Home › Forums › Tävlingar och Events › BODYs videoreportage från Svenska Mästerskapen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2010 at 15:46 #435787Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag anade det, men ville inte säga det rakt ut…Alex är väldigt bra på att ”gissa” placeringar!
Men mycket roligt att kunna se stora delar av SM i mycket bra kvalitet och vinkel etc.
Hehe Alex lyckades faktiskt pricka in osedvanligt många av dem i förväg den här gången. (Dvs utan att känna till resultaten.)
När vi kommenterade försökte vi utgå från vad vi såg på filmen snarare än eventuella resultat från domarna, men jag tror att vi båda höll med om de flesta domslut:) (I motsats till vad man ibland läser på forumen tycker jag faktiskt att de svenska domarna nästan alltid håller hög och jämn klass.)
Kul att du gillade det för övrigt:)
18 oktober, 2010 at 14:00 #435788Anonym anvandareMemberbra jobbat!!!:up:
18 oktober, 2010 at 15:30 #435789Anonym anvandareMemberKul med film o tummen upp Body :up:pop:
18 oktober, 2010 at 16:24 #435790Anonym anvandareMemberriktigt bra film .:up:
18 oktober, 2010 at 17:05 #435791Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:bra jobbat!!!:up:mickebodyb wrote:Kul med film o tummen upp Body :up:pop:Älgen wrote:riktigt bra film .:up:Vi tackar och bockar:)
19 oktober, 2010 at 12:32 #435792Anonym anvandareMemberKollat igenom alla filmer precis!
Riktigt bra jobbat och bra initiativ, kul att utvecklingen går frammåt;)19 oktober, 2010 at 15:02 #435793Anonym anvandareMemberMartin_Matti wrote:Kollat igenom alla filmer precis!
Riktigt bra jobbat och bra initiativ, kul att utvecklingen går frammåt;)Tack så mycket:)
19 oktober, 2010 at 16:43 #435794Anonym anvandareMemberKlockrent rakt igenom! Stort tack till er :up:
19 oktober, 2010 at 19:08 #435795Anonym anvandareMemberRichard Hagelin wrote:Klockrent rakt igenom! Stort tack till er :up:Tack själv!
19 oktober, 2010 at 22:49 #435796Anonym anvandareMemberJag kan bara instämma i kören, riktigt roligt och bra gjort! Hoppas det blir fler filmer framöver från tävlingar. Riktigt roligt att se om man inte har möjlighet att kunna åka och se en del tävlingar:up:
19 oktober, 2010 at 23:32 #435797Anonym anvandareMemberJoe Lindh wrote:Jag kan bara instämma i kören, riktigt roligt och bra gjort! Hoppas det blir fler filmer framöver från tävlingar. Riktigt roligt att se om man inte har möjlighet att kunna åka och se en del tävlingar:up:Tack för de snälla orden:) Och självklart blir det mer film från framtida tävlingar!
20 oktober, 2010 at 12:28 #435798Anonym anvandareMemberNu har jag haft tid att titta igenom alla delar. Proffsigt är väl den bästa beskrivningen!
Som Body Radio, fast annorlunda. Tyckte ni kritiserade på ett schyst, men ärligt sätt.Andreas och Alex har hittat något här som de bör fortsätta med…
20 oktober, 2010 at 14:52 #435799Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Nu har jag haft tid att titta igenom alla delar. Proffsigt är väl den bästa beskrivningen!
Som Body Radio, fast annorlunda. Tyckte ni kritiserade på ett schyst, men ärligt sätt.Andreas och Alex har hittat något här som de bör fortsätta med…
Mycket tacksam för den fina kritiken:)
Och ja, sitta och snacka skit hör till mina absoluta favoritaktiviteter så det fortsätter jag gärna med;)
20 oktober, 2010 at 15:16 #435800Anonym anvandareMemberKan verkligen se hur Fredrik Age sitter hemma och svär vid datorn när han ser detta (ni som lyssnat på podcasten vet vad jag menar)
Förövrigt ett riktigt bra initiativ av Body, och då menar jag riktigt bra!
Fram med guran nu Andreas och spela in något nytt i radion också, på tal om ingenting!MVH
20 oktober, 2010 at 16:19 #435801Anonym anvandareMemberAnton Johansson wrote:Kan verkligen se hur Fredrik Age sitter hemma och svär vid datorn när han ser detta (ni som lyssnat på podcasten vet vad jag menar)
Förövrigt ett riktigt bra initiativ av Body, och då menar jag riktigt bra!
Fram med guran nu Andreas och spela in något nytt i radion också, på tal om ingenting!MVH
Tack tack:)
Nytt avsnitt av radion är inspelat! (Hoppas kunna redigera ihop det ikväll.) Ingen gitarr den här gången heller dock…måste ta tag i det där:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.