Home › Forums › Tävlingar och Events › BODYs videoreportage från Svenska Mästerskapen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2010 at 07:36 #435773Anonym anvandareMember
BODYs chefredaktör Alex Danielsson och skribenten (tillika mannen bakom videokameran) Andreas Guiance kommenterar Svenska Mästerskapen 2010!
I nedanstående 1280×720 HD-video (den första av två delar från lördagens tävlingar 2 oktober i Aros Congress Center, Västerås) ingår i tur och ordning följande:
- Bodybuilding Herrar Juniorer
- Body Fitness Veteraner
- Classic Bodybuilding -178 cm
- Classic Bodybuilding +178 cm
- Bodybuilding Herrar Veteraner +50 år
- Bodybuilding Damer Veteraner
- Gästposering Ahmad Ahmad
[youtube=ccJTncNm1QM]
I nedanstående (den andra av två delar från lördagens tävlingar 2 oktober i Aros Congress Center, Västerås) ingår i tur och ordning följande:
- Body Fitness -163 cm
- Body Fitness +163 cm
- Bodybuilding Herrar Veteraner -80 kg
- Bodybuilding Herrar Veteraner +80 kg
[youtube=yMN9iODxmzs]
16 oktober, 2010 at 07:36 #64108Anonym anvandareMember16 oktober, 2010 at 07:37 #435774Anonym anvandareMemberI nedanstående video (den första av två delar från söndagens tävlingar 3 oktober i Aros Congress Center, Västerås) ingår i tur och ordning följande:
- Bodybuilding Herrar Seniorer -80 kg
- Utdelning av SKIP-pokalen till Anders Graneheim
- Bodybuilding Herrar Seniorer -90 kg
- Bodybuilding Damer Seniorer
- Utdelning av Malte Rellos Memorial Award till Sakawan Ahmed
[youtube=vLz6mzvzE18]
I nedanstående (denna andra av två delar från söndagens tävlingar 3 oktober i Aros Congress Center, Västerås) ingår i tur och ordning följande:
- Bodybuilding Herrar Seniorer -100 kg
- Utdelning av Kerstins Minne till Carina Isaksson
- Bodybuilding Herrar Seniorer +100 kg
- Bodybuilding Herrar Seniorer Overall
[youtube=ypx52TWHSek]
16 oktober, 2010 at 15:53 #435775Anonym anvandareMemberKan lägga till att övriga tre delar kommer dyka upp här under helgen, åtminstone om teknikgudarna är med oss;) (Det är alltid lite vanskligt att hantera stora mängder högupplöst film.)
16 oktober, 2010 at 16:33 #435776Anonym anvandareMemberSånt här uppskattas verkligen!
16 oktober, 2010 at 18:29 #435777Anonym anvandareMemberJa, fan va kul!! Riktigt bra initiativ! Pratade med Alex på SM och han nämde att det skulle dyka upp något speciellt, men han var väldigt hemlighetsfull.. Bra jobbat Andreas och Alex!
16 oktober, 2010 at 19:14 #435778Anonym anvandareMembernible wrote:Sånt här uppskattas verkligen!mickey wrote:Ja, fan va kul!! Riktigt bra initiativ! Pratade med Alex på SM och han nämde att det skulle dyka upp något speciellt, men han var väldigt hemlighetsfull.. Bra jobbat Andreas och Alex!Tack så mycket:)
Fler delar är som sagt på väg upp!
16 oktober, 2010 at 19:40 #435779Anonym anvandareMemberTack så hemskt mkt ! Brilliant! :up::up::up:
AG, I love u and I am not gay![/b]
16 oktober, 2010 at 22:13 #435780Anonym anvandareMemberAnne wrote:Tack så hemskt mkt ! Brilliant! :up::up::up:AG, I love u and I am not gay![/b]
You know that the feeling is mutual:friends:
17 oktober, 2010 at 09:32 #435781Anonym anvandareMemberOj fuck … man börjar gråta när Österberg vinner. Deeply touching moment
17 oktober, 2010 at 14:43 #435782Anonym anvandareMemberFunderar på era kommentarer, är dom pålagda i efterhand?
Ni pratar som det är direkt?Jespers fysik är i en klass för sig!
Christians form under Overall är mycket bra.
Peter är klart bättre än någonsin.
Arnes ram är bättre än någonsin, lite vassare på Nordiska så kan det bli omvänt.17 oktober, 2010 at 14:49 #435783Anonym anvandareMemberAnne wrote:Oj fuck … man börjar gråta när Österberg vinner. Deeply touching momentJa, det var inte en dag för tidigt:)
Jonas Lundberg wrote:Funderar på era kommentarer, är dom pålagda i efterhand?
Ni pratar som det är direkt?Secrets of the trade;)
Nej men vi la på dem i efterhand…men det blir så träigt om man hela tiden pratar i imperfekt, så vi valde att referera det mer som om det vore live:) Allt var förvisso i en tagning så lite ”live” blev det ändå.
17 oktober, 2010 at 15:21 #435784Anonym anvandareMemberRiktigt kul med film, och vilket arbete ni lagt ned, fyra matiga klipp, uppskattas verkligen! Så ett stort tack Andreas och Alex för detta :up:
En sak jag tyckte var lite tråkigt var att klippen inte innehöll några intervjuer eller ”back stage-tagningar”, för mig som var på tävlingarna blir detta lite repris och klippen blir att passa bättre till de personer som inte var där och såg det live. Men sen är det ju så, nästa tävling kanske jag missar och då blir ju klipp som dessa ovärderliga.
Förbannat kul tycker jag ändå att det är att ni börjat göra projekt som dessa, BODY radio och nu filmsekvenser från tävlingarna och det ska ni verkligen ha en stor eloge för.
mvh
17 oktober, 2010 at 15:28 #435785Anonym anvandareMemberstenis wrote:Riktigt kul med film, och vilket arbete ni lagt ned, fyra matiga klipp, uppskattas verkligen! Så ett stort tack Andreas och Alex för detta :up:En sak jag tyckte var lite tråkigt var att klippen inte innehöll några intervjuer eller ”back stage-tagningar”, för mig som var på tävlingarna blir detta lite repris och klippen blir att passa bättre till de personer som inte var där och såg det live. Men sen är det ju så, nästa tävling kanske jag missar och då blir ju klipp som dessa ovärderliga.
Förbannat kul tycker jag ändå att det är att ni börjat göra projekt som dessa, BODY radio och nu filmsekvenser från tävlingarna och det ska ni verkligen ha en stor eloge för.
mvh
Tack så mycket – det värmer:)
Ja, man får fundera på om man i framtiden ska köra film från scenen, intervjuer eller kanske något slags kombination. Den begränsande faktorn är egentligen mest tiden det tar att redigera allt, men förhoppningsvis kan man effektivisera det så mycket som möjligt och göra lite mer år för år:)
17 oktober, 2010 at 15:34 #435786Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Secrets of the trade;)Nej men vi la på dem i efterhand…men det blir så träigt om man hela tiden pratar i imperfekt, så vi valde att referera det mer som om det vore live:) Allt var förvisso i en tagning så lite ”live” blev det ändå.
Jag anade det, men ville inte säga det rakt ut…Alex är väldigt bra på att ”gissa” placeringar!
Men mycket roligt att kunna se stora delar av SM i mycket bra kvalitet och vinkel etc.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.