De tävlande under Arnold Fitness Weekend…

Home Forums Tävlingar och Events De tävlande under Arnold Fitness Weekend…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • Author

Vic kommer vara oslagbar :up: sen kommer branch,heath .Silvio ,dexter ,ruhl mm fightas om resten placeringarna :emo-thumb

Ogge wrote:
    Njae jag tycker att Branch har fått den uppmärksamheten som han förtjänar de senaste tävlingarna han har varit med i så har han inte varit lika vass som för två år sedan, men som sagt sitter formen så är det minst top-5 som gäller.

Jag tror dock att det kommer att stå mellan Freeman, Dexter och Badell med Phil Heath som outsider.

MARTINEZ!

Som ordförande i ”We love branch network” måste jag ju självklart påpeka att han denna gång kommer att komma in i riktigt bra form och äntligen visa att han är numero uno! :)

Martinez tar hem det

hoppas också på Branch Warren, tycker han är en av de grymmaste!

Så här bli resultatet top 10, om jag får sia lite…:

1. Phil Heath, Nån poäng före Jackson, men vinner på sin rygg. Dock inte lika vass form som Dexter, men ändå mycket bra.
    2. Dexter Jackson, bra form men har inte vuxit på 2-3 AC.. Sånt ser domarna, men är ändå så pass bra att han kommer tvåa.
    3. Victor Martinez. Grym fysik, men anser att AC inte är värt den hårda deffen som Mr O är. I mina ögon överskattad.
    4. Toney Freeman, såklart. Numer ett toppnamn.
    5. Ronny Rockel, kommer in bra och börjar få bra koll på det där med marknadsföring. AC 2007 blir början på en bra tid för Ronnie.
    6. Mark Dugdale, Sitt livs form och passar finfint på AC.. Arnold vill premiera byggare som är föredömliga familjefädrar.
    7. Gustavo Badell, Har inte förbättrats och nu är folk trötta på honom. Får ändå en sjundeplats, det är ju ändå bodybuilding det handlar om.
    8. Bransch Warren. Slät på överkroppen och hyfsat odetaljerad. Man börjar prata om att han nått sin ”peak” inom byggningen redan..
    9. Markus Ruhl. Gör ett fatalt formmisstag och vräker i sig för mycket kolhydrater för tidigt och blir barbapappa. Publiken skriker sitt missnöje.
    10. David Henry, liten och helt förbisedd.

Voldemaahr wrote:

7. Gustavo Badell, Har inte förbättrats och nu är folk trötta på honom. Får ändå en sjundeplats, det är ju ändå bodybuilding det handlar om.

Gustavo blir inte 7:a…
    [img=http://www.gustavobadell.com/images/2004mrolympia/o22.jpg]

Phil Heath vinner!:up:

Voldemaahr wrote:

1. Phil Heath, Nån poäng före Jackson, men vinner på sin rygg. Dock inte lika vass form som Dexter, men ändå mycket bra.
    2. Dexter Jackson, bra form men har inte vuxit på 2-3 AC.. Sånt ser domarna, men är ändå så pass bra att han kommer tvåa.
    3. Victor Martinez. Grym fysik, men anser att AC inte är värt den hårda deffen som Mr O är. I mina ögon överskattad.
    5. Ronny Rockel, kommer in bra och börjar få bra koll på det där med marknadsföring. AC 2007 blir början på en bra tid för Ronnie.
    6. Mark Dugdale, Sitt livs form och passar finfint på AC.. Arnold vill premiera byggare som är föredömliga familjefädrar.
    8. Bransch Warren. Slät på överkroppen och hyfsat odetaljerad. Man börjar prata om att han nått sin ”peak” inom byggningen redan..
    9. Markus Ruhl. Gör ett fatalt formmisstag och vräker i sig för mycket kolhydrater för tidigt och blir barbapappa. Publiken skriker sitt missnöje.

ska man ta din lista och kommentarer på skämt?

rinse wrote:
    ska man ta din lista och kommentarer på skämt?

iom att jag inte har formagan att se in i framtiden sa kanske det inte vore nan dum ide..

Voldemaahr wrote:

Som du vet så har du ju gjort vissa kommentarer som jag tjurat över men jag måste säga att oavsett hur korrekt din lista är så tycker jag att det var jäkligt roligt och uppskattat från min sida med tydliga kommentarer till spekulationerna. Roligt att läsa, vi får se hur rätt du får. :up:

Bilder från athlete meeting:

[http://www.profigrandprix.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=30]

och en liten film från athlete meeting:

[http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2007arnold/LIFT_GETBIG/thursday/athletemeeting.mov]

lättare o se , om man laddar den först. Oj, KP Ourama är med i filmen:up:

vet nån exakt när sändingen börjar svensk tid ??

Bilder från torsdag nu online [http://www.eastlabs.biz/gallery/109 på eastlabs.biz]

Martin.P wrote:
    vet nån exakt när sändingen börjar svensk tid ??

Ja är det någon som vet när förbedömningen börjar?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.