Dennis Wolf tar förstaplatsen!

Home Forums Tävlingar och Events Dennis Wolf tar förstaplatsen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

1. Dennis Wolf
    2. Desmond Miller
    3. Kai Greene
    4. Branch Warren
    5. Silvio Samuel Saviour

Härligt.

Desmond Miller 2:a?? lite skumt lr??

Kom inte Darrem Charles ens top-5?

tycker tävling vad konstig! top 5 var underligg? branch var inte i toppform som i New york!, desmond var sämre form han me såg de ut som…glad för dennis wolf hade silvio 2:a o kai greene 3:a…kvalificerad till olympia…gryymt!!
    johnnie jackson var slät, samma sak med darrem!

2bigforu wrote:
    Desmond Miller 2:a?? lite skumt lr??

Mycket, om någon har brister så är det han!

[img=http://i11.tinypic.com/5y0inmv.jpg]

Kalle.A wrote:
    Mycket, om någon har brister så är det han!

[img=http://i11.tinypic.com/5y0inmv.jpg]

han ser bra ut där :up:

Sag Silvio for ngra dar sen, han borde nog fatt en hogre placering.

Vann Dennis på lineupfysiken framifrån tro? Små vader, liten rumpa, dålig nederdel på ryggen, gigantiska framsida lår, stora axlar. Symetriskt borde det inte räcka så långt

edit: smal midja kan ju vara värt en del iofs

gosh wrote:
    Vann Dennis på lineupfysiken framifrån tro? Små vader, liten rumpa, dålig nederdel på ryggen, gigantiska framsida lår, stora axlar. Symetriskt borde det inte räcka så långt

Han var synnerligen imponerande när man såg honom i verkligheten.

gosh wrote:

storlek/form, linjer i jämförelse med motstådarna vinner han på.
    visst har han brister precis som du säger; nederdelen av ryggen och vader tycker jag är det som är mest märkbart…
    …men en mycket konkurrenskraftig fysik!

Arne Persson wrote:
    Han var synnerligen imponerande när man såg honom i verkligheten.

Det kan jag absolut tänka mig, han har ju väldigt freakig fysik. Men om man ser till det symetriska, det skriker ju ”discobyggare+framsida lår” lång väg om honom.

Sätter en hundring på att han hatar marklyft och tycker det är jättefult med vältränad rumpa.

Bara för han tävlar på proffs nivå betyder inte han kanske vill förstöra sin fysik tycker inte gluteus ska vara för stor på en byggare visst de är en muskel de med, men har väldigt svårt o tro att dommarna ska döma den som vilken annan kroppsdel som helst symmetrisk sätt.
    På Kai Green fysik passar de bra men skulle inte göra sig så bra med en sån gluteus på wolf tror jag

gosh wrote:
    Det kan jag absolut tänka mig, han har ju väldigt freakig fysik. Men om man ser till det symetriska, det skriker ju ”discobyggare+framsida lår” lång väg om honom.

Sätter en hundring på att han hatar marklyft och tycker det är jättefult med vältränad rumpa.

Martin.P wrote:
    Bara för han tävlar på proffs nivå betyder inte han kanske vill förstöra sin fysik tycker inte gluteus ska vara för stor på en byggare visst de är en muskel de med, men har väldigt svårt o tro att dommarna ska döma den som vilken annan kroppsdel som helst symmetrisk sätt.

Tror du damerna håller med ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.