wrote:
    I knew it! Tyckte väl att jag kände igen nr 2 :)

Madde hade nr 10 och tävlade på lördagen. Jag tror du tänker på nr 2 i amatörklassen som heter Josefin Persson, som också kommer från Umeå.

shit vilken form ;)

Kanske en ny gren skulle behövas.. Varför inte classic bb för damer? :)

Jag har flyttat det som berör regler och annat till en ny tråd i Fitnessorumet. BB eller BF heter den. Av respekt för hubas många bilder.

Anne wrote:
    Kanske en ny gren skulle behövas.. Varför inte classic bb för damer? :)

Hej!

Bra ide men vi har för få tävlande för närvarande. Vi har alldeles för få tjejer i BB. Tyvärr. Men på sikt så kan det vara något att tänka på! :emo-thumb
    Dock gillar jag tanken med att vikten ska begränsas till längden även i damernas BF.

Mvh,
    Mirjana

Janpeter Sangborn wrote:
    Jag har flyttat det som berör regler och annat till en ny tråd i Fitnessorumet. BB eller BF heter den. Av respekt för hubas många bilder.

Hellu!

Kan du flytta dit mina inlägg i denna tråd oxå?

Mvh,
    Mirjana

Jesper Näsström wrote:
    Madde hade nr 10 och tävlade på lördagen. Jag tror du tänker på nr 2 i amatörklassen som heter Josefin Persson, som också kommer från Umeå.

Åhå, ja det stämmer. Visste inte hennes namn och antog att det var henne du syftade på då både du och Josefin tränar på IKSU :)

Bim wrote:
    Annika (5an) tycker jag är väldigt snygg=)

Håller med!:up:

Annika? ;)

Enig i at den islandske jenta har meget god fysikk, utvilsomt den hardeste i denne klassen. Men er det kun det dommerne er ute etter? Skal alltid jenta med mest muskler vinne, ender vi opp i en spiral og body fitness blir snart bodybuilding. Synes det er positivt at dommerne kan se på annet enn kun den hardeste fysikken.
    Linda

Du ser helt fantastisk ut Cinnabon, klar vinnare i mina ögon!!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 76 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.