Home › Forums › Tävlingar och Events › Decembercupen 2005 – Vilka ställer upp…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 november, 2005 at 20:00 #1057982Anonym anvandareMember
fan Stefan, du liknar James Hetfield i METALICA p
20 november, 2005 at 12:31 #1057983Anonym anvandareMemberPELLEs wrote:fan Stefan, du liknar James Hetfield i METALICA på ditt foto.Jag har faktiskt hört det förut ett par gånger ..
20 november, 2005 at 12:35 #1057984Anonym anvandareMembertrapetsius wrote:Fast jag sa att jag ALDRIG skulle göra om det så är man på G igen!Det blir +180 och jag skall definitivt vara bättre än förra året, fast jag inte var dålig!
Tp.:emo-thumb
Samma här …
Lycka till ..vi syns på scen:bb2:
Mvh Stefan
20 november, 2005 at 12:49 #1057985Anonym anvandareMemberDet gör vi stefan!
Måste säga att på bilderna från BF nu senast så såg du vass ut!
Men men, jag skall göra ett försök ändå….he he
Tp.
20 november, 2005 at 14:35 #1057986Anonym anvandareMemberSam jr wrote:jag kör dc och lucia minus 70kgkör både jr och senior på dc
Tjena Samir! Hur går du det nu då? Fan inte långt kvar Du måste va kanllhård vid det här laget. Jag komer nog landa på en oldschool-fitness fysik alá båstad typ Men jag é nöjd, har aldrig vart i denna formen!
Segt värre o köra lucia också sen men jag fattar att du gör det, efter all den diet du har kört (En månad mer än mig va? Jag har kört 4) så är det bara att köra på ! Jag hade kunnat tänka mig att köra lucia också men det finns ju ingen AF utan bara BF som jag är ALLDELES för liten förHa det gött ses i Lund
20 november, 2005 at 14:46 #1057987Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjena Samir! Hur går du det nu då? Fan inte långt kvar Du måste va kanllhård vid det här laget. Jag komer nog landa på en oldschool-fitness fysik alá båstad typ Men jag é nöjd, har aldrig vart i denna formen!
Segt värre o köra lucia också sen men jag fattar att du gör det, efter all den diet du har kört (En månad mer än mig va? Jag har kört 4) så är det bara att köra på ! Jag hade kunnat tänka mig att köra lucia också men det finns ju ingen AF utan bara BF som jag är ALLDELES för liten förHa det gött ses i Lund
sluta klaga…din brorsa har ju fan legat på diet sedan i feb…..:bb2: bara å gilla läget….
29 november, 2005 at 19:01 #1057988Anonym anvandareMemberReyky wrote:sluta klaga…din brorsa har ju fan legat på diet sedan i feb…..:bb2: bara å gilla läget….Ha ha ha !!!
SNART
See ya
2 december, 2005 at 15:53 #1057989Anonym anvandareMemberja shit! om du nu syftar p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.