BODYs videoreportage från Svenska Mästerskapen 2010

Home Forums Tävlingar och Events BODYs videoreportage från Svenska Mästerskapen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author
    Jonas Lundberg wrote:
    Jag anade det, men ville inte säga det rakt ut…Alex är väldigt bra på att ”gissa” placeringar! ;)

Men mycket roligt att kunna se stora delar av SM i mycket bra kvalitet och vinkel etc.

Hehe Alex lyckades faktiskt pricka in osedvanligt många av dem i förväg den här gången. (Dvs utan att känna till resultaten.)

När vi kommenterade försökte vi utgå från vad vi såg på filmen snarare än eventuella resultat från domarna, men jag tror att vi båda höll med om de flesta domslut:) (I motsats till vad man ibland läser på forumen tycker jag faktiskt att de svenska domarna nästan alltid håller hög och jämn klass.)

Kul att du gillade det för övrigt:)

bra jobbat!!!:up:

Kul med film o tummen upp Body :up:pop:

riktigt bra film .:up:

Henrik Lindh wrote:
    bra jobbat!!!:up:
    mickebodyb wrote:
    Kul med film o tummen upp Body :up:pop:
    Älgen wrote:
    riktigt bra film .:up:

Vi tackar och bockar:)

Kollat igenom alla filmer precis!
    Riktigt bra jobbat och bra initiativ, kul att utvecklingen går frammåt;)

Martin_Matti wrote:
    Kollat igenom alla filmer precis!
    Riktigt bra jobbat och bra initiativ, kul att utvecklingen går frammåt;)

Tack så mycket:)

Klockrent rakt igenom! Stort tack till er :up:

Richard Hagelin wrote:
    Klockrent rakt igenom! Stort tack till er :up:

Tack själv!

Jag kan bara instämma i kören, riktigt roligt och bra gjort! Hoppas det blir fler filmer framöver från tävlingar. Riktigt roligt att se om man inte har möjlighet att kunna åka och se en del tävlingar:up:

Joe Lindh wrote:
    Jag kan bara instämma i kören, riktigt roligt och bra gjort! Hoppas det blir fler filmer framöver från tävlingar. Riktigt roligt att se om man inte har möjlighet att kunna åka och se en del tävlingar:up:

Tack för de snälla orden:) Och självklart blir det mer film från framtida tävlingar!

Nu har jag haft tid att titta igenom alla delar. Proffsigt är väl den bästa beskrivningen!
    Som Body Radio, fast annorlunda. Tyckte ni kritiserade på ett schyst, men ärligt sätt.

Andreas och Alex har hittat något här som de bör fortsätta med…

Gettodachoppa wrote:
    Nu har jag haft tid att titta igenom alla delar. Proffsigt är väl den bästa beskrivningen!
    Som Body Radio, fast annorlunda. Tyckte ni kritiserade på ett schyst, men ärligt sätt.

Andreas och Alex har hittat något här som de bör fortsätta med…

Mycket tacksam för den fina kritiken:)

Och ja, sitta och snacka skit hör till mina absoluta favoritaktiviteter så det fortsätter jag gärna med;)

Kan verkligen se hur Fredrik Age sitter hemma och svär vid datorn när han ser detta (ni som lyssnat på podcasten vet vad jag menar)
    Förövrigt ett riktigt bra initiativ av Body, och då menar jag riktigt bra!
    Fram med guran nu Andreas och spela in något nytt i radion också, på tal om ingenting!

MVH

Anton Johansson wrote:
    Kan verkligen se hur Fredrik Age sitter hemma och svär vid datorn när han ser detta (ni som lyssnat på podcasten vet vad jag menar)
    Förövrigt ett riktigt bra initiativ av Body, och då menar jag riktigt bra!
    Fram med guran nu Andreas och spela in något nytt i radion också, på tal om ingenting!

MVH

Tack tack:)

Nytt avsnitt av radion är inspelat! (Hoppas kunna redigera ihop det ikväll.) Ingen gitarr den här gången heller dock…måste ta tag i det där:D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.