BODY:s filmer från FF

Home Forums Tävlingar och Events BODY:s filmer från FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • Author

Fan va kul, jag är omnämnd!:D Nu får man väl dessutom se vårt bokprojekt som officiellt. Vi har inte nämnt det offentligt än men den är på G.

Tack Andreas! :up:

Eddie Vedder wrote:
    Fan va kul, jag är omnämnd!:D Nu får man väl dessutom se vårt bokprojekt som officiellt. Vi har inte nämnt det offentligt än men den är på G.

Tack Andreas! :up:

Klart du är:) Funderade ett tag på om jag skulle säga Eddie Vedder istället men det kändes för nördigt att köra på forumnamnen:D

Andreas Guiance wrote:
    Klart du är:) Funderade ett tag på om jag skulle säga Eddie Vedder istället men det kändes för nördigt att köra på forumnamnen:D

Haha, ja det kanske inte är så klokt med det namnet. Eddie Vedder har lämnat Pearl Jam och börjat blogga.:D

Hmm, är det någon annan som får problem med senaste klippet? Alla klipp fungerar klockrent men det sista klippet hänger sig efter ~30sek.. Vad kan de va för skit? :/

stenis wrote:
    Hmm, är det någon annan som får problem med senaste klippet? Alla klipp fungerar klockrent men det sista klippet hänger sig efter ~30sek.. Vad kan de va för skit? :/

Har du testat utan HD? Ibland kan youtube strula…verkar dock funka för mig.

Del 5 (är nog ännu inte uppe i bra kvalitet dock):

[youtube=sZL-xy0ScLo]

Lillsyrran klagade på att jag körde samma musik hela tiden, så jag börjar väl variera mig istället antar jag.

Tack för tipset angående HD Andreas, nu fungerar det kanon! :emo-thumb

Men det var tvärt om, det var med HD som det fungerade. Konstigt, men kul att det fungerar i alla fall! =)

Skitkul med film/intervjuer för övrigt! Tack.

Mvh

stenis wrote:

Men det var tvärt om, det var med HD som det fungerade. Konstigt, men kul att det fungerar i alla fall! =)

Mvh

Tack själv – kul att det uppskattas:) Det kommer fler framöver.

Tack så mkt , I dig these !

I love you and I am not gay[/b] :D😉

Hahaha. va skönt att jag blir ägd av en tjej på film.

Var så sjukt trött i latsen när du intervjuade mig så att jag inte kunde stå still. Men ändå skulle du dit och prata!

Anne wrote:
    Tack så mkt , I dig these !

I love you and I am not gay[/b] :D😉

Haha thanks for the love;)

Andreaz Engström wrote:
    Hahaha. va skönt att jag blir ägd av en tjej på film.

Var så sjukt trött i latsen när du intervjuade mig så att jag inte kunde stå still. Men ändå skulle du dit och prata!

Ingen skam i att bli ägd av Helena iofs;)

Däremot att jag dwarfade dig så totalt rent muskulärt kanske kom som mer av en överraskning?:D

stenis wrote:

Mvh

En annan lösning är att ladda om filmen och innan den hunnit ladda förbi 33sek så klickar man att den ska starta efter den tiden.

Andreas Guiance wrote:
    Videoklippet bearbetas fortfarande, så kvalitén blir inte bra än på en liten stund…men nu tror jag att det går att kolla på det iaf:

[youtube=NwBLpIG9Vj8]

Men seriöst Andreas… 😮 Ser jag ut sådär… 😮 : Nu blev jag allvarligt bekymrad…

Det var iallafall jättekul att träffas i helgen och få ”hälsat på riktigt” så att säga!

Vi ses väl snart igen räknar jag med?? :)

//Pia :)

Pia Jansson wrote:
    Men seriöst Andreas… 😮 Ser jag ut sådär… : Nu blev jag allvarligt bekymrad…

Det var iallafall jättekul att träffas i helgen och få ”hälsat på riktigt” så att säga!

Vi ses väl snart igen räknar jag med?? :)

//Pia

Det där ljuset gör ingen rättvisa – man ser ju knappt ens att jag väger 90 kg kruttorr?:D

Ja, det var väldigt trevligt och vi ses definitivt snart igen:) Kanske på GP i Västerås i vår om inte annat?

Andreas, vad använder du dig av för redigeringsprogram? :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.