De tävlande under Arnold Fitness Weekend…

Home Forums Tävlingar och Events De tävlande under Arnold Fitness Weekend…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author

…som det såg ut i slutet på januari enligt [http://www.arnoldclassic.com/ den officiella hemsidan]:

[http://www.arnoldclassic.com/ [img=http://body.se/img/arnold_athletes.png]]

Ser ut å bli spännande, ska bli kul å se Dexter igen :)

Silvio Samuel och Hitada Yamagishi hundra stavfel på japanen :p är inbjudna till Arnold Classic :up: efter 2 och 3 plats på sacramento pro show.
    Luke wood kommer antagligen att hoppa över arnold med på grund av utbrändhet :(

Dexter, Badell, Phill Heath, Freeman, Martinez, Ruhl etc.

Det kan bli en riktigt intressant tävling:)

Kan bli intressant, ska bli kul att se Heath :)

Undrar varför alla underskattar Branch Warren?!

013 wrote:
    Undrar varför alla underskattar Branch Warren?!

Vem underskattar Branch? Han har visat sin potential åtskilliga ggr, kommer han in i bra form så är han riktigt giftig.

Ogge wrote:
    Vem underskattar Branch? Han har visat sin potential åtskilliga ggr, kommer han in i bra form så är han riktigt giftig.

Sällan någon nämner hans namn,,utan bara häver ur sig en massa namn utan att tänka!!Tycker Branch visat att han kan,, och kan sopa hem detta!!Får säga att Dexter o Branch slåss om segern…Badell är svår att förutspå för han är antingen i kanon form eller så är han inte..

013 wrote:
    Sällan någon nämner hans namn,,utan bara häver ur sig en massa namn utan att tänka!!Tycker Branch visat att han kan,, och kan sopa hem detta!!Får säga att Dexter o Branch slåss om segern…Badell är svår att förutspå för han är antingen i kanon form eller så är han inte..

Njae jag tycker att Branch har fått den uppmärksamheten som han förtjänar de senaste tävlingarna han har varit med i så har han inte varit lika vass som för två år sedan, men som sagt sitter formen så är det minst top-5 som gäller.

Jag tror dock att det kommer att stå mellan Freeman, Dexter och Badell med Phil Heath som outsider.

Ogge wrote:
    Njae jag tycker att Branch har fått den uppmärksamheten som han förtjänar de senaste tävlingarna han har varit med i så har han inte varit lika vass som för två år sedan, men som sagt sitter formen så är det minst top-5 som gäller.

Jag tror dock att det kommer att stå mellan Freeman, Dexter och Badell med Phil Heath som outsider.

glöm inte Martinez, som kom före alla dessa herrar på olympia

LILLD wrote:
    glöm inte Martinez, som kom före alla dessa herrar på olympia

Martinez är en väldigt duktig byggare, dessvärre så brukar kvalitén på hans form variera väldigt mycket, dock har den varit bättre de senaste tävlingarna (Ex Olympia).

Jag såg Phil Heat Live förra året på New York Pro och han är en riktigt bra byggare! Topp 3 helt klart!

Vilken startlista. Jag ser minst 6-7 namn som skulle kunna vinna allting. Spännande, men jag satsar mina cash på Phil Heath.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.