Comeback efter 25 år!!!

Home Forums Tävlingar och Events Comeback efter 25 år!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

En tidig julklapp till alla er som lever f

Kul! Formen behöver vi knappast oroa oss för. När han är offseason är han i bättre from än de allra flesta är när de är i form!

Janpeter Sangborn wrote:
    Kul! Formen behöver vi knappast oroa oss för. När han är offseason är han i bättre from än de allra flesta är när de är i form!

Nej formen är INGET att oroa sig för :up: . Vi som sett Stig-Eive den senaste tiden på bla gymmet, kan intyga att han är i GRYM form :up: . Han är en perfektionist in i minsta detalj och kommer inte lämna något åt ”slumpen”, det är ett som är säkert :up: . Publiken kommer INTE att bli besviken ;) .

Vi önskar Stig-Eive Lycka Till :worship:

Annika & Benny :)

”Coooolt!” är väl det som dyker upp först i huvudet! 8)

Tur man bestämde sig för att stanna båda dagarna då!

Stig-Eive kommer ROCKA det är då säkert!

Lycka till.

Eive vann Henrik 2à PA 3à

Eive vann r

Bilder på Eive(och dom andra) ;)??????

H

hade faktiskt PA som 1a å Eive som 3a först. Henrik var nästan i bättre form än på lördagen tycker jag. måste nu poängtera att jag absolut inte missunnar Eive segern. han är en grym förebild för vår sport och att uppvisa den fysiken vid 46 års ålder är mkt mkt aktningsvärt. tycker ändå PA var mer komplett. hörde på ryktesvägen att han blev nerdömd pga av sin mage, men men….

Reyky wrote:
    hade faktiskt PA som 1a å Eive som 3a först. Henrik var nästan i bättre form än på lördagen tycker jag. måste nu poängtera att jag absolut inte missunnar Eive segern. han är en grym förebild för vår sport och att uppvisa den fysiken vid 46 års ålder är mkt mkt aktningsvärt. tycker ändå PA var mer komplett. hörde på ryktesvägen att han blev nerdömd pga av sin mage, men men….

Reyky: Jag såg inte tävlingen och undrar vad du menar med att PA blev neddömd pga sin mage?

mvh

PS

Såg bara förbedömningen men i alla fall.

Eive hade väl bäst volym och var hårdast. Benen kan ju uppfattas som små när man blir så hård. Tror själv att det sett något bättre ut om han inte varit lika hård (i alla fall benen för det såg verkligen sjukt ut).
    Henrik är mest komplett. Hade han sett ut som han gjorde i decemberkuppen (möjligen att det dåliga ljuset på classic gör det svårt att jämföra) så hade det blivit svårare för Eive men det hade nog inte räckt ändå.

Armarna på P-A behöver volym om han skulle ta Henrik.

Per Sundström wrote:
    Reyky: Jag såg inte tävlingen och undrar vad du menar med att PA blev neddömd pga sin mage?

mvh

PS

PA har ju något av smedmage alltså utstående av graviditetsmått i avslappnat tillstånd. vet inte om du såg SM men det var samma där iaf. pratade med en av domarna och denne hade satt en lägre placering på PA just pga av hans utstående mage. iof så tycker väl jag att samtliga på scen hade tendenser åt det hållet men PAs kanske var mest synlig….vet inte.

gosh wrote:
    Såg bara förbedömningen men i alla fall.

Eive hade väl bäst volym och var hårdast. Benen kan ju uppfattas som små när man blir så hård. Tror själv att det sett något bättre ut om han inte varit lika hård (i alla fall benen för det såg verkligen sjukt ut).
    Henrik är mest komplett. Hade han sett ut som han gjorde i decemberkuppen (möjligen att det dåliga ljuset på classic gör det svårt att jämföra) så hade det blivit svårare för Eive men det hade nog inte räckt ändå.

Armarna på P-A behöver volym om han skulle ta Henrik.

tycker PA var både hårdare och torrare än på SM. tror nog det handlade om färgen mer än om vem av dom som var torrast/hårdast. Eive uppvisade en grym fysik och bra färg. kanske lite lite olja om man ska peta, men ljuset var ju kasst på stora scen så det var nog ett bra val ändå….

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.