Dam-VM 2006!

Home Forums Tävlingar och Events Dam-VM 2006!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 139 total)
  • Author

Linda haller just nu pa att uppdatera sin blogg fran helgen. De som vill lasa hittar det pa

[www.lindafodor.com/hemsida]

Drojer nog ett tag till innan hon skrivit klart, men jag maste lamna denna datorn nu.

Pratade precis med Carina,Mkt riktigt så är inte Carina och Åsa med längre… Carina hade inte riktigt hunnit pricka formen och av vad jag förstod så bedömer de i år mycket efter hårdhet och mindre muskler.
    Det lät som att Evalinda och Petra kommer utanför final, Linda kan klara sig till final och Cicci får nog pallplats. Men det är bara spekulationer…det är bedömningsport och vi här hemma får hålla tummarna för våra tjejer. :)

Håller tummarna nu för våra tjejer !!!!!!!!

Någon som vet vilka gått till final?

Anne wrote:
    Någon som vet vilka gått till final?

Mats meddelar att dom inte vet något ännu…!

PS. konstigt, ska alla vara redo…?

Eva-Linda var fanbärare, tror jag. (ensam)

Konstigt. Fick sms från Mika (sambo till BB tävlande Inkeri Salminen) ett tag sen och han sa att Inkeri inte gått till final:(

Sally Adham wrote:
    Pratade precis med Carina,Mkt riktigt så är inte Carina och Åsa med längre… Carina hade inte riktigt hunnit pricka formen och av vad jag förstod så bedömer de i år mycket efter hårdhet och mindre muskler.
    Det lät som att Evalinda och Petra kommer utanför final, Linda kan klara sig till final och Cicci får nog pallplats. Men det är bara spekulationer…det är bedömningsport och vi här hemma får hålla tummarna för våra tjejer. :)

OJ Åsa ute ;)

skulle inte dom få besked kl 15,00 om vem som gick till Final

Jonas Lundberg wrote:
    Eva-Linda var fanbärare, tror jag. (ensam)

Mats höll visst i ”Sweden” skylten såg jag nu.

Jonas Lundberg wrote:
    Mats höll visst i ”Sweden” skylten såg jag nu.

jaha vart då?

Vanessa Frykman wrote:
    jaha vart då?

[http://forum.body.se/showthread.php?t=7783 titta i denna tråden så hittar du svaret!]

Vet du om finalen redan är över? för jag kollar nu, men det är bara fitnesstjejer som dansar =)

Snakket med Monica s Høyer nå. Hun er i finalen og ingen ting er avgjort enda. Hun sender meg sms når alt er klart, spennende:emo-thumb

Lina, Linda och Cicci i final :)

Sally Adham wrote:
    Lina, Linda och Cicci i final :)

:yahoo: :yahoo:

Fyfan va bra!!!!

tack Sally ;)

Guud vad roligt! Vilka duktiga tjejer! :nod
    Nu är det bara att hålla tummarna vidare då….

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 139 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.