Home › Forums › Tävlingar och Events › Fever Och Hans Kamera Sthlm Marathon
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2006 at 21:19 #996593Anonym anvandareMember
:emo-thumb Alltid lika roligt att få ta se alla era fina bilder.
Ni är en otroligt härlig familj!
Kram/Maria7 juni, 2006 at 21:26 #996594Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Ska Liza springa 24-h loppet med?Tror att arrangörerna spetsade pastabuffen med lite laxermedel för att ge loppet en extra krydda.
Testa diciplinen lite extra när bajamajan är åt ena hållet och målsnöret åt det andra.. Rafflande..:ike:
Liza har la gjort sitt för i år om jag känner henne rätt.
Ja man börjar ju undra, då fler än vi hade samma problem.
Då skiter jag på mig och springer vidare in till dushen8)7 juni, 2006 at 21:37 #996595Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Såg dig George på SVT, du hade rätt mycket krafter kvar efter loppet, det tyckte de som kommentarade oxå, ” kanske för mycket krafter över”
Sen sa de att ”det är viktigt att hålla igång musklerna oxå inte bara konditionen” bra sagt av dem!Spelade som vanligt in loppet (kul att se på när man tränar) och såg att jag var med en hel del.
Jo jag har alltid mycket kraft kvar, då jag aldrig går på max.
Nu hade jag problem med magen (fick skita flera ggr), så det påverkade min tid och motivation.
Hade väl sprungit in på ca 2.55 h om jag fått springa på .
Det är ca 14-15 km/h hela tiden i 4,2 mil.
Tog det samtidigt lungnare för att jag har mitt 24-h lopp att se fram emot och då vill jag vara fräsch, så att jag kan springa över 19 mil.Allsidig träning tror jag verkligen på, dock tycker jag att min egen träning inte är det just nu (saknar boxningen och judon).
Och jag som trodde vi hade lämnat Rom..
7 juni, 2006 at 21:42 #996596Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Vilka härliga bilder – som vanligt. Kändes trist att sitta på färjan på söndag och veta vad man missade… minimaran.Hälsa Liza så mycket och gratulera till medaljen – eller kanske glassen var mer värd för henne? :p Härligare tjej kan man nog inte hitta – och med all säkerhet är hon en äkta Incredible hon också.
Hennes lopp var lika häftigt som vårat:emo-thumb
Nästa år kan du vara med och heja (efter du har sprungit ditt).Åsa la en liten brakare, som inte KG uppskattade
7 juni, 2006 at 21:47 #996597Anonym anvandareMemberMaria wrote::emo-thumb Alltid lika roligt att få ta se alla era fina bilder.
Ni är en otroligt härlig familj!
Kram/MariaMan tackar!
Tror att det finns en hel del härliga familjer att följa, men de är dåliga på att dela med sig:)Så Maria sätt fart nu:P
J*** sulky:evil:
7 juni, 2006 at 22:41 #996598Anonym anvandareMemberTror jag såg dig Fever på TV’n när du kom i mål, armhävningar och situps på mållinjen. Kan det ha varit du det?
8 juni, 2006 at 09:24 #996599Anonym anvandareMemberAhh; kan du inte lägga ut filmen med dig från SVT??? Jag vill också se:)
8 juni, 2006 at 19:45 #996600Anonym anvandareMembercarloskar wrote:Tror jag såg dig Fever på TV’n när du kom i mål, armhävningar och situps på mållinjen. Kan det ha varit du det?Det kan nog varit iallafall för de som sprang på 3 h.
8 juni, 2006 at 19:52 #996601Anonym anvandareMemberMilia wrote:Ahh; kan du inte lägga ut filmen med dig från SVT??? Jag vill också se:)To late…
Next year kanske eller ska du vara med kanske:emo-thumb25 juni, 2006 at 12:24 #996602Anonym anvandareMemberHallå där…
Kul att titta på alla bilderna! Arne och jag var på Rhodos i förra veckan och då var det Rhodos maraton… bland alla som sprang så såg jag den här lilla gubben och tänkte på dig! Vi såg dig framför oss om 40-50 år typ…16 juli, 2006 at 23:13 #996603Anonym anvandareMemberSally Adham wrote:Hallå där…
Kul att titta på alla bilderna! Arne och jag var på Rhodos i förra veckan och då var det Rhodos maraton… bland alla som sprang så såg jag den här lilla gubben och tänkte på dig! Vi såg dig framför oss om 40-50 år typ…Så gulligt att ni tänkte på lilla mig:D
Tror nog att jag kommer vara bra mycket tjockare:D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.