FEVER OCH HANS KAMERA PÅ MM Volleyboll

Home Forums Tävlingar och Events FEVER OCH HANS KAMERA PÅ MM Volleyboll

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • Author

Inte helt lätt att passa barn, när det springer runt nakna män överallt…eller hur Annika;)

Två modeller i action och jag är far till en av dem (ja må se gammal ut, men inte såååå gammal):)

Body fitness nästa Daniel, du börjar ju bli grov nu:emo-thumb

En legend är tillbaka och hon är saknad av alla:up:

Mysmänniskor är va ni är …men hade ja missuppfattat de hela ..trodde de va naken bad ju! hade ju tom tagit med ombyte för de …haha!

De kortet som du la in nu …”titta upp” va ju lite jobbigt…nu förstår ju alla att ja suttit hemma och tröstätit i ett halv år …*asg* ..ja vet inte vem de är på bilden där uppe. Så här ser ja ju ut…måste rätta till…haha8)

Kul att träffa er alla igen!

Calle Sirén wrote:
    Haha ;) Roligaste jag har läst på länge :emo-thumv:
    Dessvärre kunde man inte komma då vi istället tillbringade ca 5-6 timmar på akuten efter att ha blivit påkörda bakifrån av en annan bil här hemma i Gamlestaden (Stod stilla vid ett rödljus), förvissa inte så fort, men det räckte för att pajja nacken på mig iaf :( Lina klarade sig utan några men.
    Hoppas iaf att ni hade kul där borta, synd att man inte kunde dyka up som sagt, men va fasen, snart brännbollen ju! Ha det gött!

Mvh Calle Sirén

du var saknad på volleybollen men hoppas allt gick väl.

Wow, där var man med på bild oxå, Typsikt att man inte tänkte sig för att FEVER alltid är på hugget med sin kamera.
    Men något man verkligen ser att att en liten solbränna är något som behövs.. :)

Hoppas Ni får det dunder i Paris och jag kommer att sitta här hemma i Svedala å heja på ER.

Kram från Becca

Alltid trevligt att träffa er . =)

edit* just fan, lycka till nu på maratonen. Tur jag inte e me ;)

-Road-kill- wrote:
    Mysmänniskor är va ni är …men hade ja missuppfattat de hela ..trodde de va naken bad ju! hade ju tom tagit med ombyte för de …haha!

De kortet som du la in nu …”titta upp” va ju lite jobbigt…nu förstår ju alla att ja suttit hemma och tröstätit i ett halv år …*asg* ..ja vet inte vem de är på bilden där uppe. Så här ser ja ju ut…måste rätta till…haha8)

shit va länge sen! kul att du är tillbaks!! :drinks:

Muddler wrote:
    shit va länge sen! kul att du är tillbaks!! :drinks:

Thanx baben! Ja smyger allt här i kulisserna ..kanske ska sluta sura för att exhaletiden är förbi och göra Body lite mer Road-kill vänligt.

Så här skulle min träningsdagbok sett ut idag om de är nån som saknar:

Dagens Träning : 20 min Cykel Tv …funderade över hur Wennerberg eller va han nu hette va funtad igentligen. Dog idag på ålderdomshem 99 år gammal. han ångrar inget [www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=266992]

Har just varit nere för ett grymmt pass på gymmet 1 knäböjj noll kg.
    30 utfall á 10 kg.
    Stretchinga av insida lår och balansträning noll kg för att få ordning på foten som jag söp sönder i juli.(kryckor tre veckor)
    10 min :ike: med mareals 76.

Dagens mat : Skriver vi inget om …blir cp och fixerad av att räkna kcal ..ja erkänner.

Dagens :P : har ni inte med att göra, men man kan säga att de innehöll militär press…*S*

Puss å kram alla vänner.
    Ps! Fever lever nu mer under skyddad identitet, då han lagt ut en valross på BODY och påstått att de är jag:D

Du ser fett vass ut nu tjejen! Det blir SM i par för oss nu -06:up:

-Road-kill- wrote:
    Thanx baben! Ja smyger allt här i kulisserna ..kanske ska sluta sura för att exhaletiden är förbi och göra Body lite mer Road-kill vänligt.

Så här skulle min träningsdagbok sett ut idag om de är nån som saknar:

Dagens Träning : 20 min Cykel Tv …funderade över hur Wennerberg eller va han nu hette va funtad igentligen. Dog idag på ålderdomshem 99 år gammal. han ångrar inget [www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=266992]

Har just varit nere för ett grymmt pass på gymmet 1 knäböjj noll kg.
    30 utfall á 10 kg.
    Stretchinga av insida lår och balansträning noll kg för att få ordning på foten som jag söp sönder i juli.(kryckor tre veckor)
    10 min :ike: med mareals 76.

Dagens mat : Skriver vi inget om …blir cp och fixerad av att räkna kcal ..ja erkänner.

Dagens :P : har ni inte med att göra, men man kan säga att de innehöll militär press…*S*

Puss å kram alla vänner.
    Ps! Fever lever nu mer under skyddad identitet, då han lagt ut en valross på BODY och påstått att de är jag:D

-Road-kill- wrote:

Skall ge dig lite tröst;)
    Jag älskar min fru, hur hon än ser ut (nu får jag duktigt med stryk):|

Rebecca Andersson wrote:
    Wow, där var man med på bild oxå, Typsikt att man inte tänkte sig för att FEVER alltid är på hugget med sin kamera.
    Men något man verkligen ser att att en liten solbränna är något som behövs..

Hoppas Ni får det dunder i Paris och jag kommer att sitta här hemma i Svedala å heja på ER.

Kram från Becca

Jag är alltid redo8)
    Eurosport är kanalen du skall sitta klistrad framför:P
    Vi skall rocka:buttrock:

Åsa:
    Tittar hon fortfarande på mig:

Daniel Gustavsson wrote:
    Alltid trevligt att träffa er . =)

edit* just fan, lycka till nu på maratonen. Tur jag inte e me ;)

Tycker du det trots att jag ser ut som en fitness kille:
    Nästa gång skall vi vara med och spela .

Hade ju varit askul om du hängt med, då hade ju du kunnat vara min hare:D

Ps Du tyckte inte det var varmt där inne va:)
    Imma på kameran och två svettande modeller.

Wolfen wrote:
    Lät som det var någon ifrån Stefan & Krister som komenterade videon:)
    Kul med bilder o video.
    Släng upp så mkt du kan!

Varberg ligger inte sååå långt från Falkenberg:emo-thumb
    Vi få se vad jag hinner med.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.