Home › Forums › Tävlingar och Events › Decembercupen -06?!?
Jag tippar på 40-50 stycken, anledningen till att jag tror att det blir så många är att många valde att hoppa över SM på grund av de nya reglerna.
Det vil jeg også gerne hvis man må få lov?? :yahoo:
Stiller gerne i både AF +164 og BB +57 :ph34r:
(-52 kg er for langt nede i vægt for mig … men kunne være cool at vide at andre kvinder også stiller op i BB!!!)
… vil have lov at flexe :bb2:
Stiller gerne i både AF +164 og BB +57 :ph34r:
(-52 kg er for langt nede i vægt for mig … men kunne være cool at vide at andre kvinder også stiller op i BB!!!)
… vil have lov at flexe :bb2:
Inga problem, det blir dock dubbla startavgifter.
WEEEE :yahoo:
Perfekt Arne :emo-thumb
…. that rocks :dance:
Ja det är inte otänkbart. Å andra sidan verkar en hel del har gått över till CBB.
Ja ha får väl vädja till klubben om lite bistånd då, undra vad JP säger om det??????
Arne-ser man ut som en ”räka ” om man är 162,5 och går i -52……
Jag hoppas på att andra räkor is åfall våga pröva och för att svar någon annan så orken , tja den kommer det nog att vara si och så med i AF, men det är ju min huvudsport så jag får ta det som det blir…minska ambitionen på rod´den tex, symmetrin kanske blir bättre..och chins och dips framförallt 1,5 kg lättare….
Tini:up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY