Comeback efter 25 år!!!

Home Forums Tävlingar och Events Comeback efter 25 år!!!

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Vitamin wrote:
    Hoppas det inte var ett stort namn och twinlab som som avgjorde :whistle:

Du kan nog vara lugn. Twinlab dömde inte och visst är Eive ett namn, men det fanns ju fler ”namn” på scenen i så fall.

Reyky wrote:
    tycker PA var både hårdare och torrare än på SM. tror nog det handlade om färgen mer än om vem av dom som var torrast/hårdast. Eive uppvisade en grym fysik och bra färg. kanske lite lite olja om man ska peta, men ljuset var ju kasst på stora scen så det var nog ett bra val ändå….

Tänk på att det är bodybuilding och inte fatreducing som de tävlar i.

gosh wrote:
    Tänk på att det är bodybuilding och inte fatreducing som de tävlar i.

helt korrekt. ett tydligt rött snöre som genomsyrade både LP, BF (herrar) och Classic var dock att våra kära domare premierade just hårdhet och torrhet iaf efter det jag såg. tycker i vilket fall ändå att dom gjorde ett mkt bra jobb under helgen. nu säger jag inte att fel gubbe vann utan framför bara min egen åsikt vilket inte alltid är helt opartisk.

Ett STORT Grattis till Eive :worship: !

Otroligt startfält, verkligt hög klass. Men Eive var och är KUNG :worship:. STORT grattis från oss.

Fam. Fencker-Warg i Götet :)

Reyky wrote:
    helt korrekt. ett tydligt rött snöre som genomsyrade både LP, BF (herrar) och Classic var dock att våra kära domare premierade just hårdhet och torrhet iaf efter det jag såg.

Håller helt med om det!

Mycket imponerande och en värdig segrare. :emo-thumb

Här kommer en till pic av Eive. Jan Tana’s tävlingsfärg :emo-thumb .

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.