Home › Forums › Tävlingar och Events › Fever och hans kamera på FF-06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2006 at 23:05 #924419Anonym anvandareMember
lite fler bilder…
Min coach tror han e större än mig… Vilket skämt;)
anna klär i rosa:)
Denise tar en paus…
25 december, 2006 at 00:32 #924420Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:lite fler bilder…Min coach tror han e större än mig… Vilket skämt;)
anna klär i rosa:)
Denise tar en paus…
Han är faktiskt större dig myyyyycket större!
Måste säga att du var skitsnygg uppe på scen (jag fick lov för frugan).Metallgutten kom och hälsade på Glitterstinapokalen (Lucia pokalen).
Det syns tydligt att han inte är någon flåsegutt, utan snarare en klumpegutt.25 december, 2006 at 00:39 #924421Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ansiktet bakom armen i grårandig tröja :pTack för alla underbara bilder Mr Santa!! God Jul & hälsa familjen!
//F& P
Fasen ni fick ju inte vara med:evil:
Kul att ni tyckte om dem (har massor), skall försöka klämma in då och då.Bodys reklampelare för BF som var hela tre meter höga.
25 december, 2006 at 00:47 #924422Anonym anvandareMemberTack!!!
Jag gör mitt bästa!!
Hoppas det räcker till någon gång:o27 december, 2006 at 15:30 #924423Anonym anvandareMemberI mina ögon va du BÄST anna! .. O som Fever säger, du va skitsnygg på scen med bäst utstrålning helt klart.
27 december, 2006 at 22:54 #924424Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Tack!!!
Jag gör mitt bästa!!
Hoppas det räcker till någon gång:oSå länge du tränar, sover, äter och skiter som en vinnare, så har du gjort allt en riktig vinnare gör.
Överst eller inte, det spelar ju mindre roll när du vissar upp dina grymma bilder:emo-thumbVar nöjd och stolt över Dig själv. Ingen är som Du!
Vinna är verkligen och faktiskt inte allt, det tror jag de här damerna håller med om.
28 december, 2006 at 10:27 #924425Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:I mina ögon va du BÄST anna! .. O som Fever säger, du va skitsnygg på scen med bäst utstrålning helt klart.Det var ju när jag kollade på dig från scenen som jag strålade
Tack Mate! Du kommer oxå att vara bäst sen!!! :emo-thumb
28 december, 2006 at 10:30 #924426Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Så länge du tränar, sover, äter och skiter som en vinnare, så har du gjort allt en riktig vinnare gör.
Överst eller inte, det spelar ju mindre roll när du vissar upp dina grymma bilder:emo-thumbVar nöjd och stolt över Dig själv. Ingen är som Du!
Vinna är verkligen och faktiskt inte allt, det tror jag de här damerna håller med om.
Jag bajsar definitivt som en vinnare!!! Alla andra runt omkring lägger sig ner
Bilder… kolla i min å silvias tråd, lägger upp lite bilder där vad det lider… i dag ska vi provligga sängar på ikea!! skall dokumenteras:P
28 december, 2006 at 19:22 #924427Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Jag bajsar definitivt som en vinnare!!! Alla andra runt omkring lägger sig nerBilder… kolla i min å silvias tråd, lägger upp lite bilder där vad det lider… i dag ska vi provligga sängar på ikea!! skall dokumenteras:P
Will do!
Är inte riktigt säker, men lägger in en bild på dig.
För det är väl du?, rätt lik din avtar iallafall:)28 december, 2006 at 19:28 #924428Anonym anvandareMember:pop:
28 december, 2006 at 19:39 #924429Anonym anvandareMember:pop:
29 december, 2006 at 10:22 #924430Anonym anvandareMemberKul bild där!!
Gott nytt år
Mvh
Tobbe o Lisa29 december, 2006 at 12:26 #924431Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Vinna är verkligen och faktiskt inte allt, det tror jag de här damerna håller med om.Huvudet på spiken :up:
Tror både jag och Pia värderar våra guldklimpar högre än våra pokaler hemma som f ö bara står o samlar damm (mer att städa :frust: )
Roliga bilder som vanligt Fever men roligast är nog dina kommentarer :p
30 december, 2006 at 00:24 #924432Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Will do!Är inte riktigt säker, men lägger in en bild på dig.
För det är väl du?, rätt lik din avtar iallafall:)Jo visst är det jag!!! Du har så rätt så
30 december, 2006 at 11:31 #924433Anonym anvandareMemberSwedin wrote:Kul bild där!!Gott nytt år
Mvh
Tobbe o LisaDetsamma och fortsätt kämpa på:emo-thumb
Lite fler BF brudar.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.