Diskutera Mr. Olympia Live här, när det gäller!

Home Forums Tävlingar och Events Diskutera Mr. Olympia Live här, när det gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 401 total)
  • Author

:(

Det är synd Ronnie 4:e plats:)

TOP 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1: Jay Cutler
    2: Victor Martinez
    3: Dexter Jackson
    4: Ronnie Coleman
    5: Dennis Wolf
    6: Melvin Anthony
    7: Silvio Samuel
    8: Gustavo Badell
    9: Johnnie Jackson
    10: David Henry

Justitiemord…Victor skulle ha vunnit. Sova ftw.

Vad var det jag sade hahaha CutlerCutlerCutler:)

Woho fan va härligt :up::bb::kicking:

Jay Cutler!!!

jaha ja.

Andreas Guiance wrote:
    Justitiemord…Victor skulle ha vunnit. Sova ftw.

Sluta med sånt trams, hårt mellan dessa två de va jämnt värre å inget annat. De kunde nästa sagt vem som heslt av de två men de lutade åt Cutler

Thats it folks..

En trygg vinnare att sätta. Victor var mer on men när han utmusklar jay om nått år så…

God night boys & sov gött……………………. PS nu ljusnar det hehe

cutlers midja hum mätte den en meter? martines bättre. wolf borde varit trea.

Jay är väl ett bra ansiktet för sporten

Iaf ett brett ansikte

Cuttan wrote:
    Sluta med sånt trams, hårt mellan dessa två de va jämnt värre å inget annat. De kunde nästa sagt vem som heslt av de två men de lutade åt Cutler

Trams? Victors linjer är överlägsna mot Jays. I min bok har jag även en sån som Melvin framför honom. Sen att jag förstår att domarna kan tycka att det är tight är en annan femma. Men Victor borde vunnit och så länge jag tycker det är det ett justitiemord att han inte gjorde det:nod

(För mig…)[/b]

Fyfan kan det blir bättre ? Jay cutler got to love him

Meh, visserligen skulle jag hellre ha sett Victor som vinnare men jag tycker inte det var helt fel att Jay vann. Victor var hårdare men trots det var Jay aningen bättre från en del poser.

Jag säger inte att jag är helt nöjd med domslutet, min poäng är helt enkelt att resultatet inte är någon större skandal. Jag ville få detta sagt innan allt för mycket skrivs i överdrivna ordalag om hur fel vinnare det blev. :p

Näe, nu ska jag gå och sova ett par timmar till innan det är dags att knata till gymmet. G’natt.

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.