Eftersnack (Delad tråd från ”Förhandsinfo”)

Home Forums Tävlingar och Events Eftersnack (Delad tråd från ”Förhandsinfo”)

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Någon som var med i invägningen? Bilder ?

Anne wrote:
    Någon som var med i invägningen? Bilder ?

Det fanns ingen som tog kort under tiden jag vistades i det rummet, då var jag iof bland de första, men jag var även in en snabb sväng senare och jag noterande ingen fotograf då heller.. Så du får nog överleva utan bilder. 8)

Det är väl mer utställare på plats än de som finns listade på SKKFS hemsida??

Vad hände med posedownen för herrar -90kg (tror jag det var) de hade väl ingen posedown, blev väldigt förvirrad:|

Mantus wrote:
    Vad hände med posedownen för herrar -90kg (tror jag det var) de hade väl ingen posedown, blev väldigt förvirrad:|

Only to protect the innocent…

Nej, där blev det en miss av Roger som för övrigt gjorde ett glimmrande jobb, eller hur?

TACK FÖR EN BRA TÄVLING!! Till alla som var där och tittade: Tack för allt stöd och påhejningar!! BLEV TAGGAD TILL TUSEN VARJE GÅNG MAN SKULLE UT!!

Janpeter Sangborn wrote:
    Only to protect the innocent…

Nej, där blev det en miss av Roger som för övrigt gjorde ett glimmrande jobb, eller hur?

Ja så var det, nu kommer jag ihåg.
    Mycket bra domarjobb, tyckte det var roligt att ni dömde mer på kvalitet och symetri än överdriven kvantitet. Roligt att vara på en tävling där man kunde gissa rätt på de flesta av deltagarna. :up:
    Otroligt roligt att det fanns två medaljtagare på EM bland de tävlande, det borgade för bra underhållningsvärde i klasserna.

Johan Oldenmarks intresse för sporten, finns det kvar? Tyckte han gjorde ett oseriöst intryck i söndags. Hans skämt om Hoa Hoa höll uppe hans framträdande men annars var han rätt så vimsig! :|

Synd att det inte kom mer folk och tittade på alla duktiga tävlande, det var lite tomt på läktarplatserna!

Jag har ca 380 bilder från tävlingen, men jag har inte hunnit gå genom dom än. Dom kommer i dagarna, just nu är jag mest trött.

melancoolio wrote:
    Johan Oldenmarks intresse för sporten, finns det kvar? Tyckte han gjorde ett oseriöst intryck i söndags. Hans skämt om Hoa Hoa höll uppe hans framträdande men annars var han rätt så vimsig! :|

Synd att det inte kom mer folk och tittade på alla duktiga tävlande, det var lite tomt på läktarplatserna!

Lite dyrt var det faktiskt om man bara kunde titta en dag… hade gått på 500:- söndagen, kände att så här innan man fått lön så fanns inte de pengarna.. Ville verkligen se finalen också men…..
    // Lisa!!

några bilder..

[http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=384#]

[http://www.x3mgym.com/sr/foto_galerija_pop_up_takmicenja.php?uid=386]

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.