Då var det upplevt….

Home Forums Tävlingar och Events Då var det upplevt….

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Första gången man var på FF då.
    FAKTISKT, jag hade förväntat mig mer, det var ju VÄLDIGT litet, 10-15 bås att spendera pengarna på olika proteiner etc, 1 del där det var tävlingar(bodypress/etc..) och så scenen där det stog ett antal damer/herrar och visade upp sig.

Det ända som egentligen var imponerande med alltihopa var hur stora egentligen folk var, bilder ljuger !! För shit va stora en del var (killarna i båset för ProteinFabriken tex).

Sen såg jag ju även många ansikten jag sett förut, Min Idol : Samir ! , Frida och Palle, Melin och många fler:up:

Mvh / Robin

robin_nerf wrote:
    Första gången man var på FF då.
    FAKTISKT, jag hade förväntat mig mer, det var ju VÄLDIGT litet, 10-15 bås att spendera pengarna på olika proteiner etc, 1 del där det var tävlingar(bodypress/etc..) och så scenen där det stog ett antal damer/herrar och visade upp sig.

Det ända som egentligen var imponerande med alltihopa var hur stora egentligen folk var, bilder ljuger !! För shit va stora en del var (killarna i båset för ProteinFabriken tex).

Sen såg jag ju även många ansikten jag sett förut, Min Idol : Samir ! , Frida och Palle, Melin och många fler:up:

Mvh / Robin

Och jag såg dig, tihi ;)
    DU SÅG GROV UT NERF!

limphoe wrote:
    Och jag såg dig, tihi ;)
    DU SÅG GROV UT NERF!

Ja just det, glömde nästan : Såg ju så klart Limpan också:up:
    Hahahahaha:bb2:

Inte ofta man ser damer med så fördelaktigt utseende som den här helgen.
    :)

soulpower1968 wrote:
    Inte ofta man ser damer med så fördelaktigt utseende som den här helgen.
    :)

Du menar Robin, right? :emo-thumb

Nä, där fanns en del skapliga om man säger så..

Tjejer som säger att de inte gillar muskler ljuger för de stora killarna backstage hade fanimig bland de snyggaste tjejerna jag sett:P

Melin wrote:
    Tjejer som säger att de inte gillar muskler ljuger för de stora killarna backstage hade fanimig bland de snyggaste tjejerna jag sett:P

Det är därför du ska klä av dig och gå i bar överkropp på krogen så kanske du får med dig någon fräsch dam. :nerd:

limphoe wrote:
    Det är därför du ska klä av dig och gå i bar överkropp på krogen så kanske du får med dig någon fräsch dam. :nerd:

Är det så man gör? :nerd:

Melin wrote:

Då är det väl bara dom snygga tjejerna som gillar muskler då :p

Melin wrote:

Right on! :p
    De flesta tjejer säger så… efter att ha sett bilder på coleman å cutler i tidningar….

Men när dom väl ser en irl så jääävlar händer det saker med hormonerna :p

Om man skulle börja gymma kanske :)

Dan_The_Man wrote:
    Om man skulle börja gymma kanske :)

:D

Cinnabon wrote:
    Då är det väl bara dom snygga tjejerna som gillar muskler då :p

Very good point :p

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.