Home › Forums › Tävlingar och Events › Comeback efter 25 år!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 november, 2005 at 08:17 #1056362Anonym anvandareMember
En tidig julklapp till alla er som lever f
29 november, 2005 at 08:17 #96133Anonym anvandareMember29 november, 2005 at 08:38 #1056363Anonym anvandareMemberKul! Formen behöver vi knappast oroa oss för. När han är offseason är han i bättre from än de allra flesta är när de är i form!
29 november, 2005 at 09:14 #1056364Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Kul! Formen behöver vi knappast oroa oss för. När han är offseason är han i bättre from än de allra flesta är när de är i form!Nej formen är INGET att oroa sig för :up: . Vi som sett Stig-Eive den senaste tiden på bla gymmet, kan intyga att han är i GRYM form :up: . Han är en perfektionist in i minsta detalj och kommer inte lämna något åt ”slumpen”, det är ett som är säkert :up: . Publiken kommer INTE att bli besviken .
Vi önskar Stig-Eive Lycka Till :worship:
Annika & Benny
29 november, 2005 at 09:16 #1056365Anonym anvandareMember”Coooolt!” är väl det som dyker upp först i huvudet!
Tur man bestämde sig för att stanna båda dagarna då!
29 november, 2005 at 22:55 #1056366Anonym anvandareMemberStig-Eive kommer ROCKA det är då säkert!
Lycka till.
11 december, 2005 at 19:19 #1056367Anonym anvandareMemberEive vann Henrik 2à PA 3à
11 december, 2005 at 19:44 #1056368Anonym anvandareMemberEive vann r
11 december, 2005 at 21:21 #1056369Anonym anvandareMemberBilder på Eive(och dom andra) ??????
11 december, 2005 at 21:58 #1056370Anonym anvandareMemberH
12 december, 2005 at 09:59 #1056371Anonym anvandareMemberhade faktiskt PA som 1a å Eive som 3a först. Henrik var nästan i bättre form än på lördagen tycker jag. måste nu poängtera att jag absolut inte missunnar Eive segern. han är en grym förebild för vår sport och att uppvisa den fysiken vid 46 års ålder är mkt mkt aktningsvärt. tycker ändå PA var mer komplett. hörde på ryktesvägen att han blev nerdömd pga av sin mage, men men….
12 december, 2005 at 10:03 #1056372Anonym anvandareMemberReyky wrote:hade faktiskt PA som 1a å Eive som 3a först. Henrik var nästan i bättre form än på lördagen tycker jag. måste nu poängtera att jag absolut inte missunnar Eive segern. han är en grym förebild för vår sport och att uppvisa den fysiken vid 46 års ålder är mkt mkt aktningsvärt. tycker ändå PA var mer komplett. hörde på ryktesvägen att han blev nerdömd pga av sin mage, men men….Reyky: Jag såg inte tävlingen och undrar vad du menar med att PA blev neddömd pga sin mage?
mvh
PS
12 december, 2005 at 10:39 #1056373Anonym anvandareMemberSåg bara förbedömningen men i alla fall.
Eive hade väl bäst volym och var hårdast. Benen kan ju uppfattas som små när man blir så hård. Tror själv att det sett något bättre ut om han inte varit lika hård (i alla fall benen för det såg verkligen sjukt ut).
Henrik är mest komplett. Hade han sett ut som han gjorde i decemberkuppen (möjligen att det dåliga ljuset på classic gör det svårt att jämföra) så hade det blivit svårare för Eive men det hade nog inte räckt ändå.Armarna på P-A behöver volym om han skulle ta Henrik.
12 december, 2005 at 10:46 #1056374Anonym anvandareMemberPer Sundström wrote:Reyky: Jag såg inte tävlingen och undrar vad du menar med att PA blev neddömd pga sin mage?mvh
PS
PA har ju något av smedmage alltså utstående av graviditetsmått i avslappnat tillstånd. vet inte om du såg SM men det var samma där iaf. pratade med en av domarna och denne hade satt en lägre placering på PA just pga av hans utstående mage. iof så tycker väl jag att samtliga på scen hade tendenser åt det hållet men PAs kanske var mest synlig….vet inte.
12 december, 2005 at 10:49 #1056375Anonym anvandareMembergosh wrote:Såg bara förbedömningen men i alla fall.Eive hade väl bäst volym och var hårdast. Benen kan ju uppfattas som små när man blir så hård. Tror själv att det sett något bättre ut om han inte varit lika hård (i alla fall benen för det såg verkligen sjukt ut).
Henrik är mest komplett. Hade han sett ut som han gjorde i decemberkuppen (möjligen att det dåliga ljuset på classic gör det svårt att jämföra) så hade det blivit svårare för Eive men det hade nog inte räckt ändå.Armarna på P-A behöver volym om han skulle ta Henrik.
tycker PA var både hårdare och torrare än på SM. tror nog det handlade om färgen mer än om vem av dom som var torrast/hårdast. Eive uppvisade en grym fysik och bra färg. kanske lite lite olja om man ska peta, men ljuset var ju kasst på stora scen så det var nog ett bra val ändå….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.