Home › Forums › Tävlingar och Events › BODY:s filmer från FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 december, 2009 at 18:33 #559473Anonym anvandareMember
Fan va kul, jag är omnämnd! Nu får man väl dessutom se vårt bokprojekt som officiellt. Vi har inte nämnt det offentligt än men den är på G.
Tack Andreas! :up:
8 december, 2009 at 19:34 #559474Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Fan va kul, jag är omnämnd! Nu får man väl dessutom se vårt bokprojekt som officiellt. Vi har inte nämnt det offentligt än men den är på G.Tack Andreas! :up:
Klart du är:) Funderade ett tag på om jag skulle säga Eddie Vedder istället men det kändes för nördigt att köra på forumnamnen:D
8 december, 2009 at 19:43 #559475Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Klart du är:) Funderade ett tag på om jag skulle säga Eddie Vedder istället men det kändes för nördigt att köra på forumnamnen:DHaha, ja det kanske inte är så klokt med det namnet. Eddie Vedder har lämnat Pearl Jam och börjat blogga.
8 december, 2009 at 21:31 #559476Anonym anvandareMemberHmm, är det någon annan som får problem med senaste klippet? Alla klipp fungerar klockrent men det sista klippet hänger sig efter ~30sek.. Vad kan de va för skit?
8 december, 2009 at 21:37 #559477Anonym anvandareMemberstenis wrote:Hmm, är det någon annan som får problem med senaste klippet? Alla klipp fungerar klockrent men det sista klippet hänger sig efter ~30sek.. Vad kan de va för skit?Har du testat utan HD? Ibland kan youtube strula…verkar dock funka för mig.
Del 5 (är nog ännu inte uppe i bra kvalitet dock):
[youtube=sZL-xy0ScLo]
Lillsyrran klagade på att jag körde samma musik hela tiden, så jag börjar väl variera mig istället antar jag.
8 december, 2009 at 21:55 #559478Anonym anvandareMemberTack för tipset angående HD Andreas, nu fungerar det kanon! :emo-thumb
Men det var tvärt om, det var med HD som det fungerade. Konstigt, men kul att det fungerar i alla fall!
Skitkul med film/intervjuer för övrigt! Tack.
Mvh
8 december, 2009 at 22:15 #559479Anonym anvandareMemberstenis wrote:Tack för tipset angående HD Andreas, nu fungerar det kanon! :emo-thumbMen det var tvärt om, det var med HD som det fungerade. Konstigt, men kul att det fungerar i alla fall!
Mvh
Tack själv – kul att det uppskattas:) Det kommer fler framöver.
8 december, 2009 at 22:45 #559480Anonym anvandareMemberTack så mkt , I dig these !
I love you and I am not gay[/b] 😉
8 december, 2009 at 22:48 #559481Anonym anvandareMemberHahaha. va skönt att jag blir ägd av en tjej på film.
Var så sjukt trött i latsen när du intervjuade mig så att jag inte kunde stå still. Men ändå skulle du dit och prata!
8 december, 2009 at 23:07 #559482Anonym anvandareMemberAnne wrote:Tack så mkt , I dig these !I love you and I am not gay[/b] 😉
Haha thanks for the love;)
8 december, 2009 at 23:08 #559483Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Hahaha. va skönt att jag blir ägd av en tjej på film.Var så sjukt trött i latsen när du intervjuade mig så att jag inte kunde stå still. Men ändå skulle du dit och prata!
Ingen skam i att bli ägd av Helena iofs;)
Däremot att jag dwarfade dig så totalt rent muskulärt kanske kom som mer av en överraskning?
8 december, 2009 at 23:13 #559484Anonym anvandareMemberstenis wrote:Tack för tipset angående HD Andreas, nu fungerar det kanon! :emo-thumbMen det var tvärt om, det var med HD som det fungerade. Konstigt, men kul att det fungerar i alla fall!
Mvh
En annan lösning är att ladda om filmen och innan den hunnit ladda förbi 33sek så klickar man att den ska starta efter den tiden.
9 december, 2009 at 09:08 #559485Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Videoklippet bearbetas fortfarande, så kvalitén blir inte bra än på en liten stund…men nu tror jag att det går att kolla på det iaf:[youtube=NwBLpIG9Vj8]
Men seriöst Andreas… 😮 Ser jag ut sådär… 😮 Nu blev jag allvarligt bekymrad…
Det var iallafall jättekul att träffas i helgen och få ”hälsat på riktigt” så att säga!
Vi ses väl snart igen räknar jag med??
//Pia
9 december, 2009 at 13:20 #559486Anonym anvandareMemberPia Jansson wrote:Men seriöst Andreas… 😮 Ser jag ut sådär… Nu blev jag allvarligt bekymrad…Det var iallafall jättekul att träffas i helgen och få ”hälsat på riktigt” så att säga!
Vi ses väl snart igen räknar jag med??
//Pia
Det där ljuset gör ingen rättvisa – man ser ju knappt ens att jag väger 90 kg kruttorr?
Ja, det var väldigt trevligt och vi ses definitivt snart igen:) Kanske på GP i Västerås i vår om inte annat?
9 december, 2009 at 14:10 #559487Anonym anvandareMemberAndreas, vad använder du dig av för redigeringsprogram?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.