Home › Forums › Tävlingar och Events › Fever och hans kamera på FF-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2006 at 22:52 #924329Anonym anvandareMember
Lite till innan sängen
14 december, 2006 at 23:27 #924330Anonym anvandareMemberDen ena kom 5:a i -57 kg för damer och den andra vann -57 kg för damer.
15 december, 2006 at 00:18 #924331Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Den ena kom 5:a i -57 kg för damer och den andra vann -57 kg för damer.Grrrrrrrrrrrrr:ph34r: :nono:
15 december, 2006 at 10:25 #924332Anonym anvandareMemberHej Fever!!! En eloge först för din snygga tomtedräkt på tävlingen!!! Även om vi som tävlade svävade i moln så blev vi påminda om vad ska skall ske efter tävlingen!!! Juuul o en massa svulleri haha…
Jag har ett svagt minne av att du tog några bilder på mig backstage… skulle jätte gärna vilja se en av dem i alla fall.. behöver jag tillägga den som ser bäst ut då? :p
15 december, 2006 at 10:39 #924333Anonym anvandareMemberLilT wrote:Men vart är följetongen av bilderna??Pratbubbla: Men lilla Pierre, jag säger ju att du måste gå upp 20kg!
Jag är tjocksmal som vanligt, men jag kör protein och godisdieten som vanligt, varför äta kolhydrater i maten!? (Det lustiga är att denna pratbubbla inte ens är ett skämt typ! Detta var vad som sas.)Så mycket godis du äter och ändå ser du ut som du gör,du har lyckats hålla formen trots det, men jag ska bli smal istället
15 december, 2006 at 11:11 #924334Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Den ena kom 5:a i -57 kg för damer och den andra vann -57 kg för damer.Herregud de är nästan lika stora!!!
15 december, 2006 at 11:17 #924335Anonym anvandareMembersara1 wrote:Herregud de är nästan lika stora!!!16 december, 2006 at 05:22 #924336Anonym anvandareMembersara1 wrote:Herregud de är nästan lika stora!!!16 december, 2006 at 05:41 #924337Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Grrrrrrrrrrrrr:ph34r: :nono:Haha :up:
17 december, 2006 at 23:49 #924338Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Grrrrrrrrrrrrr:ph34r: :nono:Det kanske var tvärtom:|
17 december, 2006 at 23:57 #924339Anonym anvandareMemberBody gav mig ett mycket bra pris på mina montrar och de var ruskigt välbesökta.
Nästa år tror jag faktiskt det kommer att bli ännu fler som hänger på.
Som sagt, det var ju skitbilligt:up:Ps lovar att återkomma med fler bilder under veckan:o
18 december, 2006 at 08:57 #924340Anonym anvandareMemberFEVER wrote:I like you också
En bra ide, för jag gillade verkligen Västerås.Skulle ju ha tävlat, men motivationen var noll.
Dock körde vi ett eget race och jag vann:whistle:
Det var Jörgen som dömde och han sa att det var färgen som var avgörande.Tackar för ett bra kort fever, tråkit att du ej var med! Men vi kör väll nästa år igen va?
Om jag pumpat mig lite så kanske jag hade sett lite bra ut på kortet åxå men jaja skit samma, Tack föresten för dina montrar de var uppskattade, skitbra alltså, hehe, ha de gött, Johnny
18 december, 2006 at 22:07 #924341Anonym anvandareMemberFrycklund-70 wrote:Tackar för ett bra kort fever, tråkit att du ej var med! Men vi kör väll nästa år igen va?Om jag pumpat mig lite så kanske jag hade sett lite bra ut på kortet åxå men jaja skit samma, Tack föresten för dina montrar de var uppskattade, skitbra alltså, hehe, ha de gött, Johnny
Tyvärr får jag nog inte vara med, då jag är farligt nära Mr Olympia matrial.
Om viljan finns där tänker jag vara med till jag inte lever8)
Må kraften var med dig.Patrik Sjöberg och Sven Nylander delade tydligen ut för tidiga julklappar på toan;)
18 december, 2006 at 22:20 #924342Anonym anvandareMemberDee wrote:Hej Fever!!! En eloge först för din snygga tomtedräkt på tävlingen!!! Även om vi som tävlade svävade i moln så blev vi påminda om vad ska skall ske efter tävlingen!!! Juuul o en massa svulleri haha…Jag har ett svagt minne av att du tog några bilder på mig backstage… skulle jätte gärna vilja se en av dem i alla fall.. behöver jag tillägga den som ser bäst ut då? :p
Fjäsk fjäsk;)
Naturligtvis kan jag lägga upp en fin bild, men då måste skriva (vet att du kommer lägga upp den) att världens snyggaste tomte tog den:nod
Ha en riktigt god jul och kör lite hårdare med din deff, så skall du se att du stå överst nästa gång.18 december, 2006 at 22:27 #924343Anonym anvandareMemberLilT wrote:Men vart är följetongen av bilderna??Pratbubbla: Men lilla Pierre, jag säger ju att du måste gå upp 20kg!
Jag är tjocksmal som vanligt, men jag kör protein och godisdieten som vanligt, varför äta kolhydrater i maten!? (Det lustiga är att denna pratbubbla inte ens är ett skämt typ! Detta var vad som sas.)Tja det kan kanske bli en uppföljare av det materialet, jag återkommer.
:rtfm:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.