Damerna bortglömda?

Home Forums Tävlingar och Events Damerna bortglömda?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Vart man än letar efter info om damerna som deltog i Lucia Classic så skattar man sig lycklig om man hittar EN bild. De var två – fine! Men de gick väl sina morgonpromenader lika mycket som herrarna? Förtjänar de INGEN uppmärksamhet?

Nä, hör ni, skärpning…

De ska väl peppas till att syssla med sporten..?

P.S. Vad hände med ett pris till andraplatstagaren???

Det är lite som att tävlingen inte ens existerade…:

Jag har bilder fr

SportC wrote:
    Vart man än letar efter info om damerna som deltog i Lucia Classic så skattar man sig lycklig om man hittar EN bild. De var två – fine! Men de gick väl sina morgonpromenader lika mycket som herrarna? Förtjänar de INGEN uppmärksamhet?

Nä, hör ni, skärpning…

Enkelt löst: Varför inte själv tipsa om att ”HS SportConcept har ett bildreportage med Lucia Classic-deltagaren [http://www.hs-sportconcept.com/ Lili André]”. Som förövrigt står på [www.body.se] och [www.fitnessfestivalen.se] nu.

IATOAON wrote:
    Jag har bilder fr
    lilla my wrote:
    Jag skulle bli jätte glad om ni la upp bilder på mig och Lilli.:up:
    O ja, jag lovar att vi slitit minst lika hårt som killarna och vi hade också lika roligt som de. Hoppas att ni tyckte om det ni såg:P;)
    Om ni vill se mer av mig är ni välkomna in på min hemsida; [www.jessicahellstrom.com]
    / Jessica

.se fungerade mycket bättre :p

Magnus Branzén wrote:
    Enkelt löst: Varför inte själv tipsa om att ”HS SportConcept har ett bildreportage med Lucia Classic-deltagaren [http://www.hs-sportconcept.com/ Lili André]”. Som förövrigt står på [www.body.se] och [www.fitnessfestivalen.se] nu.

*ler* Ja, jag ska väl säga tack, men det var inte så jag menade…:o
    Det handlar mer om att när man letar efter lite info och bilder på de ”stora” webbsidorna så står det i värsta fall ingenting.
    Om killarna står det hur mycket som helst, och killarna i all ära- verkligen, men det vore väl kul för tjejerna också att få lite ”kredd” för sina prestationer.
    Jag var verkligen inte ute efter besökare, utan blir bara lite besviken själv då jag vet hur mycket tjejerna kämpat.
    Och inget illa riktat mot BODY- de (ni) hade i alla fall en bild sist jag kollade. Det är mer än de flesta har.

Hoppas ni förstår vad jag menar…

Hei og hopp, jeg driver og sorterer litt – tok mange bilder fra Lucia Classics og vil også legge bilder ut – de havner på denne tråden ->
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=1487 http://forum.body.se/showthread.php?t=1487%5D

IATOAON wrote:
    Jag har bilder från både förbedömning och final från tjejernas Classic. Har inte lagt upp dom än då jag precis dragit igång mitt hemsideprojekt där jag kommer publicera alla mina bilder från tävlingar framöver.

Och givetvis är deras prestationer lika mycket värda!

Den tackar vi för!:emo-thumb :D

SportC wrote:
    *ler* Ja, jag ska väl säga tack, men det var inte så jag menade…:o
    Det handlar mer om att när man letar efter lite info och bilder på de ”stora” webbsidorna så står det i värsta fall ingenting.
    Om killarna står det hur mycket som helst, och killarna i all ära- verkligen, men det vore väl kul för tjejerna också att få lite ”kredd” för sina prestationer.
    Jag var verkligen inte ute efter besökare, utan blir bara lite besviken själv då jag vet hur mycket tjejerna kämpat.
    Och inget illa riktat mot BODY- de (ni) hade i alla fall en bild sist jag kollade. Det är mer än de flesta har.

Hoppas ni förstår vad jag menar…

Jag förstår vad du menar. Har själv letat, o letat o letat… men nej. Inga bilder o inga komentarer runt damclassen:(
    Om man vill att fler tjejer ska satsa och / eller förtsätta tävla så är lite feed back alltid roligt att få….
    Jag är nyfiken på både ris och ros. Det sporrar i fortsatt satsning!:bb2:

Har bara en vettig bild från damklassen tyvärr.

lilla my wrote:
    Jag skulle bli jätte glad om ni la upp bilder på mig och Lilli.:up:
    O ja, jag lovar att vi slitit minst lika hårt som killarna och vi hade också lika roligt som de. Hoppas att ni tyckte om det ni såg:P;)
    Om ni vill se mer av mig är ni välkomna in på min hemsida; [www.jessicahellstrom.se]
    / Jessica

Hittade ingen gästbok på sidan.. så jag skriver här. Snygg fysik och SÅ grym mage ;) STORT GRATTIS!

Linn wrote:
    Hittade ingen gästbok på sidan.. så jag skriver här. Snygg fysik och SÅ grym mage ;) STORT GRATTIS!

Tackar tackar!
    Roligt att få lite positiv respons.
    Du har själv en mycket fin fysik ,och gjort stora framsteg. Roligt att se:emo-thumb
    Jag har ingen gästbok, men en länk till min mail som ni gärna får skriva till!
    Sidan kommer att göras om helt i vår, så håll utkik. Det kommer bla. mycket roliga o fina bilder.
    Men först ska jag till Thailand o götta mig!

:yahoo: :yahoo:

Jorgen wrote:
    Har bara en vettig bild från damklassen tyvärr.

TACK!
    Den bilden gillar jag!!!:p

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.