Home › Forums › Tävlingar och Events › En ytterst preliminär startlista som troligen är inaktuell ikväll
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 november, 2005 at 02:55 #1057819Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Henrik Gustafsson Citygym Asarum
Magnus Lundh MM Sports Göteborg
Christian Skanderby IKSU Umeå
Ravin Robin Team Classic Helsingborg
Ronnovius Jack Team Classic Helsingborg
Martin Arnemar Nitrogym Karlshamn
Johan Larsson Bodycenter Ljungby
Mikael Sommar Team Gymboden Ystad
Joakim Nilsson Team Gymboden Ystadva kul att vi har några från helsingborg!
men arne, ang robin ravin… vill du dubbelkolla det en gång till?
för jag vill veta om det é en viss kille som ska tävla, men han heter robin ravn30 november, 2005 at 10:31 #1057820Anonym anvandareMemberchidde wrote:va kul att vi har några från helsingborg!men arne, ang robin ravin… vill du dubbelkolla det en gång till?
för jag vill veta om det é en viss kille som ska tävla, men han heter robin ravnOk, Tack! Ändrat!
30 november, 2005 at 11:49 #1057821Anonym anvandareMemberArne
En annan variant kan vara att göra som man får göra på gymet, lägga en viktplata(modell större) framför och en bakom så står den still!
Problemet är ju först och främst för oss långa pojkar som väger lite mer, man får så lätt skutt!!
Tp.:emo-thumb
30 november, 2005 at 12:10 #1057822Anonym anvandareMembertrapetsius wrote:ArneEn annan variant kan vara att göra som man får göra på gymet, lägga en viktplata(modell större) framför och en bakom så står den still!
Problemet är ju först och främst för oss långa pojkar som väger lite mer, man får så lätt skutt!!
Tp.:emo-thumb
Få in en bra teknink så behöver man inte ha någon platta varken fram eller bak. Jag har inga problem att få rodden att stå någorlunda still.
Men sen är kanske golvunderlagen annorlunda på tävlingen.Mvh Mr. Basic
30 november, 2005 at 15:43 #1057823Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Ok, Tack! Ändrat!så det finns alltså en kille som heter robin ravn som ska tävla?
(jag har som sagt ingen aning, robin ravin kan mycket väl stämma.. men då é isåfall nån annan jag inte känner till)30 november, 2005 at 15:50 #1057824Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Få in en bra teknink så behöver man inte ha någon platta varken fram eller bak. Jag har inga problem att få rodden att stå någorlunda still.
Men sen är kanske golvunderlagen annorlunda på tävlingen.Mvh Mr. Basic
Jag var med förra året och jag vet hur det gick, skall väl försöka få bort problemen så man kan koncentrera sig på rodden istället och ge max!
Tp.
30 november, 2005 at 17:35 #1057825Anonym anvandareMembertrapetsius wrote:Jag var med förra året och jag vet hur det gick, skall väl försöka få bort problemen så man kan koncentrera sig på rodden istället och ge max!Tp.
Det hade väll inte varit dumt att man fick ha med sig sin coach upp på scenen för att få lite hjälp att hålla rodd maskinen på plats ( som någon nämnde tidigare i tråden )
Mvh
30 november, 2005 at 18:25 #1057826Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Det har jag tyv30 november, 2005 at 18:26 #1057827Anonym anvandareMemberAlm wrote:hur många biljetter finns tillgängliga till finalen ?
hur många finns det kvar ?60 st igår kväll
1 december, 2005 at 13:46 #1057828Anonym anvandareMemberdenne robin från hbg är han som har fitnesshop…vet att han ska tävla för classic
2 december, 2005 at 08:51 #1057829Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Mm, visst är han söt lilla Subotaijaaa. Blir ju glad:emo-thumb :p
2 december, 2005 at 16:55 #1057830Anonym anvandareMemberNu
3 december, 2005 at 23:27 #1057831Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Mm, visst är han söt lilla Subotaimykcet! Precis som dig:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.