Home › Forums › Tävlingar och Events › FEVER OCH HANS KAMERA PÅ 24-timmarsloppet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2006 at 15:08 #988917Anonym anvandareMember
mkt stark prestation av er alla tre….grymt impad:up:
4 augusti, 2006 at 13:38 #988918Anonym anvandareMemberHåller med resten, sjukt imponerande att du klarade detta..´med vilja och engagemang är inget omöjligt ser jag…keep it up!!! :emo-thumb
5 augusti, 2006 at 12:25 #988919Anonym anvandareMemberpolaren:
Jo jag hängde där ett tag innan Body kom upp.
Men jag har inte tid att var på flera forum, men annars är Kolozzeum ett mycket bra forum.denny:
No shit!
Man måste var lite galen ibland, höjer livskvaliten
Nästa utmaning blir ett 48-h lopp8)Addegbg:
Det är nog jobbigare att springa det loppet än 24-h.
Men det gör förmodligen mer ont i 24-h
Lycka till med loppet och återkom gärna med resultat.Reyky
Tack tack:oHardstyle:
Det stämmer, men det är extra kul när man inte tror att det går.Tack alla för visat intresse!
Även fast man varit aktiv över 24-h och löpt över 19 mil, så har jag alltid kraft till mina armävningar.
6 augusti, 2006 at 17:54 #988920Anonym anvandareMemberÅhhh, vad roligt med 24-timmarslopp!!!
Måste jag också testa någon gång. Sprang Göteborgsvarvet för första gången detta år och ska fortsätta med det till att börja med. 2.04.42 blev tiden i år så inför nästa år satsar jag på under 2h, helst 1.50..!! Håller precis på att prova att köra med pulsklocka en del för att få koll på hur min puls ligger. Är det något du gör någonting?
Jag är grymt imponerad av dig och Åsa och era prestationer!! Vad kul att hittat en levnadspartner med samma brinnande intresse för att utmana sig själv och sin kropp. :up:
6 augusti, 2006 at 20:40 #988921Anonym anvandareMemberTjenare Georg! Grattis till er båda (I seeent eftserskott 😮 ). Allt väl med er?
Är snart dags att träffas igen tycker jag Kanske över en kopp ”prutt-the”? Hehe7 augusti, 2006 at 22:39 #988922Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Åhhh, vad roligt med 24-timmarslopp!!!Måste jag också testa någon gång. Sprang Göteborgsvarvet för första gången detta år och ska fortsätta med det till att börja med. 2.04.42 blev tiden i år så inför nästa år satsar jag på under 2h, helst 1.50..!! Håller precis på att prova att köra med pulsklocka en del för att få koll på hur min puls ligger. Är det något du gör någonting?
Jag är grymt imponerad av dig och Åsa och era prestationer!! Vad kul att hittat en levnadspartner med samma brinnande intresse för att utmana sig själv och sin kropp. :up:
Ja det tycker jag verkligen att du skall göra, men testa först något marathon (4,2 MIL) och sedan finns det ju sex timmarslopp och 10,12 h:s lopp som du kan testa innan ett 24-h.
Använder mig inte av någon pulsklocka (men jag har flera st), då jag inte anser att det ger mig någon funktion.
Jag är inte intresserad av min vilopuls, då jag aldrig vilar;)7 augusti, 2006 at 22:44 #988923Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjenare Georg! Grattis till er båda (I seeent eftserskott 😮 ). Allt väl med er?
Är snart dags att träffas igen tycker jag Kanske över en kopp ”prutt-the”? HeheTack tack!
Vi mår prima och har fullt upp som vanligt.
Ja ni får bjuda ner oss;)
Skall nog köra ett lopp i Landskrona om ca tre veckor och då vore det ju lämpligt och komma förbi.
Hälsa frugan. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.