Decembercupen -06?!?

Home Forums Tävlingar och Events Decembercupen -06?!?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • Author
    Ogge wrote:
    Kan man vänta sig några förändringar i AF? Eller kommer man att känna igen sig?

Självklart kommer du att känna igen dig.:)

Arne Persson wrote:

Ja, Arne kommer att stå och skrika ”Djaauuuuuuuuuuuuuuuuupare” dig Ogge. Precis som förra året. ;)

Arne Persson wrote:

Hur blir det med viktklasserna i byggningen då. Det ändras ju hit och dit så vad gäller hos dig Arne

Jay wrote:
    Ja, Arne kommer att stå och skrika ”Djaauuuuuuuuuuuuuuuuupare” dig Ogge. Precis som förra året. ;)

Samma tradion varje år!:D

Jan Hansson wrote:
    Hur blir det med viktklasserna i byggningen då. Det ändras ju hit och dit så vad gäller hos dig Arne

Återkommer. Hoppas att jag ev. kan köra samma som i fjol.

Arne Persson wrote:
    Samma tradion varje år!:D

En sak är säker, dips momentet på DC är den mest rättvisa, lika för alla.

Kan ni inte ha Arne P som domare på Af-Sm också?

Är det samma ställe som förut som tävlingen går av stapeln? Dvs på Scandic Star Hotell?:o
    Skulle även vilja veta när invägning/inmätningen är samt vilka dagar som tävlingarna är på.. Är mkt tacksam för svar :nod
    Maila mig gärna på: [mailto:fridagustafsson@hotmail.com]

Någon som kan/vill svara?:

Same place – same good shit.

Janpeter Sangborn wrote:
    Same place – same good shit.

:up:

Vilka är det som ska köra AF -180?

fredrik4 wrote:
    Vilka är det som ska köra AF -180?

Detta är min tråd, med frågor som jag vill ha svar på! Inte ngn annans frågor.. Så var vänlig& starta en egen tråd, lr sök efter det du undrade!! Men INTE i min tråd!!

Frida G wrote:
    Detta är min tråd, med frågor som jag vill ha svar på! Inte ngn annans frågor.. Så var vänlig& starta en egen tråd, lr sök efter det du undrade!! Men INTE i min tråd!!

Det var ju inte meningen. Men som du ser på resten av ”din” tråd så är det ett flertal som har ställt en massa frågor så jag trodde att det var oki..

fredrik4 wrote:
    Det var ju inte meningen. Men som du ser på resten av ”din” tråd så är det ett flertal som har ställt en massa frågor så jag trodde att det var oki..

Exakt min tanke oxå..

Om det har med decembercupen att göra..så, ja!Ingen fara,;) men meningen med denna tråden är ju att få reda på mer om just DC!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.