FEVER OCH HANS KAMERA PÅ MM Volleyboll

Home Forums Tävlingar och Events FEVER OCH HANS KAMERA PÅ MM Volleyboll

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 61 total)
  • Author

Det blev jordbävning, när dessa två giganter var i rörelse;)

oj vad lik din dotter är dig annika!!!:)

athleticmia wrote:

Vad jag vet så har vi två killar :| men visst, både Alfons och Beiron har rätt långt hår :p :D .

athleticmia wrote:

:D Jag tror det är en son. ;)

Benny Fencker wrote:
    Vad jag vet så har vi två killar :| men visst, både Alfons och Beiron har rätt långt hår :p :D .

Du hann före. :D

Haha ;) Roligaste jag har läst på länge :emo-thumv:
    Dessvärre kunde man inte komma då vi istället tillbringade ca 5-6 timmar på akuten efter att ha blivit påkörda bakifrån av en annan bil här hemma i Gamlestaden (Stod stilla vid ett rödljus), förvissa inte så fort, men det räckte för att pajja nacken på mig iaf :( Lina klarade sig utan några men.
    Hoppas iaf att ni hade kul där borta, synd att man inte kunde dyka up som sagt, men va fasen, snart brännbollen ju! Ha det gött!

Mvh Calle Sirén

Vad hemskt!!! Hoppas du slipper whiplashskador och liknande!!! *Håller tummarna*

Calle Sirén wrote:
    Haha ;) Roligaste jag har läst på länge :emo-thumv:
    Dessvärre kunde man inte komma då vi istället tillbringade ca 5-6 timmar på akuten efter att ha blivit påkörda bakifrån av en annan bil här hemma i Gamlestaden (Stod stilla vid ett rödljus), förvissa inte så fort, men det räckte för att pajja nacken på mig iaf :( Lina klarade sig utan några men.
    Hoppas iaf att ni hade kul där borta, synd att man inte kunde dyka up som sagt, men va fasen, snart brännbollen ju! Ha det gött!

Mvh Calle Sirén

Brorsan din tala om vad som hänt, vilken maximal otur, tur det gick ganska bra i alla fall. Krya på dig med nacken.

Benny m familj

Benny Fencker wrote:

:D

nicke wrote:
    Se där ja, alltid kul med bilder/film =)

Roddy ser ju ”stabil” ut som vanligt -well, du med :emo-thumb

Spelar man volleyboll är man inte stabil;)
    En liten smakbit av filmen.
    Lelle ville nämligen ha den och pilla med, så vi få se vad hon säger.

[http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=2IWP6JELYERQW1WJCLZDHJDXBM]

En fetknopp i rörelse:whistle:

stefanh wrote:
    fan va kul med volleyboll, det där ser ut att varit skoj som satan

Det var skittråkigt hände inte ett skit, troligtvis roligare i Gällivare8)

Olle:
    Are you talking to me?:aggresiv:

Calle Sirén wrote:
    Haha ;) Roligaste jag har läst på länge

Mvh Calle Sirén

Inga dumma bortförklarningar nu, du var rädd för att möta mig i sanden:nono:
    Skönt att det gick bra ialla fall.

Benny var där för att vinna:aggresiv:

Baren bjuder på fria drinkar:drinks: och folk bara väller in:

Åsa har det inte lätt denna dag.
    Först stå och hålla in magen hela tiden, sedan stå och flexa med en byggare och slutligen bli mobbad av sin dotter för sin stora bajslåda:(

Två små killar som ville ha min autograf:O

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.