BODY:s filmer från SM

Home Forums Tävlingar och Events BODY:s filmer från SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • Author

Filmerna kommer att dyka upp här vartefter de blir klara:
    [http://body.se/content/artikel.asp?CID=3129]

Ni får ha lite överseende med kvalitén som jag kan få upp från hotellet, men jag hoppas att det kan vara lite kul att kolla på ändå:)

AWESOME, thanks!

Sjukt kul. Bra initiativ :)

Kul!

Tack tack:)

Jag vill också passa på att be om ursäkt för att jag, mitt nöt, tog med fel kabel och det därmed inte kom upp filmer igår. Jag lovar att kompensera med extra mycket film från morgondagen:emo-thumb

Men det ska bli två från igår och tre från idag iaf.

Tusen tack!DU har räddat helgen

Tack själva:)

Givetvis lyckas youtube ligga nere nu när jag ska få upp femte delen, men det kommer väl igång antar jag..

Edit: Nu verkar det funka. Imorgon kommer mer!

Riktigt roligt att ha lite småfilmer att kika på såhär på kvällskvisten.

Är det något fel på ljudet eller är det bara för mig som det kommer ljud från ena hörluren?

nible wrote:
    Riktigt roligt att ha lite småfilmer att kika på såhär på kvällskvisten.

Är det något fel på ljudet eller är det bara för mig som det kommer ljud från ena hörluren?

ljudet låter lite konstigt här oxå

nible wrote:
    Gotte wrote:
    ljudet låter lite konstigt här oxå

Kan vara jag som komprimerat dem för hårt för att få upp dem med hotellets Internet. Är kvalitén alldeles för dålig får jag lägga upp dem i lite större format när jag kommer hem sedan..

Gött med intervjuer + film :up:

Andreas Guiance wrote:
    Kan vara jag som komprimerat dem för hårt för att få upp dem med hotellets Internet. Är kvalitén alldeles för dålig får jag lägga upp dem i lite större format när jag kommer hem sedan..

kvaliteten är helt ok,bara vissa gånger det låter lite konstigt,men det spelar mindre roll,otroligt kul att kunna kolla nu när man inte kunde närva

Gotte wrote:
    kvaliteten är helt ok,bara vissa gånger det låter lite konstigt,men det spelar mindre roll,otroligt kul att kunna kolla nu när man inte kunde närva

Ok, så bra:)

Andreas Guiance wrote:
    Ok, så bra:)

Samla allt på en skiva så har du helt plötsligt en riktig SM film :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.