Home › Forums › Tävlingar och Events › Dålig biljetthantering
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 november, 2011 at 01:39 #51494Anonym anvandareMember27 november, 2011 at 01:39 #124623Anonym anvandareMember
Hej,
Vill tacka alla tävlande och trevliga besökare som jag stötte på under DC
Jag vill dock dela med mig av ett problem jag stötte på under årets DC som jag tycker hanterades oerhört oprofessionellt.
En av mina nära vänner skulle upp på scen för att tävla och jag samt några vänner bestämde oss för att ta tåget ner från Göteborg till Lund för att bland annat heja på han. Vi bad min väns flickvän att köpa biljetter åt oss till Classic Bodybuilding då hon var där tidigare och det fanns risk att dessa skulle ta slut.
Allt var frid och fröjd tills vi kom fram tills vi försöker gå in och de säger att vi har biljetter till Athletic Fitness och inte till CB. Min väns flickvän, som för första gången i sitt liv besökt en BB tävling hade fått Atheltic Fitness biljetter när hon bett om biljetter till Classic Bodybuilding.
Vi förklarade vår situation för arrangören och att det måste ha skett något missförstånd vid köp. Svaret vi fick från den skrikande och pekande arrangören var att detta var något som var ”ord mot ord” och att den kompromiss han kunde göra var att vi fick betala ytterligare 150kr per biljett för en ståplats. Vilken kompromiss va?
Efter 15mins ordväxling gick han tillslut med på att vi betalar 100kr per person istället för 150kr…
Vad är detta för stil? Jag som trodde att bodybuilding var något förbundet och arrangörerna ville uppmuntra besökare till? Bodybuilding är inferiört redan som det är i Sverige och vill man locka flera besökare till denna värld kan det vara en bra idé att inte låta pengakåtheten komma i första hand. Studenter har redan lite att röra sig på.
Tackar alla tävlande och arrangörer återigen för detta fina event, men snälla låt inte sånt här förstöra för er och bodybuildingen.
27 november, 2011 at 06:32 #124624Anonym anvandareMemberPrecis så lär er att handla rätt biljetter så ni slipper tråkiga miner…
27 november, 2011 at 09:38 #124625Anonym anvandareMemberJag håller med trådskaparen, biljetthanteringen var under all kritik. Jag missade hela korta klassen i AF då vi fick stå i kö cirka 40 minuter innan vi kom in. Helt oacceptabelt.
I övrigt – Bra!
// Calle
27 november, 2011 at 10:35 #124626Anonym anvandareMemberoxe wrote:Precis så lär er att handla rätt biljetter så ni slipper tråkiga miner…Om du läser tråden igen ser du att det måste ha skett någon form av missförstånd vid biljettköp. Denna typen av problem och även alla former av köer som gör så att man missar tävlingar man betalat för är något som ska lösas proffsigt av arrangörerna för tävlingens bästa.
P.S Den moderator som gjorde så att trådskaparen Seduced inte längre har behörighet att posta på detta forum efter att ha uttryckt sitt missnöje kan vänliga ta bort denna ”ban”. Tål inte denna forumdel lite kritik?
[/b]27 november, 2011 at 12:37 #124627Anonym anvandareMemberBra att det var uppdelat i 2 block med AF på fm. Nu kunde jag som är intresserad av BB komma dit 15.00. Hämta mina biljetter, som jag givetvis förköpt sen tidigare, och sen sätta mig och se det jag vill se. Det var riktigt bra för nu slapp jag se alla tjuvstarter på roddmaskinerna, dommare som inte vet om man ska starta om eller inte, strulet med tidsräkningen/storbildsskärmen då datasystemet hänger sig och en spiker som läser fel (nja det kanske jag inte slapp), ett tidsschema som spricker. Och ÄNTLIGEN skippar ni prispallen som skulle bäras fram och tillbaka varje gång. Arrangemanget blir bättre och bättre. Så tack för det.
Men varför inte byta namn till NOVEMBERCUPPEN istället?27 november, 2011 at 14:43 #124628Anonym anvandareMemberMfard7 wrote:P.S Den moderator som gjorde så att trådskaparen Seduced inte längre har behörighet att posta på detta forum efter att ha uttryckt sitt missnöje kan vänliga ta bort denna ”ban”. Tål inte denna forumdel lite kritik?
[/b]Mja, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Byter man e-postadress på sin användare utan att verifiera att bytet är korrekt/som avsett (genom att klicka på verifikationsmail som utgår till den gamla e-postadressen) så hamnar man i en användargrupp som inte har postningsrättigheter. Detta för säkerhets skull ifall ett konto skulle bli kapat.
Kontakta forumsupporten: [http://forum.body.se/sendmessage.php]
Skicka ut verifikationsmail på nytt: [http://forum.body.se/register.php?do=requestemail] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.