Decembercupen -06?!?

Home Forums Tävlingar och Events Decembercupen -06?!?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • Author
    Ogge wrote:
    Jajamensan. Undrar hur mycket folk det blir i vår klass.

Jag tippar på 40-50 stycken, anledningen till att jag tror att det blir så många är att många valde att hoppa över SM på grund av de nya reglerna.

tini wrote:
    hej! Arne!
    Kan jag dubblera AF och BB i DC-06. Skulle vilja testa att göra det om jag lyckas komma ner i -52.

Det vil jeg også gerne hvis man må få lov?? :yahoo:

Stiller gerne i både AF +164 og BB +57 :ph34r:
    (-52 kg er for langt nede i vægt for mig … men kunne være cool at vide at andre kvinder også stiller op i BB!!!)

… vil have lov at flexe :bb2:

Norah wrote:
    Det vil jeg også gerne hvis man må få lov?? :yahoo:

Stiller gerne i både AF +164 og BB +57 :ph34r:
    (-52 kg er for langt nede i vægt for mig … men kunne være cool at vide at andre kvinder også stiller op i BB!!!)

… vil have lov at flexe :bb2:

Inga problem, det blir dock dubbla startavgifter.

Arne Persson wrote:
    Inga problem, det blir dock dubbla startavgifter.

WEEEE :yahoo:

Perfekt Arne :emo-thumb
    …. that rocks :dance:

Benjamin wrote:
    Jag tippar på 40-50 stycken, anledningen till att jag tror att det blir så många är att många valde att hoppa över SM på grund av de nya reglerna.

Ja det är inte otänkbart. Å andra sidan verkar en hel del har gått över till CBB.

Ja ha får väl vädja till klubben om lite bistånd då, undra vad JP säger om det??????
    Arne-ser man ut som en ”räka ” om man är 162,5 och går i -52……
    Jag hoppas på att andra räkor is åfall våga pröva och för att svar någon annan så orken , tja den kommer det nog att vara si och så med i AF, men det är ju min huvudsport så jag får ta det som det blir…minska ambitionen på rod´den tex, symmetrin kanske blir bättre..och chins och dips framförallt 1,5 kg lättare….

Tini:up:

Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.