En del tävlingsbilder från dag 2 på FF

Home Forums Tävlingar och Events En del tävlingsbilder från dag 2 på FF

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

[http://picasaweb.google.com/perghosh/FF1/ FF dag2]

tack! Bra bilder!

På bilderna känns Norman som mer ”byggare” än Kazemi, trots skillnaden på hårdhet, allt baserat på bilder, kan ju se annorlunda ut live, inte ovanligt iofs.

Tackar :emo-thumb

rfb wrote:
    tack! Bra bilder!

På bilderna känns Norman som mer ”byggare” än Kazemi, trots skillnaden på hårdhet, allt baserat på bilder, kan ju se annorlunda ut live, inte ovanligt iofs.

Håller med :up: Enligt mig är det klasskillnad på de två till normans fördel. Så stor skillnad på hårdhet tycker inte jag det är, däremot på vaskularitet

gosh wrote:
    Håller med :up: Enligt mig är det klasskillnad på de två till normans fördel. Så stor skillnad på hårdhet tycker inte jag det är, däremot på vaskularitet

För att fortsätta offtopic – vad hände med Jari? Var övertygad om att Farzad, Norman och Jari skulle dela på pallplatserna.

Tycker helt klart Norman borde tagit Kazemi.

Kul att träffa dig Gosh :)

Även släta hamnar på pallplats ser de ut som. Alltid ett jävla tjat om att man ska va hård osv, vilket jag håller med om. Därför va Farzad självklar 1a , poserade även bra. Inte en krabba på sitt fria samt ett genomtänkt poserande i jämn o bra takt till sin låt.
    Keivan skulle ABSOLUT kommit högre, hårdast på scen, poserade underbart bra på sitt fria.
    Gumse trodde jag skulle komma hörde upp, va hård. Dock så måste han öva mera på sitt fria. Funkar inte göra most muscular 5ggr ca.
    Därför va de helt rätt med Norman på pallplats , mkt bra posering, schysst utstrålning bra massa.

gosh wrote:

Ja, då ljög inte bilderna :)

Man blir lite volymimponerad, så det lurar nog ögat, men är inte volym en del av sporten egentligen? Den har väl ett värde i sig?

Skit samma, bedömningssport, och Norman kommer alltid kunna ”se ner” på Kazemi ändå :D

(För att förtydliga, detta är ju ett forum, allt man skriver missförstås, Jag tycker inte Kazemi är ovärdig vinnare, detta är en bedömningssport, men mitt personliga tycke säger att volym ska även det premieras, och detta rätt kraftigt. Men efter de premisser
    domarna arbetar så vann ju rätt person, så är det ju alltid inom bedömningssport.)

Najs! Damn va man ångrar att man inte stannade hela lördagen + åkte dit på söndagen me :P
    Vad använder du själv för prylar då? :)

magiskt stor är han norman! ny favorit!:emo-thumb

Grymma bilder vännen!
    Tack

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.