Decembercupen – en gemytlig tävling!

Home Forums Tävlingar och Events Decembercupen – en gemytlig tävling!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Såhär några dagar efter Decembercupen måste jag säga att jag upplevde den som en tävling där stämningen var på topp, både bland publiken och bland deltagare. Det var en elektrisk positiv atmosfär som rådde under hela dagen och detta är det fler som har hållit med mig om. För oss tävlande var det väntetiderna som var jobbiga, men som helhet måste man ge beröm åt en tävling som DC som har en viss charm som inte alltid kan återfinnas i andra tävlingar. Man ska inte heller glömma att arenan i Lund är mkt fin och publikvänlig. Ville bara yttra några tankar om detta såhär på morronkvisten. Nu är det dags för träning..vad annars?:bb2:

:up: jag instämmer i helt o hållet!! Det var bättre än jag förväntade mig! Snälla o hjälpsamma människor!! Det var kanon-bra!

Instämmer :up: Det är en speciellt härligt känsla i pumprummet& runtomkring.. Nervositet, spänning, och en härlig glöd hos alla som vill göra sitt bästa ifrån sig. Doften av Jan Tana, bikinibite och blod-svett&tårar..oslagbart! En nybörjartävling av högsta klass!! Jag hade det iaf mkt roligt :) Ett speciellt tack till Scandic som låter oss alla galna byggare få tävla hos dem :worship:

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.