- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Ett stort tack..
Till alla som stöttade mig på hemmaplan igår på Decembercupen! Det var verkligen enormt tryck på tävlingsarenan igår och det kändes som jag hade publiken med mig! Då är det verkligen kul att tävla. Jag kände mig hög på finalpasset.
Vill även återigen gratulera Kapten Jimmy för sin prestation! Nu e du kung!:emo-thumb
För övrigt inser jag att jag har en del grejor att förbättra till Luciapokalen som kräver mindre justeringar så det är bara att ladda om och ta nya tag. En annan sak jag inser är att jag aldrigt skulle druckit en liter julmust tillsammans med min hemmagjorda pizza innan jag gick och la mig igår. Nu sitter maten i strupen och kolsyran ligger under och vill spränga upp pizzan igen. Nästa vecka tror jag jag fimpar kolsyredrycker…:yikes:
Måste fråga: vad heter låter och vem har gjort den som du gjorde ditt fria till?
Instämmer :emo-thumb
Vi andra i klassen stod backstage och diggade hela bunten:D
MVH: Andreas…
Den var grym :emo-thumb
Tror jag ska vänta några dagar till innan jag avslöjar mitt låtval:p
kom igen nu……. Avslöja låten!
Now’s the time!
Gruppen heter Edguy och skivan och likaså låten heter ”Vain Glory Opera” :emo-thumb
Den går inte att lyssna på utan att att man slår en pose!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY