Ett gigantiskt stort TACK!

Home Forums Tävlingar och Events Ett gigantiskt stort TACK!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Magnus Mossenberg och Maria Ahlberg som jobbade häcken av sig under hela helgen för att få det att funka. Ni var underbara.
    Fredrik Olenborg och Linda-Marie Sundberg i sekreteriatet. Superbra jobbat hela helgen, lugna och trygga hela tiden.
    Alla domare som orkade med dom långa passen (tur att man har stor blåsa och liten magsäck :D ). JP, my main man. 100 poäng av 100 möjliga (trots att du är en otrevlig jävel)
    Alla funktionärer som såg till att allt fungerade klockrent. Utan er så hade det aldrig gått.
    Anderberg, min skånske broder, som skötte musiken. :up:
    Helgens speakers. Lisbeth och Johnny Grape som gjorde ett suveränt jobb under Luciapokalen. Jag hoppas verkligen att ni kommer att göra om det fler gånger. Klockrent.
    Roger Zapfe, lugn, bra, militärisk och skånsk. Kan det bli bättre?
    Cicci Benjaminsson och Eva-Linda Karlsson som styrde och ställde bland alla bodyfitnessdamerna. Ni gjorde ett kanonjobb.
    Roddy Benjaminsson som tog hand om classic bodybuildinggrabbarna.
    Alex Danielsson och Ove Rytter. [img=http://bestsmileys.com/bowing/1.gif]Och såklart publiken. En stor applåd till er.[img=http://bestsmileys.com/clapping/4.gif]Och till alla jag har glömt…… Tack!

Nu skall ett stycke dödstrött huvuddomare gå och lägga sig.

Kan inte annat än hålla med! Även om du är en dryg liten skåning har du dina ljusa sidor – rätt många och ofta.

Mr Mossenberg och Miss Ahlberg än en gång plus våra guardian angels i sekretariatet än en gång plus en vänlig tanke till den briljanta hjärna som tänkt ut vilka som skulle vara speakers under helgen:
    Fem bodybuildingencyklopedier av fem möjliga till Mrs and Mr Grape.
    Fem kvartsvarvsvändningar av fem möjliga till ”Black and white” Benjaminsson och Karlsson (fan vilken pli ni höll på de tävlande!).
    Mycket gött jobb av Mr Benjaminsson och extra plus för kreativ tävlingsordning.
    Och avslutningsvis en hel triceps snabbt till Mr Zapfe – puts och studs, disciplin och raka led. Me like!

Tyvärr blir även Jag någon gång tvungen att krypa till korset……..:)

Dunk dunk, klapp klapp….Ni (Domarstaben) gjorde ett mycket bra arbete denna helg! Alltid (harkel) ett trevligt bemötande, åtföljt av ett snabbt o informativt svar när detta behövdes. Jag tycker det kändes som om Ni verkligen hade gett er xxx på o höja upp Er ett snäpp denna festival.

Dessutom anser Jag att Ni behöll skärpan o denna(iaf i mitt tycke)höga klass på ett helt annat sätt än tidigare. Detta trots en riktigt hög belastning periodvis (tex.Lucia BF+163). Så ta åt er nu för fan, åsikter o ord som dessa är inget som Jag spottar ur mig till vardags……

Mossenberg med sin järn-crew…..vad kan man säga? Superlativen räcker inte till i detta fall! :worship:

Det samma gäller för Johnny o Lissan……makalöst bra o alltid glimten i ögat!

Slutsummeringen på hela FF blir ganska lätt för Mig……toppklass!!

tyckte oxå det var en kanonhelg med många tävlande som slitit hårt o länge, mycket publik, en mässa som gjorde plånboken tom och inte minst i en härlig stad som göteborg! (inte så långt dit för oss skåningar)
    riktigt roligt att så många nappar på bodyfitness! hopps bara lika många ställer upp på sm….det var ju hög klass på deltagarna dessutom.
    jag var speciellt imponerad av cissis och evalindas jobb på scen! de bjöd på sig själva med lite anekdoter och humor :emo-thumb

o när man sitter där i publiken o blir lite trött, seg o okoncentrerad emellanåt kan man ju inte låta bli att beundra hur domarna pallar med att sitta där en hel dag, eller två och inte få tappa fokus för mycket.. TUMMEN UPP FÖR ER :up:

när lucia classic killarna showade på scen gick det lite rysningar i min kropp då jag kom på att nu är det flera månader tills nästa gång jag får se nåt sånt här live igen…:P

:) Skitkul helg ..jag jättenöjd :) …Grattis till alla som va med och kämpa .. och tack till alla trevliga funktionärer det flöt på bra där bakom..

GOD JUL :drunk:

Ja det var en jätte kul helg. Det var första gången jag besökte Fitness festivalen och defenitivt inte den sista. Många utställare och bra tävlande. Lucia classic var extra kul att se, speciellt ”the big boss” Fredrik Carlsson. Grattulerar till tredjeplatsen.

Är väl inte helt nöjd med min egen placering i cbb +178, men men. Bra motstånd. Nu är det bara att sätta igång att äta och svälla igen och förmodligen komma tillbaka nästa år. Bättre och större. Tävlingen funkade bra även om det blev lite förseningar pga alla bodyfitness tjejerna. Men det är ju sånt som händer.

Skulle villja tacka Luke Ray på ScandiTan för den fina färgen och all hjälp. Synd att vissa inte kan låta dina saker vara ifred bara. Vill dem ha dina tjänster kan dem betala för det, det var det värt. Tack Tack!!:emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:
    Kan inte annat än hålla med! Även om du är en dryg liten skåning har du dina ljusa sidor – rätt många och ofta.

Mr Mossenberg och Miss Ahlberg än en gång plus våra guardian angels i sekretariatet än en gång plus en vänlig tanke till den briljanta hjärna som tänkt ut vilka som skulle vara speakers under helgen:
    Fem bodybuildingencyklopedier av fem möjliga till Mrs and Mr Grape.
    Fem kvartsvarvsvändningar av fem möjliga till ”Black and white” Benjaminsson och Karlsson (fan vilken pli ni höll på de tävlande!).
    Mycket gött jobb av Mr Benjaminsson och extra plus för kreativ tävlingsordning.
    Och avslutningsvis en hel triceps snabbt till Mr Zapfe – puts och studs, disciplin och raka led. Me like!

Så proffsigt!! Och som alla jobbade på! Ni såg ut att trivas varenda sekund, blev lite avis…;)
    …men jag satt och slappa och njöt i två helt underbara dagar med så många bra tävlande och mycket annat.
    Cissi och Evalinda, vad ska jag säga…:worship: :worship:

Kram!
    Maria

Vilken underbar helg!!![/b]
    Tack till alla som gjorde Fitnessfestivalen 2006 så lyckad :worship: :worship: :worship:

Kan bara instämma: tack för en proffsig tävling!:up:

Även tack till Luke för färgen (som du sa ”any colour is better on you” ;)).
    Stort tack till mina medtävlande Stefan, Micke och Thomas, klockrena killar.

Publiken var ju dessutom super i år.:up:

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.