Coola grabbarna på FF. År efter år…

Home Forums Tävlingar och Events Coola grabbarna på FF. År efter år…

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Längtar efter att få skratta åt alla ”tuffingar” på FF, detta året också. Ni vet vilka jag menar.

Vikt runt 80 kilo, på bulk, rakad skalle, vitt linne, tribaltatueringar, jättestor fluffig GASP-jacka, övriga kläder också av märket GASP. Och ILS (Imaginary Lats Syndrome). Kanske till och med har handledslindorna på och ett träningsbälte runt midjan? :) Tränar sällan ben. Men självklart bröst och biceps, på måndagens ångestpass efter helgens supande. Vaggande fram genom mässbesökarna som om de väger som Kjellström. Ständigt noggrant spanade på andra killar för att kunna konstatera: ”Japp, jag är nog lite större än honom också ja. Gött e de…”

Snälla, slappna av. Finns alltid någon som är större och muskligare än en själv ändå. Det är en byggartävling i salen bredvid, till exempel. Är så roligt men samtidigt pinsamt när FF blir en slags tuppdans. Tröttna. Distans och balans, någon? :pop:

:D :D

Vet precis vad du menar…

Men om man vill ha byggarvärlden till ett mer familjärt ställe och mindre av en tuppfäktningsarena-varför inte acceptera alla som de är ist?

Den lilla killen kanske slitit som ett djur för den lilla muskelmassa han har och är livrädd för att inte passa in bland alla grova?

Näe, live & let live!:emo-thumb

/Micke som satsar på; ”underställ-mjukisbrallor-dreamtan-tommaögon-looken” i år..:)

va skulle fitnessfestivalen vara utan dom typerna :pop:

Tycker bättre om min egen typ, vi gör mest väsen av oss i publiken. Tar oss rätten att kritisera sönder de tävlande (givetvis både positivt och negativt) trots att vi aldrig har eller någonsin kommer komma i hälften så bra form eller ens nå den muskelmassan (och då räknar jag även in -52kg damerna)
    Med andra ord, det din typ inte klarar inne på arenan tar min typ hand om 8) (i utbyte är vi väldigt anonyma i massan ute på expot)

IATOAON wrote:
    Tycker bättre om min egen typ, vi gör mest väsen av oss i publiken. Tar oss rätten att kritisera sönder de tävlande (givetvis både positivt och negativt) trots att vi aldrig har eller någonsin kommer komma i hälften så bra form eller ens nå den muskelmassan (och då räknar jag även in -52kg damerna)
    Med andra ord, det din typ inte klarar inne på arenan tar min typ hand om 8) (i utbyte är vi väldigt anonyma i massan ute på expot)

Hellre en gapig och engagerad publik än en knäpptyst där man inte vet om det är avsmak eller ointresse de känner..:pop:

Låt folk tuppa sig… det är ju bara kul att se! Själv skall jag sitta i publiken Blekfet och jävlig och klaga på allt och alla i mina baggypants och midjeväska och en tanktop från Venice:p

/T

jag såg faktiskt inte många av dom ovan nämnda GaspGrabbarna

för övrigt tycker jag att ff var något sämre i år än förra året

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.