Eftersnack – Fitnessfestivalen…!

Home Forums Tävlingar och Events Eftersnack – Fitnessfestivalen…!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

en fantastisk helg är över… :emo-thumb
    …men det finns massor att risa och rosa…

jag var själv väldigt upptagen av att följa varje minut av bodybuilding tävlingarna lördag och söndag och det visades riktigt bra klass av flera deltagare…
    …minst 2 st nya stjärnskott fick vi se; Keivan Gomanian och Krystian Gutowski:

[img=http://img371.imageshack.us/img371/2136/ff20349hg6.jpg][img=http://img371.imageshack.us/img371/3408/smalff06lpherrm755605hd7.jpg]dom har kvalitet att vinna SM-Guld och mer därtill!

vad tyckte ni andra var bra resp. dåligt med FF…? :bb:

Kevin var förvånadsvärt bra
    Lite mer massa och en bättre mage så blir han ännu vassare

Mässan var lika rolig som alltid men visst var det mycket mindre i år om man jämför med ifjol kan det ha något med 25 års jubileumet att göra ?

Var första gången jag var där och jag blev imponerad!:up: Hade även jag väntat mig lite mer montrar osv men händelserna runt omkring var kanon!!

Dessutom väldigt fina priser på det mesta!!

Var Budo-fitness eller fairing där förresten? De kanske inte brukar vara där? :|

#Sly# wrote:
    Var första gången jag var där och jag blev imponerad!:up: Hade även jag väntat mig lite mer montrar osv men händelserna runt omkring var kanon!!

Dessutom väldigt fina priser på det mesta!!

Var Budo-fitness eller fairing där förresten? De kanske inte brukar vara där? :|

budo-fitness brukat ha en monter fairing vet jag faktiskt inte

Tycker att damernas body fitness tog väldigt lång tid….:O :O

Ingen som filmat söndagens fria program i CBB-tävlingarna?

när jag ändå är inne på Keivan:

[img=http://www.muscle.se/gallery/gal_data/ff06/luciaclassic/_smal_FF06_luciaclassic_5966.jpg]Farzad, Jari, Fredrik, Keivan.

titta på den lille knatten till höger…
    ”…när jag ser hans fysik så går tankarna till Lee Labrada (en liten stor stjärna…)”

Keivan var hårdast, bäst i dubbel-biceps bak och i sidechest…
    …men blev bara 6:a. bryr mig inte om att säga vilken plats han borde fått, men när jag ser på bodybuilding så är en kille med Keivans form och fysik något som fastnar på min näthinna och som imponerar!

visst utstrålning och att sätta rätt pose direkt är något han får lära sig (vet att han har tävlat en del i Iran och deras sed är förmodligen lite annorlunda)

men hur han än för sig på scenen, så är jag övertygad att hans fysik kommer att tala för sig själv nästa gång!PS. är ej nära vän med Keivan utan ser bara hans potential.[/b]

Håller med dig Jonas till fullt o pricka.

Daniel Gustavsson wrote:
    Håller med dig Jonas till fullt o pricka.

Instämmer helt, det är vad som bör kallas Bodybuilding:nod

Vad tyckte ni om juniorer – 80 ?

Jonas Lundberg wrote:
    när jag ändå är inne på Keivan:

[img=http://www.muscle.se/gallery/gal_data/ff06/luciaclassic/_smal_FF06_luciaclassic_5966.jpg]Farzad, Jari, Fredrik, Keivan.

titta på den lille knatten till höger…
    ”…när jag ser hans fysik så går tankarna till Lee Labrada (en liten stor stjärna…)”

Keivan var hårdast, bäst i dubbel-biceps bak och i sidechest…
    …men blev bara 6:a. bryr mig inte om att säga vilken plats han borde fått, men när jag ser på bodybuilding så är en kille med Keivans form och fysik något som fastnar på min näthinna och som imponerar!

visst utstrålning och att sätta rätt pose direkt är något han får lära sig (vet att han har tävlat en del i Iran och deras sed är förmodligen lite annorlunda)

men hur han än för sig på scenen, så är jag övertygad att hans fysik kommer att tala för sig själv nästa gång!PS. är ej nära vän med Keivan utan ser bara hans potential.[/b]

Hade svårt att hålla vissa poser utan att behöva röra sig o sätta dem på nytt, Tex dubbelbiceps bakifrån o latspred.
    Men i övrigt ruggig!! Många tummar upp för denna grabb!!

Det var tur att Keivan var så hård och så bra för annars hade färgen förstört mycket.

något jag vill risa ordentligt är: :nono:

att det inte fanns något klart körschema för klasser, ronder, pauser osv.
    det räcker inte att säga att det är paus kl. 17.00, som på lördagen…
    2 timmar innan så vet man inte om ens klass hinns med före pausen eller inte.

coachade själv lite på söndagen och ingen backstage hade någon koll på körschemat, mycket dåligt! 👿

det ska oftast laddas med salt, socker, vatten, mineraler osv. i rätt tid för att få den tajta looken på scenen…
    …många svepte/intog sin laddnings-dos flera timmar för tidigt…

jag som coach/förste smörjare fick lägga 4-5 timmar av min dyrbara ;) tid (istället för ett par timmar) för att bena ut när långa klassen i CBB skulle upp.
    kändes ganska onödigt när jag bara skulle vara en hjälpande hand…

att det finns ett fullständigt körschema backstage, tycker jag som coach/tävlande är det minsta man kan begära! (inte tider, utan ordningen på klasser, pauser, gärtposörer m.m)
    antar att det är fler än jag som efterlyser ett tydligt körschema? :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.