Fever och hans kamera på NM

Home Forums Tävlingar och Events Fever och hans kamera på NM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • Author
    FEVER wrote:
    Angående ”snacket” så vågar jag inte lämna Åsa än, vi får nog vänta ett tag till;)

:( men om jag tävlar i bb så vågar du va? :P :D

För er som skall tävla någon gång i framtiden se till att hålla er nära sådana här människor:emo-thumb

Pia och Carina har massor av erfarenheter och är alltid villiga att dela med sig, även om det skulle kosta dem en bra placering.
    Men framförallt så har de så otroligt mycket livsglädje att det smittar av sig:worship:

Nackdelen med dem är att de har inget bäst-före-datum, så om ni snuvat dem på en placering så kommer de 50 år senare att ta tillbaka den:buttrock:

Svarta biljettmarknaden:ph34r:

Och lite vid sidan av

Sitter o skrattat åt alla roliga bildtexter o fina bilder… När jag plötsligt får den finaste komplimangen som jag någonsin fått ”ANATOMIKARTA”
    Jag har läst det mesta du har skrivit de senaste åren, och fått skrattat mycket. Du är en helt underbar människa som bjuder så mycket på dig själv och delar med dig av din energi o glädje.// LH

Tack för att ni delar med er av era underbara bilder :D Alltid lika roligt och motiverande!

Lina wrote:
    Tack för att ni delar med er av era underbara bilder :D Alltid lika roligt och motiverande!

Håller med :up: .

Imponerande lår:up:
    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=17013&stc=1&d=1161636342]

Lena H wrote:
    Sitter o skrattat åt alla roliga bildtexter o fina bilder… När jag plötsligt får den finaste komplimangen som jag någonsin fått ”ANATOMIKARTA”
    Jag har läst det mesta du har skrivit de senaste åren, och fått skrattat mycket. Du är en helt underbar människa som bjuder så mycket på dig själv och delar med dig av din energi o glädje.// LH

Tack tack:o
    Men jag är djävulen själv och nu låst in både Liza och Åsa i källaren, tills julen är över:|

Folkets 1:a och 2:a:emo-thumb

Nordberg wrote:
    Håller med :up: .

Lägger kanske inte ut så mycket tävlingsbilder, så det kanske inte är lika roligt.
    Men det är så många andra som gör det och dessutom väldigt bra.
    Därför kör jag oftast lite andra bilder.
    Tack för ni gillar dem.

Exhale Freddan wrote:
    Imponerande lår:up:
    [img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=17013&stc=1&d=1161636342]

Det jäkliga är att hon inte tränat ben på drygt en månad (då bilden togs) och ändå håller hon hyfsad volym (tyckte det var viktigare att sköta hushållssysslor).
    Vader har hon aldrig träna, så visst blir man tjurig.
    Skall jag vara ärlig, är hon en riktig slarver när det gäller träning.
    Det är bara när jag är med som hon verkligen kör hårt:evil:

”Lägger kanske inte ut så mycket tävlingsbilder, så det kanske inte är lika roligt.
    Därför kör jag oftast lite andra bilder.”

Men det är just det som är det roliga – att få se lite vad som händer bakom och runtomkring scenen – inte bara scenbilder.

Jeanette wrote:
    ”Lägger kanske inte ut så mycket tävlingsbilder, så det kanske inte är lika roligt.
    Därför kör jag oftast lite andra bilder.”

Men det är just det som är det roliga – att få se lite vad som händer bakom och runtomkring scenen – inte bara scenbilder.

Det kul att du tycker det:up:

Åsa fick proffshjälp av Cici

Underhållande tråd som vanligt, riktigt skoj å bra bilder (å text) :emo-thumb

Hoppas allt är super med er!!!

Syns i Göteborg på Lucian :)

Fever: lika härliga bilder som alltid;)
    atlethicmia: GRYM form!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.