Home › Forums › Tävlingar och Events › Fever och hans kamera på VM
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2006 at 16:24 #957571Anonym anvandareMember
Vad glad jag blir att du tar dig tid att lägga ut lite bilder. Det är det man väntar på efter varje stort event – Fevers klockrena bilder med härliga kommentarer till. När du har tid får du gärna lägga ut lite fler bilder på Åza. Shit vad grym hon är!!! Hoppas nu att du ställer upp i Lucia och inte gör dina fans besvikna. Nu har man juh sett fram emot att få skrika på dig när du står där på scenen!
15 oktober, 2006 at 00:20 #957572Anonym anvandareMemberJeanette wrote:Vad glad jag blir att du tar dig tid att lägga ut lite bilder. Det är det man väntar på efter varje stort event – Fevers klockrena bilder med härliga kommentarer till. När du har tid får du gärna lägga ut lite fler bilder på Åza. Shit vad grym hon är!!! Hoppas nu att du ställer upp i Lucia och inte gör dina fans besvikna. Nu har man juh sett fram emot att få skrika på dig när du står där på scenen!Tack tack!
Men så grym är inte Åsa längre, då hon har gjort enormt mycket tävlingar i år (både BF och löpning), vilket att gjort att hon både tappat form och muskler.
Men men hon tycker det är kul att tävla och bry sig inte så mycket om reslutat hit eller dit.
Dock blir NM henne sista och då blir det en lång pause från tävlingar (i BF).
Men hon kommer att komma tillbaka bättre än någonsin8)
Här en liten film, för visad uppskattning.[youtube=iPayetybjc8]
15 oktober, 2006 at 10:00 #957573Anonym anvandareMemberHaha, Fever dina kommentarer på filmerna och till bilderna
är ju fan hur härliga som helst! Uppskattas enormt! :emo-thumb
Tummen upp till både dig och Åsa! Och en stor tumme upp till
Liza också såklart!18 oktober, 2006 at 00:09 #957574Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, Fever dina kommentarer på filmerna och till bilderna
är ju fan hur härliga som helst! Uppskattas enormt! :emo-thumb
Tummen upp till både dig och Åsa! Och en stor tumme upp till
Liza också såklart!Tack!
Som jag skrev in en annan tråd (har skapa så många så man glömmer bort dem:o ), så har jag massor av filmer.
Men de kommer bara när tid finnes och det har jag rätt ont om:(
Men jag tror det lugnar ner sig efter NM (tror jag) och då kan jag lägga ut lite mer om så önskas.18 oktober, 2006 at 01:40 #957575Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Men jag tror det lugnar ner sig efter NM (tror jag) och då kan jag lägga ut lite mer om så önskas.Helt klart, riktigt sköjj med filmer :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.