Home › Forums › Tävlingar och Events › DC 2006 – Jimmy & Camilla rules!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 december, 2006 at 16:50 #931909Anonym anvandareMember
[img=http://img88.imageshack.us/img88/5503/dsc02705au8.jpg]
4 december, 2006 at 17:13 #931910Anonym anvandareMember[img=http://img478.imageshack.us/img478/4301/dsc02709js2.jpg]
4 december, 2006 at 17:29 #931911Anonym anvandareMembersmocke wrote:Var ej så jag menade men ska det spela någon roll om man e nybörjare lr veteran?`när man tränar så läser väl 99% av oss byggare tidningar osv hur man ska se ut osv…Man kan ju i alla fall lägga manken till at försöka komma in i bra form och inte som en mjuk köttfärslimpa`?
Så du tror att dom som missade formen gjorde det för att dom slödeffade på chips och pizza eller?
Skärp dig.4 december, 2006 at 17:45 #931912Anonym anvandareMembersmocke wrote:Var ej så jag menade men ska det spela någon roll om man e nybörjare lr veteran?`när man tränar så läser väl 99% av oss byggare tidningar osv hur man ska se ut osv…Man kan ju i alla fall lägga manken till at försöka komma in i bra form och inte som en mjuk köttfärslimpa`?
Ofta vet man hur man vill se ut och tyvärr finns det allt för många ryggdunkare där ute som påverkar så att personen tillslut tror på det. På mindre orter kanske det inte ens finns någon rutinerad som kan hjälpa till eller så finns det där självutnämnde proffset som vet exakt hur man ska ladda (läs:sabba) formen.
För att inse detta behöver man ställa sig på scenen minst en gång för att få erfarenhet på vägen samt för att se vad man måste jobba på.
Oerhört få vinner första gången utan kanske andra, eller tredje eller fjärde gången. Huvudsaken är att man har kul och vidareutvecklas.
Det är därför det kallas för nybörjartävling!Kicken du får från scenen hjälper dig att kämpa ännu hårdare mot nästa mål. Satt du i publiken och tyckte att du hade gjort bättre? Börja planera redan nu inför din debut nästa år!
Mvh,
Mirre4 december, 2006 at 20:04 #931913Anonym anvandareMembersmocke wrote:Jag framförde en åsikt men tydligen får man ej göra det för alla ska hoppa på en!!!…Min åsikt är att många byggare i dagens läge ej lägger manken till när dom ska tävla tyvärr…. förr i tiden kom dom inte hårda i alla fall… men det är väl för mycket pizza/chips i dieten kanske vad vet jag!
Tävlingssugen?
4 december, 2006 at 22:28 #931914Anonym anvandareMemberBIGSTA wrote:Hans smeknamn e More Fire. jag tar med honom vart än jag går för att han sprider glädje bland folk, IZZO my man stort :worship: :drinks: nu e det GBG kvar.Ja den mannen framkallade många glada miner backstage vill jag lova. Kommer å hejar på dig på lucia. Kör hårt mannen:emo-thumb
MVH
Ronnie (Your room-mate från DC)4 december, 2006 at 23:07 #931915Anonym anvandareMemberBinais wrote:Kan du utveckla det ”SOM DE”. För det första verkar du verkligen ha fel på hörseln för att han är inte jugge och för det andra, känner du alla juggar eller?Har du varit på nån tävling utomlands föresten? Åk och titta så får du se vad publikjubel betyder!
Binais
MY goooood! det var ett skämt! Ironi du vet. (syns TYDLIGT på den blinkande smajlisen)
Pinsam!
Å ja det har jag.
Har också många juggevänner och dom är högljuda som fan allihopa, MEN DET ÄR JAG MED! och om du jämförde när han klev på,då var det väl lite högre ljudnivå just då.
Åt du taggtråd till lunch el.
I min tråd skriver jag vad jag vill och jag skriver så att de som inte var där ska känna av lite vad som hände.
Förstår du inte det så… tråkigt.4 december, 2006 at 23:09 #931916Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ofta vet man hur man vill se ut och tyvärr finns det allt för många ryggdunkare där ute som påverkar så att personen tillslut tror på det. På mindre orter kanske det inte ens finns någon rutinerad som kan hjälpa till eller så finns det där självutnämnde proffset som vet exakt hur man ska ladda (läs:sabba) formen.För att inse detta behöver man ställa sig på scenen minst en gång för att få erfarenhet på vägen samt för att se vad man måste jobba på.
Oerhört få vinner första gången utan kanske andra, eller tredje eller fjärde gången. Huvudsaken är att man har kul och vidareutvecklas.
Det är därför det kallas för nybörjartävling!Kicken du får från scenen hjälper dig att kämpa ännu hårdare mot nästa mål. Satt du i publiken och tyckte att du hade gjort bättre? Börja planera redan nu inför din debut nästa år!
Mvh,
MirreMycket bra skrivet MIrre! :up:
4 december, 2006 at 23:21 #931917Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Har också många juggevänner och dom är högljuda som fan allihopa, MEN DET ÄR JAG MED! och om du jämförde när han klev på,då var det väl lite högre ljudnivå just då.om du har sååå många jugge vänner borde du väl fatta att det inte var juggar.
4 december, 2006 at 23:25 #931918Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Då borde du kunna skilja på en Jugge och annat folkslagDet spelar ingen roll vart han kommer ifrån, det handlade inte om hur han ser ut, det handlade om ljudet. ursäkta om mitt skämt inte tilltalade er.
4 december, 2006 at 23:27 #931919Anonym anvandareMemberNä jag tittade inte på dom vännen. Jag hörde dom bara.
Jag har såååå många juggevänner ja, och jobbar med ett tiotal. Men det var väl inte detta tråden handlade om el.4 december, 2006 at 23:30 #931920Anonym anvandareMemberHAHa! george va hade du skrivit? :pop: !
[img=http://img366.imageshack.us/img366/55/dsc02713sm2.jpg]
4 december, 2006 at 23:35 #931921Anonym anvandareMemberBinais wrote:Jo jag förstod att du är högljud. Det märker man bara av att läsa dina inlägg. Skrik på uppmärksamhet kanske :emo-thumbO bara för att det är ”DIN” tråd betyder inte att man får skriva vad man vill. Läs forumets regler!
Jepp följer dom till punkt och pricka. har inte gjort några personliga påhopp mot någon el någonting.
Känner du mig?
Jag är hyffsat ödmjuk, men det verkar du vara långt ifrån., men det vet ju jag inte heller någonting om.
Vart kom detta bråket ifrån…
Att mitt skämt togs på fel sätt.
Du hoppade däremot på mig precis. Tack.
Ville verkligen inte att det skulle bli dålig stämning i tråden.4 december, 2006 at 23:38 #931922Anonym anvandareMemberJohannez wrote:vah?IRONIIIIIIIIIIIIIII!!!! OK jag tar bort tråden!
4 december, 2006 at 23:44 #931923Anonym anvandareMemberNu släpper vi detta, Eva Lotta har sagt att hon inte menade på det sätt, som vissa uppfattade ”skämtet” ..så nu tittar vi på bilderna istället tack!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.