Fever Och Hans Kamera Sthlm Marathon

Home Forums Tävlingar och Events Fever Och Hans Kamera Sthlm Marathon

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author

Dagen efter var det Lizas tur och då i Mini marathon.
    1
    Liza startklar

2
    Fullt ös

3

vattenstationen som de vuxna

4
    upploppet

5
    mål i sikte

Och det underbara priset en medalj och glass (lite annat gott med).

Åsa och Tina slog pers.
    Alla hade problem med magen, så något lurt var det med pastan eller drickat vi fick under tävlingen.
    Åsa drabbades värst och har forfarande magsmärtor och illamånde.

Både jag och Ing-marie fick akut besöka toaletten vid flertalet ggr.
    Det påverkade naturligtvis våra tider, vilket vi inte är nöjda med.
    Men i det stora hela klaffade de mesta.
    En underbar helg.

Åsa sprang in på 3.32 h och slog personligt rekord, dock fick hon mycket ont i magen vid ca tre mil, vilket begränsade hennes löpning.
    När hon påbörjar sin löpträning tror jag den tiden kommer att förbättras ruskigt mycket.

Själv sprang jag rätt ok 3.01 h , men fick även jag magproblem och fick sitta och svarva i över fem minuter.

Om två veckor är det dags för 24-timmarslöpning och då har man ju tid att skita:D

Matmässan

1.Fever gör allt för att skrämma barnen.
    2.Åsa har en mer tillbakalutad stil.

1.Ammi undrar hur mycket kalorier vattnet innehåller medans resten av familjen är sig själva.
    2.Slit i värmen samtidigt som….
    3….andra gottar sig.

Mera mera:nod

Åsa är inte bara en fitnessbrud, utan även en mamma

1.Ammi dansar in på lätta steg.
    2.Det var väl inget det här.:whistle:
    3.LindaG sms:ar tiderna till aftonbladet. Tina undrar vem som har släppt en brakare samtidigt som Fever försöker se oskyldig ut

sicken ängel ni har…….! nästan som min egen ;)
    underbart med medaljer, den är hon säkert stolt över…!! min tös går fortfarande med sin pappersmedalj hon fick ifrån dagis 2004, muminloppet 100 meter :D

bra gener har ni till det mesta, grattis till allt!!

Tråkigt det där med magen! Men tur att ni hade kul iallafall. Lisa är ruggigt söt! En sån unge vill jag gärna ha i framtiden. :p

hoppas att Åsa kryar på sig snart och lycka till på 24-timmars.

paulina73 wrote:
    sicken ängel ni har…….! nästan som min egen ;)
    underbart med medaljer, den är hon säkert stolt över…!! min tös går fortfarande med sin pappersmedalj hon fick ifrån dagis 2004, muminloppet 100 meter :D

bra gener har ni till det mesta, grattis till allt!!

Hon har faktist sprungit två lopp innan.
    Ett när hon var tre år och ett när hon var fyra.
    Men hon har legat rätt låg med sin stolthet över sina medaljer.
    Denna gången var hon riktigt taggad och det var kul att se.
    Hon ramlade efter halva loppet och slog sig illa, men fortsatte tapert ändå.

Hon såg himla nöjd ut efter mål och det är det viktigaste.
    Det där med gener vet i sjutton, men det gäller att aldrig ge upp sina uppsatta mål.
    Åsa är väl den som har mest talang för löpning och byggning, medans jag dra åt kamsporttalangen.

Liza kanske har en bladning:P
    Tack för stödet!

Jeanette wrote:
    Tråkigt det där med magen! Men tur att ni hade kul iallafall. Lisa är ruggigt söt! En sån unge vill jag gärna ha i framtiden. :p

hoppas att Åsa kryar på sig snart och lycka till på 24-timmars.

Ja det var lite trist för min egen del, för jag hade nog satt barnrekord om jag inte varit på besök i toan.
    Kanske tillochmed varit nära mitt pers.
    Jo vi har alltid jättetrevligt i Stockholm och vi skall även dit nästa år.

Liza är rena drömbarnet och jag vill gärna ha fler, men nu skall ju Åsa tävla lite till, så jag får vackert vänta:(

Tack för ditt stöd!

Ska Liza springa 24-h loppet med?:D

Tror att arrangörerna spetsade pastabuffen med lite laxermedel för att ge loppet en extra krydda.

Testa diciplinen lite extra när bajamajan är åt ena hållet och målsnöret åt det andra.. Rafflande..:ike: ;)

Såg dig George på SVT, du hade rätt mycket krafter kvar efter loppet, det tyckte de som kommentarade oxå, ” kanske för mycket krafter över”
    Sen sa de att ”det är viktigt att hålla igång musklerna oxå inte bara konditionen” bra sagt av dem!

Hej allihopa! Ja, det var inget vidare att få problem med magen mitt i loppet….:( Det kändes som värsta magknipen och jag insåg att det bara var att kämpa emot smärtan. Dessvärre tilltog smärtan när jag sprungit drygt 3,5 mil vilket gjorde att jag tappade tempot: . Jag mådde prima fram till 3 mil, sedan var det bara en kamp att inte tappa för mycket fart. Målet var från början att komma in på 3,30 timmar och jag tror att jag hade klarat det om inte magen krånglat….Men men jag är rätt nöjd ändå.
    Magen är återställd först idag, vilket har varit rätt energipåfrestande…..

Tack alla ni som hejade under loppet, det ger en en sådan kick:up: .
    Ett stort tack till alla som har stöttat oss:drinks:

Vilka härliga bilder – som vanligt. Kändes trist att sitta på färjan på söndag och veta vad man missade… minimaran.

Hälsa Liza så mycket och gratulera till medaljen – eller kanske glassen var mer värd för henne? :p Härligare tjej kan man nog inte hitta – och med all säkerhet är hon en äkta Incredible hon också.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.